Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mot ett smalare liv 2008!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 april, 2008 at 22:02 #721266Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Måttbandet åkte fram idag.
Mätte över naveln och det visade sig vara 82-83cm.
Lite skillnad från början då det låg på 107cmSka bli intressant å se vad vågen säger på torsdag!
Måste bara säga det, men f*n vad skönt det måste kännas att förlorat så mycket! Är verkligen glad för din skull Keep up the good work! :emo-thumb
17 april, 2008 at 07:45 #721267Anonym anvandareMemberDagen vikt. 84.0
Viktminskning: 15.9kgNu börjar det bli nog, ska försöka gå ner 2-3kg till innan studenten men så mycket bättre än såhär kommer nog inte formen bli. Det blir inga magrutor denna sommar. Anette börjar tycka att jag är lite för spillevink (hennes egna ord). Bäst man lyssnar så man inte sitter här ensam och spelar dator igen
Aja, sa att allt under 85.5 hade varit okej, allt under 85.0 var bra. Så jag måste väl tycka att det är bra. Typ 14e veckan nu tror jag. Ska nog träna lite lätt idag. Börjar min 3split med ett lätt pass för bröst, axlar och triceps!
17 april, 2008 at 09:29 #721268Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Dagen vikt. 84.0
Viktminskning: 15.9kgNu börjar det bli nog, ska försöka gå ner 2-3kg till innan studenten men så mycket bättre än såhär kommer nog inte formen bli. Det blir inga magrutor denna sommar. Anette börjar tycka att jag är lite för spillevink (hennes egna ord). Bäst man lyssnar så man inte sitter här ensam och spelar dator igen
Aja, sa att allt under 85.5 hade varit okej, allt under 85.0 var bra. Så jag måste väl tycka att det är bra. Typ 14e veckan nu tror jag. Ska nog träna lite lätt idag. Börjar min 3split med ett lätt pass för bröst, axlar och triceps!
Grattis min vän, målet överkört med 1 kg! :up:
Få bort lite fett och sedan en tömmer vi dig på vätska så ska du se att sommarformen sitter!
17 april, 2008 at 09:36 #721269Anonym anvandareMemberRiktigt starkt jobbat:up:
17 april, 2008 at 11:39 #721270Anonym anvandareMemberKortvarig glädje, försökte mig på ett pass efter en tids vila men axeln är så fruktansvärt åt helvete. Stack ifrån gymet efter ett set bänk på 40kg vikt. Jävla helvetes skit. Tappar verkligen all motivation till allt när jag inte kan träna riktigt…
17 april, 2008 at 11:45 #721271Anonym anvandareMemberbra jobbat mannen! Riktigt många kg på kort tid…
Jag har dietat i 14veckor, tror jag det är och fixat bort ~12kg.Hur ser styrkan ut före och efter? Bättre nu eller innan?
17 april, 2008 at 14:50 #721272Anonym anvandareMemberRichard B wrote:bra jobbat mannen! Riktigt många kg på kort tid…
Jag har dietat i 14veckor, tror jag det är och fixat bort ~12kg.Hur ser styrkan ut före och efter? Bättre nu eller innan?
Jag vet inte riktigt asso, jag har inte tappat så mycket tror jag. Ökat i de flesta benövningar. Det jag tappat i är ju bänken eftersom jag inte kört bänk på typ 5 veckor. Sen hade jag ju inte så mkt massa att deffa fram heller, jag var ju inte särskilt stark
18 april, 2008 at 17:22 #721273Anonym anvandareMemberÄtardag – en ÖVERDRIVEN jävel.
Frukost som vanligt, sen blev det pannkaka och 2 cheeseburgare + milkshake till lunch.
Ska snart in till stan och käka tacobuffe. Anette har lovat att göra kladdkaka och jag ska nog köpa godis, nötter eller ostbollar till filmen ikväll. Eller varför inte alla tre?18 april, 2008 at 17:54 #721274Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Ätardag – en ÖVERDRIVEN jävel.Frukost som vanligt, sen blev det pannkaka och 2 cheeseburgare + milkshake till lunch.
Ska snart in till stan och käka tacobuffe. Anette har lovat att göra kladdkaka och jag ska nog köpa godis, nötter eller ostbollar till filmen ikväll. Eller varför inte alla tre?Alltså, ät ordentligt under ätardagarna, ha inte så mycket ångest över det, äter jag något onyttigt så har jag ångest för oss båda :p
Tänkte våfflor eller något gott idag (eller imorgon) men hoppar det. Onödigt att lägga pengar på sådant, när man kan köpa kyckling istället hehe.
Nu ska jag iväg och köra armar, keep it real!18 april, 2008 at 21:59 #721275Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Alltså, ät ordentligt under ätardagarna, ha inte så mycket ångest över det, äter jag något onyttigt så har jag ångest för oss båda :p
Tänkte våfflor eller något gott idag (eller imorgon) men hoppar det. Onödigt att lägga pengar på sådant, när man kan köpa kyckling istället hehe.
Nu ska jag iväg och köra armar, keep it real!Ångest? Förstår du hur mycket jag njuter? Jag är bara lite arg på magen som inte klarar så mycket mer. Men kladdkakan är i ugnen och ostbollarna är på gång. Oj oj. Ingen ångest
Jag ska nog förresten ut på krogen en sväng imorgon.
Vet ni varför jag slöar? För att jag kan :up:19 april, 2008 at 00:23 #721276Anonym anvandareMemberSkärpning, ingen krog för fasen! :nono:
19 april, 2008 at 11:16 #721277Anonym anvandareMemberEmol wrote:Skärpning, ingen krog för fasen! :nono:Nej jag hörde att det är djävulens tillhåll. Såklart jag ska på krogen, några öl är inte fel. Ibland måste man känna att man lever också. Efter ca 16kg viktnedgång och uteblivna utekvällar så känner jag att jag med gott samvete kan gå ut och dricka 1, 2 eller 6 öl utan att mitt liv går i spillo. Nya tag på måndag igen
19 april, 2008 at 14:57 #721278Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Nej jag hörde att det är djävulens tillhåll. Såklart jag ska på krogen, några öl är inte fel. Ibland måste man känna att man lever också. Efter ca 16kg viktnedgång och uteblivna utekvällar så känner jag att jag med gott samvete kan gå ut och dricka 1, 2 eller 6 öl utan att mitt liv går i spillo. Nya tag på måndag igenJag åt 3 cheeseburgare och en stor chokladmilkshake till frukost för 5 timmar sedan, det var kanon kan jag berätta.
19 april, 2008 at 18:57 #721279Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Ångest? Förstår du hur mycket jag njuter? Jag är bara lite arg på magen som inte klarar så mycket mer. Men kladdkakan är i ugnen och ostbollarna är på gång. Oj oj. Ingen ångest
Jag ska nog förresten ut på krogen en sväng imorgon.
Vet ni varför jag slöar? För att jag kan :up:Jag åt faktiskt lite kladdkaka igår, och gud vad gott det var! Hade du också grädde på din? Jag hade dock ostkrokar istället för bollar, men det är också gott!
20 april, 2008 at 17:49 #721280Anonym anvandareMemberAktersnurran wrote:Jag åt faktiskt lite kladdkaka igår, och gud vad gott det var! Hade du också grädde på din? Jag hade dock ostkrokar istället för bollar, men det är också gott!Grädde och glass;)
En riktig trevlig helg, men lite för mycket av det goda. Ska bli skönt att återgå till dietandet imorgon igen. Ska träna ben imorgon. Börjar utbildning imorgon så kommer ha fullt upp också!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.