Mot ett smalare liv 2008!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mot ett smalare liv 2008!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 468 total)
  • Author

skönt att se att ditt starka psyke håller än. :)

Jag tror jag blev övertränad. Det är kul.

Hur som helst så vilar jag helt och hållet just nu. Skola+jobb gör det helt omöjligt att träna då gymmet helt enkelt är stängt då jag är ledig.

Sköter kosten helt okej och går omkring mycket på jobbet så det är ingen större katastrof. Börjar dock kännas som att musklerna förtvinar och det är ju lite synd. Men men, återkommer om 1-2 veckor fit for fight!

Äter du mycket så kommer musklerna bara vara glad över 2 veckors semester! ;)

[http://www.youtube.com/watch?v=3QJse82M6BM]

Du förtvinar inte, jag lovar. :) Att vila sig i form kan vara rätt bra då och då.

Ego > Clas ohlsson

Så, då sitter man här bakis som fan efter öppningsdagen för clas ohlson i birsta/sundsvall. Äntligen är butiken öppnad och jag hoppas att jag jobbade mitt sista 14 timmars pass igår. Klev upp 05.00 och började jobba 06.00. Kom hem från jobbet strax efter 21. Utgång på det slet rejält på kroppen. Är så jävla motiverad att återvända till gymmet och köra på som fan igen. Det suger att inte träna och det suger att supa. (lätt att säga när man är bakis).
    Trots mitt levnadssätt de sista dagarna så känns ”formen” inte förstörd :D Har skött maten och gått omkring ca 4-5 timmar varje dag så, det känns bra. Lite styrketräning på det här så :D

Tror min axel börjar bli bättre, har iofs inte testat träna på några veckor men är inte alls lika stel i axeln på morgonen när jag vaknar!

I helgen ska jag träna! BEN!

Klart du ska återvända till gymet, jag sitter bakis just nu jag också men det är sånt man får ta.

Igår tränade jag ben, sick va svag man kan bli efter några veckors vila. Aja skönt att vara tillbaka, blir ett pass på onsdag igen!

Nu uppdateras det dåligt här ;)

JA nu börjar man ju nästan bli lite orolig.. Du har väl inte deffat ihjäl dig?

Nej, han jobbar på Clas ohlsson! ;>

Jobb+Trasig axel=Total 0 motivation

Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, axeln blir bara sämre å sämre kan nu inte träna nånting på överkroppen och motivationen till att gå och träna ben 1 gång i veckan finns inte. Finns inga tider inom dom närmsta 2 månaderna och även fast jag vilar så blir axeln sämre och sämre(ont på morgonen när jag vaknar och spänner i axeln under dagarna)

Så vad gör man då?
    Man öppnar en öl och njuter av stunden och ser hela sin diet rasa samman.
    Äsch, jag har nått alla mål för stunden. But i’ll back!
    [img=http://i26.tinypic.com/29bbvi8.jpg]Jag är inte klar, jag tänker inte allt falla samman men så länge axeln jävlas med mig så skiter jag i det här.

Qustaph wrote:
    [img=http://i26.tinypic.com/29bbvi8.jpg]

Riktigt stor skillnad och riktigt bra jobbat! :)
    Du är väl värd vila. Gymmet står kvar.

Vinden vänder hela tiden, fick tid hos en privat sjukgymnast imorgon så då kanske vi kan få någon ordning på det här!

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.