Mot ett smalare liv 2008!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mot ett smalare liv 2008!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 468 total)
  • Author

Shyy! Ingen märkte något.

Det ända statsen jag kan bjuda på är att jag idag mätte mina biceps. 38cm sa högra och 36½cm sa vänstra. KATASTROF. Jävla axel. Syns verkligen att hela min vänstra sida (arm,baksida axel, lats och bröst) släpar som fan. SÅ jävla trist!

Du kämpar på bra ser jag, fortsätt så här :up:

Vad visar den kära vågen nu då? :)

Qustaph wrote:
    Shyy! Ingen märkte något.

Det ända statsen jag kan bjuda på är att jag idag mätte mina biceps. 38cm sa högra och 36½cm sa vänstra. KATASTROF. Jävla axel. Syns verkligen att hela min vänstra sida (arm,baksida axel, lats och bröst) släpar som fan. SÅ jävla trist!

Men du har iallafall kött på bicepsen:D Jag måttar max 33 kanske, i spänt läge:D Har lång väg kvar att gå=)

Du kämpar på bra du trots ett lågt kaloriintag.
    Keep it up!
    :up:

Tack för de värmande kommentarerna, känns som att det behövs nu. Dag 4 har verkligen inte börjat bra. Har redan börjat längta efter en mer normal kost men jag tänkte försöka köra riktigt lågkalorideff ett tag till. Siktar på 21 dagar.

Vad vikten ligger på just idag har jag ingen aning om, ny vägning på måndag eventuellt.

Vaknade 08.10 av att dörren till mitt rum stod och slog mot dörrkarmen (jävla korsdrag). Pallrade mig upp och slog igen den och la mig igen. Vaknade åter 10.25 då jag kom på att jag hade frutkansvärt med träningsvärk (undra varför jag inte tänkte på det vid 8a..). Fan, trodde aldrig jag skulle orka med en morgonpromenad men efter 30 minuters läsande (The game av Niel Strauss) så kom jag ut på en promenad. De första 30 minuterna gick kalas, sen började jag bli yr, less och jävlig. Tankarna om en normal kost for runt i huvudet.. ” Du kommer aldrig orka, du fixar aldrig magrutorna, du kommer gå ner till 88 sen upp till 95 igen”

Kosten igår följde inte schemat riktigt, jobbade från 15-23.30 och butikschefen bjöd hela teamet på pizza… Jag frågade lite vänligt om jag fick vara så storbjuden och beställa en kycklingsallad istället. Det fick jag.

Nu äter jag dagens första mål, 25g havregrynd och 25g sylt(fan va gott). Lite mjölk till detta och sen ska jag dunka av ett randompass. Ska köra mage, vader och armar till att börja med. Får se om det blir lite annat också. TJARÅ

Sådär ja, då var ett riktigt randompass avklarat.

8set mage
    4set baksida axlar
    8set biceps
    4set triceps
    4set vader
    2 rep[/b] bänkpress i smith med endast stången och sen hade jag ont i axeln och det var dags att gå hem:O

nu blir det 25g havregryn, lite sylt och en protteshake.

Så axeln vill inte ge sig??? Fan va jobbigt

Nej ingen förändring alls på axelsidan. Ska till sjukgymnasten i början av september så vi får se vad det blir för åtgärder.
    Idag har jag ingen koll på matintaget heller. Allt jag vet är att jag ätit ca 400g rökt sik på kvällen :D

En polare har precis lämnat av sitt PS3 till mig, ska få låna det i ett halvår medans han pluggar några kurser i kalmar :D Oj va jag njuter!

Jobb 7-17.15 efter 3½ timmes sömn.

Tonfisk och hårdbröd till frukost
    300g Kyckling till lunch
    Diverse grillat kött/fågel, grönsaker, lite potatisgratäng och lite vitlöksbröd.

Se det som en ätardag eftersom det säkert landar på hela 1800 kcal! ;)

Imorgon har jag en grisdag på jobbet. Jobbar 12-24 och jag vet att dom kommer bjuda på pizza på jobbet igen. Ska försöka hålla kosten så gott det går kommande vecka men om det blir lite bortanför schemat så gör det inget för det här är sista jobbveckan som är så pass intensiv som den ska vara (kommande alltså). Men ska försöka undvika pizzan imorgon, kan ju inte käka pizza dagen före vägning :)

Urskäkta för tråkigt och snabbt inlägg, lirar PS3 med anette. PUSS

Tack för den positiva kommentaren i dagsformstråden Qustaph!! :D
    Vänta bara hur det ser ut våren 2009!

Jobb jobb och åter jobb.

Vikten imorse var iaf 91.3 så -2.3kg sedan förra veckan.

Ni får ursäkta den dåliga matredovisningen men det beror helt enkelt på att jag har blivit bjuden på mat så jag har ingen koll på exakta kalorimängden.

Har dunkat rygg och biceps idag. Fick tryck i armarna. Hittade på flera nya vänner på underarmarna i form av ådror. Ascoolt.

Sista rycken under semestervikariatet nu. Jobbar alla dagar förutom onsdag denna vecka men sen tunnar det ut sig en hel del.

Va vuxet det blev helt plötsligt med nytt namn, Qustaph kändes lite counterstrike2004. Tack Marcus the big moderator.

Annars är det inte mycket att rapportera. Vilodag idag. Tonfisk och gröt till frukost och sen en grillad kyckling och lite tsatsiki till lunch. Blir resten av kycklingen ikväll och nu ska jag tammefan vila mig lite.

Gustaf Lindberg wrote:
    Va vuxet det blev helt plötsligt med nytt namn, Qustaph kändes lite counterstrike2004. Tack Marcus the big moderator.

Annars är det inte mycket att rapportera. Vilodag idag. Tonfisk och gröt till frukost och sen en grillad kyckling och lite tsatsiki till lunch. Blir resten av kycklingen ikväll och nu ska jag tammefan vila mig lite.

Gött med grillad kyckling:) Vad händer idag på gymmet?

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.