Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mot ett smalare liv 2008!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 augusti, 2008 at 14:12 #721341Anonym anvandareMemberdeXxa wrote:Gött med grillad kyckling:) Vad händer idag på gymmet?
Idag blev det ett benpass a la smärta. Åt dubbelt så mycket som innan förra veckans benpass och det var ett jävligt smart drag. Orkade 4 övningar istället för 2 nu (ganska logiskt?
Böj
20x20kg
12x50kg
10x60kg
10x75kg PB! (finns fortfarande mer att ta av men tekniken sitter inte 100% vid högre vikter)[img=http://i35.tinypic.com/9u8zo2.jpg]Sedan blev det 12 repbenpress och sedan direkt 12 rep hacklift.
Detta gjorde jag 3 gånger och benen höll verkligen på att explodera![img=http://i38.tinypic.com/34pz9qh.jpg][img=http://i33.tinypic.com/5yc655.jpg]Sedan blev detlegcurl och benspark.
Bjussar på en film på sälbenen.
[youtube=]20 augusti, 2008 at 14:55 #721342Anonym anvandareMemberFett med video:) skulle jag aldrig våga:D haha! Verkar som om du fick ett skönt pass:) Keep up good work! 84 snart där;)
20 augusti, 2008 at 22:50 #721343Anonym anvandareMemberMan tyckte att man var trött efter dagens benpass men efter en korpenmatch e man fan helt död. Mår så jävla dåligt. Mår illa och magen hänger inte alls med. Känner verkligen inte för att äta men med tanke på att jag ätit 1000 kcal idag och kört ben+spelat match med bara 1 avbytare så borde jag verkligen äta något..
20 augusti, 2008 at 23:16 #721344Anonym anvandareMemberÄT Gustaf !
Man är verkligen heeeeeeelt slut efter ett benpass, och en match efter det, starkt!<
”Qustaph kändes lite counterstrike2004”, haha!
..Och kul med film,
kämpa på!21 augusti, 2008 at 00:03 #721345Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Man tyckte att man var trött efter dagens benpass men efter en korpenmatch e man fan helt död. Mår så jävla dåligt. Mår illa och magen hänger inte alls med. Känner verkligen inte för att äta men med tanke på att jag ätit 1000 kcal idag och kört ben+spelat match med bara 1 avbytare så borde jag verkligen äta något..Det värsta jag upplevt var när jag körde ben/mage på morgonen och efter det åt två mackor med makrill. Efter det blev man inkallad till match som målvakt (innebandy) i 60 min och strax efter matchen hade fotbollslaget match 20*2 inomhus och mellan dessa två matcher hann jag bara med en gainer. Var grymt slut men det slutar inte där, åkte iväg för att äta hos svärmor och fick i mig några potatis med 2 hela köttbullar innan jag nästan spydde. Skulle hem men bilen satt fast i snön så fick gå hem(var tvungen att gå hem, kunde inte stanna). La mig typ 7 den kvällen och vaknade 22 timmar senare och därefter var jag sjuk i två dagar. Att man hade kört 3 mil löpning dagen innan gjorde ju inte saken bättre. Slå den om du kan;)
21 augusti, 2008 at 10:06 #721346Anonym anvandareMemberGårdagen var fan ingen höjdare, var helt säker på att jag blivit sjuk igår kväll. Låg och skakade och trodde att jag skulle spy när som helst. Gick inte att få i mig någonting. Anette blev orolig då jag tackade nej till pepsi max. Försökte sova men det gick inte så då la jag mig och kollade på CSI i soffan. Somnade direkt. Vaknade åter vid 02.23 och gick och la mig i sängen. Känner mig bättre idag, inte bra men tillräckigt för att våga äta något och sedan dra mig mot tandläkaren/jobbet.
Kände mig jävligt smal i morse, ville inte väga mig eftersom jag nyss gjort det men mätte iaf magen och det hade minskat ca 9 cm på 10 dagar. Kanske därför byxorna satt så mycket bättre igår
21 augusti, 2008 at 10:24 #721347Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Gårdagen var fan ingen höjdare, var helt säker på att jag blivit sjuk igår kväll. Låg och skakade och trodde att jag skulle spy när som helst. Gick inte att få i mig någonting. Anette blev orolig då jag tackade nej till pepsi max. Försökte sova men det gick inte så då la jag mig och kollade på CSI i soffan. Somnade direkt. Vaknade åter vid 02.23 och gick och la mig i sängen. Känner mig bättre idag, inte bra men tillräckigt för att våga äta något och sedan dra mig mot tandläkaren/jobbet.Kände mig jävligt smal i morse, ville inte väga mig eftersom jag nyss gjort det men mätte iaf magen och det hade minskat ca 9 cm på 10 dagar. Kanske därför byxorna satt så mycket bättre igår
Give me a break!!!! 9 cm på 10 dagar?????? Sjukt bra ju? Okej, du har ju vart dum med kosten och sånt så det kanske spelar i.. Ville så gärna väga mig igår men nej får vänta på måndag:) men tror nog på ett kilo och 1.5 cm midjemått:) Får se hehe
21 augusti, 2008 at 10:26 #721348Anonym anvandareMemberJo men det är inte så konstigt att det rasar ner nu när jag har skärpt till mig. Jag har liksom supit 3 dagar i veckan och ätit pizza 3-4 dagar i veckan. Dagen då jag mätte vägde jag nästan 94 (från att varit nere på 84) så liksom. Det går ju fort nu i början Därför jag kör så extremt nu. Sen när jag kommer ner på 85 ska jag börja köra mer normalt med kolhydrater igen.
Steker kyckling nu, fan vilken jävla tid det tar. Jävla skit
21 augusti, 2008 at 23:18 #721349Anonym anvandareMemberTrots att man stekte kyckling hela jävla morgonen och dubbelkollade så att skiten inte var rosa så var den likt förbannat rosa på lunchen. Grillade sönder den i micron så den blev torr och fin!
Vila idag, har fin träningsvärk sen igår. Mest av fotbollen skulle jag tro.
Kosten idag har varit sådär, Ligger på strax över 1400 kcal och runt 100g protein.
Ska till stockholm till veckan och då lär det eventuellt kunna bli en ätardag, eller två..
Förövrigt så suger det att deffa, nu vill jag bara komma ner till mitt jävla mål och sen vill jag att axeln ska bli hel. Sen ska jag äta så fruktansvärt mycket och träna så jävla hårt och sen ska jag vinna alla tävlingar.23 augusti, 2008 at 08:53 #721350Anonym anvandareMemberSka jobba helgen nu och sen är jag ledig i 6 dagar. Otroligt skönt och man kan lägga all fokus på träningen. Näe just ja, ska till stockholm på lite semester. Välförtjänt efter att ha snittat 175 timmar i månaden i sommar. Kommer nog bli 2-3 ätardagar med en utgång i sthlm.
Vore lite spännande att köra ett pass nere i stockholm men killen jag ska vara hos är ingen atlet och vill absolut inte träna ^^Magen har vant sig vid att äta äckligt lite, igår vid 9 hade jag ätit ca 700 kcal men var inte ett dugg hungrig men slängde i mig 2 kycklingburgare i ett friscobröd(som förövrigt är så jääävla gott).
Avslutade kvällen med en promenad med Robin_Uhlin, trevligt!
23 augusti, 2008 at 15:44 #721351Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Ska jobba helgen nu och sen är jag ledig i 6 dagar. Otroligt skönt och man kan lägga all fokus på träningen. Näe just ja, ska till stockholm på lite semester. Välförtjänt efter att ha snittat 175 timmar i månaden i sommar. Kommer nog bli 2-3 ätardagar med en utgång i sthlm.
Vore lite spännande att köra ett pass nere i stockholm men killen jag ska vara hos är ingen atlet och vill absolut inte träna ^^Magen har vant sig vid att äta äckligt lite, igår vid 9 hade jag ätit ca 700 kcal men var inte ett dugg hungrig men slängde i mig 2 kycklingburgare i ett friscobröd(som förövrigt är så jääävla gott).
Avslutade kvällen med en promenad med Robin_Uhlin, trevligt!
Hehe, lite skoj ska man ha:) Igår hade jag käkat endast 800 kcal och det var bara runt 20g kolhydrater resten var protein och fett så vid 9 var jag GRYMT trött, jag hade ju kört ett konditionspass på 40 min och ca timmes strykepass så var på LÅGT kaloriunderskott så stack ner och köpte 200g fruxo:D blev en aning piggare iallafall:)
23 augusti, 2008 at 19:16 #721352Anonym anvandareMemberJo det här med lågkolhydratmojjs var jobbigt i början men nu tycker jag att det går galant. Dock tråkigt att laga mat, jag och Anette sitter och funderar nu på vad fan vi ska äta. Orkar inte gå till affären, orkar inte förstöra helgen med skräpmat heller… Aff
24 augusti, 2008 at 09:38 #721353Anonym anvandareMemberIgår kväll när jag som vanligt stod och flexade i min gigantiska spegel så kom jag att tänka på något. När jag står avslappnad och kollar rakt framifrån så ser mina trappz/kappmuskler/galgen helt okej ut enligt mig.
Se bild nedan: (denna bilden är från april så det är ingen dagsform, är bra mycket fetare i dagsläget)
[img=http://i38.tinypic.com/2lwoihd.jpg]Så long så good, eller vad man säger. Men nu till ”problemet”.. När jag gör Dubbel biceps back så är mina trapps OBEFINTLIGA? Det blir världens hopp efter axlarnas slut och axlarna ser sinnesjukt stora ut i förhållande med övriga kroppen.[img=http://i36.tinypic.com/b6czn8.jpg]Någon som har någon teori eller tips på övning jag kan piska för att inte få sånt jävla glapp mellan axeln och nacken?
24 augusti, 2008 at 09:44 #721354Anonym anvandareMemberSkivstångsshrugs och stående sidolyft! :up:
24 augusti, 2008 at 10:22 #721355Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Jo det här med lågkolhydratmojjs var jobbigt i början men nu tycker jag att det går galant. Dock tråkigt att laga mat, jag och Anette sitter och funderar nu på vad fan vi ska äta. Orkar inte gå till affären, orkar inte förstöra helgen med skräpmat heller… AffHaha, känner igen det där. I fredags så hade vi stora problem med att bestämma oss för mat. Eftersom vi inte hann med tonfisk och liknande så var vi väldigt hungriga klockan 3 så vi satt från 3 eller 4 tiden till 7 tiden innan vi kom fram till att det var grillad kyckling vi skulle ha. Så ni är verkligen inte ensamma:)
Ang ditt problem med galgen så tror jag på shrugs också. Upplevde samma problem som dig men nu efter kört detta så syns det lite bättre:) Testa dig fram, något du säker (även de flesta, inkl jag) fått höra:D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.