Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Nu är det nya tag som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2006 at 22:25 #92419Anonym anvandareMember31 maj, 2006 at 22:25 #1009775Anonym anvandareMember
Hej hallå!
Nu är jag tillbaka igen efter ett par månaders uppehåll. Tyvärr gick jag in i väggen på alla möjliga vis i vintras och har inte tränat seriöst sedan dess.
Jag höll på att träna som mest inför Vindelälvsdraget då det tog tvärstopp och jag fick någon sorts förkylning som höll i sig över en månad.. Min läkare kom med det deprimerande beskedet att jag var tvungen att vila bort vad det nu var jag hade fått. Att inte få träna blandat med diverse andra jobbiga saker i livet gjorde att jag blev mer eller mindre deprimerad och tog avstånd helt och hållet från träningen. Nu har jag dock repat mig och är igång igen. Jag har börjat lite smått med löpträning och sprang för ett par veckor sedan Blodomloppet vilket var riktigt kul! Imorgon bär det iväg till Iksu för att inhandla gymkort igen och då kändes det som att det var dags att starta en träningsjournal igen.Jag är nu helt ledig och kommer nog vara det tills augusti då jag börjar plugga. Anledningen till att jag är ledig nu är att jag har skaffat mej en liten Irländsk Setter valp som nu kräver min fulla uppmärksamhet. Men en hel del träning ska det ändå gå att klämma in!
Lite info:
Ålder: 19 (20 om en månad)
Vikt: 54
Längd: 167Det kommer förmodligen bli 3-4 styrkepass i veckan samt 2-4 konditionspass. Nu ska lillmagen bort och musklerna fram! Kosten brukar jag sköta bra, med undantag för helgerna då det kan bli lite väl mycket godsaker.. 😮 Bilder kommer inom en snar framtid.
31 maj, 2006 at 22:32 #1009776Anonym anvandareMember167cm lång och väger 54 kg… har lite svårt att tro att du någon mage att bli av med…
Hursomhelst så är det bara att ta nya tag med träningen nu, och du har ju skaffat dig en utmärkt anledning att gå många promenader! Kommer också att plugga till hösten och är snart ledig hela sommaren jag med, visst är det gött!? Finns hur mycket tid som helst att lägga ner på träningen.
31 maj, 2006 at 22:37 #1009777Anonym anvandareMemberAntar att motivationen ligger på topp efter ett såpass långt uppehåll. Lycka till och njut av sommaren (som eventuellt kommer till Umeå någon gång)
31 maj, 2006 at 22:37 #1009778Anonym anvandareMemberInte kul när kroppen sätter stopp.. fast å andra sidan har du säkert en massa motivation och ett halvår tar du lätt igen. Bara att köra hårt.. kanske vi ses nått på iksu:emo-thumb
härligt med vovve.. fanns det tid skulle jag skaffa mig en liten jag med;)
Sen måste jag nog hålla med… det måste vara en väldigt liten mage.. kommer säkert kännas bättre i kroppen bara du kommer igång. Lycka till
31 maj, 2006 at 22:51 #1009779Anonym anvandareMemberdeekayman wrote:167cm lång och väger 54 kg… har lite svårt att tro att du någon mage att bli av med…Hursomhelst så är det bara att ta nya tag med träningen nu, och du har ju skaffat dig en utmärkt anledning att gå många promenader! Kommer också att plugga till hösten och är snart ledig hela sommaren jag med, visst är det gött!? Finns hur mycket tid som helst att lägga ner på träningen.
Lillmagen vettu
Ja det känns riktigt skönt att vara ledig hela sommarn!erikd wrote:Antar att motivationen ligger på topp efter ett såpass långt uppehåll. Lycka till och njut av sommaren (som eventuellt kommer till Umeå någon gång)Tack detsamma! Har vi tur så kikar sommaren in här nån gång i slutet av juli..
ellen wrote:Inte kul när kroppen sätter stopp.. fast å andra sidan har du säkert en massa motivation och ett halvår tar du lätt igen. Bara att köra hårt.. kanske vi ses nått på iksu:emo-thumbhärligt med vovve.. fanns det tid skulle jag skaffa mig en liten jag med
Sen måste jag nog hålla med… det måste vara en väldigt liten mage.. kommer säkert kännas bättre i kroppen bara du kommer igång. Lycka till
Ja det är härligt att ha valp, man kommer upp så tidigt på morgonen :emo-thumb
Och angående magen så är det väldigt liten, det sitter kanske mest i huvudet efter att ha suttit stilla så länge.. Du har nog rätt, det kommer kännas bättre så fort man kommer igång på riktigt! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.