Nu ger jag allt!!!!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Nu ger jag allt!!!!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Har börjat på diet nu ska tappa 10 kg på 5 veckor om allt går bra!
    satsar på lucia i år första gången jag skall tävla är väldigt nervös för vad jag gett mig in på.
    Men skam den som ger sig har snackat mycket om det men det går ju inte bara snacka om det man måste ju göra det också. Vilodag o ätar dag idag är trött i huvudet men motivationen finns jag ger 150% o tänker inte vika mig i första taget..
    Kommer försöka skriva mer om någon vecka så den som vill hålla sig uppdaterad är det bara att hålla utkik…
    Träna hårt vi hörs…..

Vicke

Lycka till!:up:

Ser att du bor i sundsvall :up: Vart tränar du?

ska tävla i 70 -75 kg klassen hade jag tänkt mig du då!
    så man har ju någraz kilo att tappa innan man kommer dit!
    men man är en seg kille så jag kommer nog att komma dit vi hörs…..

Hej igen! Lovade att jag skulle skriva när jag kunde!
    Är sliten i kroppen men snart får jag ha min ätar dag o får ta igen mig med en ordentlig sovmorgon om jag kan!
    Tränade armar idag o mage så det enda jag har kvar är ben o det ser jag fram emot jag kör så det ryker men tuffare kommer det att bli vi hörs något mer……

Vicke

Tjena, Har det löst sig med vem du ska tävla för??

Go morgon för er som är vakna!
    Ska snart gå ut o promenera sen blir det lite frukost protein o grovbröd ser fram emot det!
    HAr ni någe förslag på musik som man kan lyssna på när man är på gymmet eller går ute? ska vara tung musik så att man får en massa energi av det?!
    nä måste dra nu ska äta ett mellan mål snart men vi hörs senare….
    Tja då vicke……..

Gigi D’Agostino är lite mera techno, alla Andrew wks låtar är hårda och av dem får man grymt mycket energi av:buttrock:.

lycka till//Stolleman

Tja! hur går det för dig då?!
    För mig börjar det rasa kg på kroppen o ökar i styrka..
    Min partner som jag tränar med är bra stötning o laddar upp en inför träningen känns skönt att det finns såna personer som kan hjälpa en på så sätt….

Ja ska gå o knoppa nu men vi hörss en grabben…….:emo-thumb

Körde ben idag tungt o koncentrerat ska snart gå ut o gå känns jobbigt just nu vet inte varför men jag kämpar på.
    Min träningskamrat är borta denna vecka så jag kör själv just nu men det går bra ändå….
    måst lägga om promenaderna nu till halv 5 eftersom man börjar jobba kl 6…
    Tur att det är ljust ute vid den tiden….
    Ja ja ska inte ta upp mer tid just nu men vi hörs väl snart igen….
    Mvh vicke

Nu orkar man skriva igen har varit mycket nu på sista tiden!
    Jobbet tar sin tid o träningen direkt efter det tar på krafterna men det är tur man är en seg kille…
    Har inte stått på vågen på 4 veckor men kläderna blir mindre ….
    Jag orkar inte skriva mer just nu är rätt trött i huvudet ska försöka umgås med min gravida sambo om jag inte somnar snart….

ha det så bra o träna hårt………vicke;) :| :devil:

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.