Nu kan jag inte fuska!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Nu kan jag inte fuska!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 69 total)
  • Author
    Sarah wrote:
    Ooh ja:) Mumsigt värre! Lika gott som glass skulle jag säga! Jag brukar skala den och stoppa i en fryspåse.

Åh det måste jag testa, typiskt att mitt bananförråd är uppätet, got to have.. bananas:)

Sarah wrote:
    Ja! Helt tokigt:).. jag är så uppspelt att jag nästan sitter och hoppar på stolen:D

Haha.. låter som mig! Jag är uppspelt över det mesta! 😮 :D

Baboom wrote:
    Vad duktig du är!
    Men jag tycker fortfarande att du inte behöver ha kardio första veckan. Det är något man kan lägga in när man inte går ner längre.

Lycka till!:bb2:

Tess wrote:
    Cardio är väl bra överhuvudtaget inte enbart för att förbränna?…ju bättre kondis ju mer fördelar får du när det gäller det mesta inom träning ..kör på Sarah!

Jag förstår vad du menar med att jag inte ska ha cardio första veckan.. Men gäller det inte mer för en inaktiv person som börjar på noll? Ok att jag har varit sjuk och så men innan det tränade jag ngn form av cardio iaf en gg/vecka.(har inte precis varit tydlig när det gäller min träningshistoria) Skulle jag starta min ”diet” med att ”trappa ner” träningsmängden samtidigt som jag minskade matintaget kanske det skulle bli plus minus noll i energiutgift.

… och som Tess sa, jag tränar ju inte bara för att gå ner i vikt utan även för att må bra, och det finns få saker som piggar upp som en morgonpromenad.:yahoo:

Nicklas Söderberg wrote:
    Åh det måste jag testa, typiskt att mitt bananförråd är uppätet, got to have.. bananas:)

skriv och berätta vad du tyckte om dem när du har laddat upp förrådet:)

snusan wrote:
    Haha.. låter som mig! Jag är uppspelt över det mesta! 😮 :D

Vad kul med en likasinnad!:)

just nu är jag tom upptrissad när jag ska sova- ligger bara och tänker på allt roligt som händer nu:D .. tror att det beror på att jag dragit ner på kalorierna, men inte säker:dntknw:

:emo-thumb Wow vad man hinner göra kreativa saker när de destruktiva beteendena inte tar upp all tid.

Idag har suttit och pluggat i flera timmar!:) Läser en kurs om kost och idrott på sidan av jobb, men har inte tagit mig tid till kursen. Nu först (efter flera månader) fick jag lugnet att sätta mig och plugga:D, inga tankar om att äta mat och godis störde min koncentration.

– Det är bara du som begränsar dig själv

Sarah- wrote:
    Det
    Sarah wrote:
    Jag förstår vad du menar med att jag inte ska ha cardio första veckan.. Men gäller det inte mer för en inaktiv person som börjar på noll? Ok att jag har varit sjuk och så men innan det tränade jag ngn form av cardio iaf en gg/vecka.(har inte precis varit tydlig när det gäller min träningshistoria) Skulle jag starta min ”diet” med att ”trappa ner” träningsmängden samtidigt som jag minskade matintaget kanske det skulle bli plus minus noll i energiutgift.

… och som Tess sa, jag tränar ju inte bara för att gå ner i vikt utan även för att må bra, och det finns få saker som piggar upp som en morgonpromenad.:yahoo:

Jo du har väl rätt. Du känner din kropp bättre än jag. Jag menar bara att man ska alltid ska ha något extra att ta till när viktnedgången stagnerar.
    Sattsa på att slippa dra ner på maten så länge som möjligt.

När kommer det bilder med din förändring?

Det är bara fortsätta att vara lika duktig!:worship:

Baboom wrote:
    Jo du har väl rätt. Du känner din kropp bättre än jag. Jag menar bara att man ska alltid ska ha något extra att ta till när viktnedgången stagnerar.
    Sattsa på att slippa dra ner på maten så länge som möjligt.

När kommer det bilder med din förändring?

Det är bara fortsätta att vara lika duktig!:worship:

I promise:D, jag ska ligga på ca 2100 kcal och satsa på att öka träningsmängden ist. Så får minskningen av mat komma vid en framtida superdeff.

Bilder kommer så fort jag får tag i en kamera, måste ta mitt ”before”-kort snart, för det händer grejer här!:emo-thumb

Vart kan man läsa om din träning?:bb2: Blir det tävling för dig i vår?

:D Ojojoj!!!

Här händer det grejer!
    Jag vägde mig idag- gissa vad jag såg på vågen om inte 63,6 kg;)
    Haha, första veckan på dieten är alltid lika rolig:D. Jag är numer ca 3 kg vatten och ca 0,5 kg fett lättare.

Jag hade jättesvårt att få i mig frukosten idag (händer i princip aldrig), vilket ledde till att jag var lite seg på gymmet.

Gym: Armar och bröst
    Jag tog 10 kg i bicepscurls(en i taget), 9 kg i triceps, 40 i bänkpress. En klar försämring från förut(kommer inte ihåg hur mycket det var förut, men mer iaf).

Imorgon blir det vilodag. Jag ska få lite massage också, så att mina illiopsoas blir lite gladare och att jag kan få träna lite mer ben.

Sarah wrote:
    I promise:D, jag ska ligga på ca 2100 kcal och satsa på att öka träningsmängden ist. Så får minskningen av mat komma vid en framtida superdeff.

Bilder kommer så fort jag får tag i en kamera, måste ta mitt ”before”-kort snart, för det händer grejer här!:emo-thumb

Vart kan man läsa om din träning?:bb2: Blir det tävling för dig i vår?

Än så länge kan man bara läsa historiskt om min träning. Det finns på [http://athletic08.cjb.net], får trycka på bilden på mig (Andreaz heter jag).
    Min diet det här året börjar den 30 januari, då kommer det stå om den på Athletic 08’s hemsida och antagligen [http://hs-sportconcept.com].

Jag får se, kanske öppnar en tråd med lite bilder och informationtion.
    Ang. tävling så blir det BF på fitness festivalen i maj (om det nu blir maj, man får ju aldrig veta), sedan tänkte jag sm i bf och sisst men inte minst lucia pokalen (kan bli så att jag kör både byggningen och BF).

Ska bli roligt att se bilderna på dig!:read:

Just kika in här men det ska bli roligt at se hur det går för dig.
    Kampsportstjejer brukar det vara segt virke i. :frust: :emo-thumb
    Det var ett mastigt träningsprogram, härligt o se.

Men frusen banan?! ;)

Kör hårt!

Frusen banan

Baboom Det är klart du ska öppna en tråd! :) Det skulle vara kul att få läsa om din diet och träning, och se om du kan nå upp till ditt ”Framtida mål: Att vara i bättre form till nästa tävling.” Dessutom måste ju jag kunna peppa dig i gengäld någonstans!

bilderna/bilden kommer nog i helgen..

Lalla Haha, ja det är ganska mastigt. Just nu håller jag på att trappa upp till den träningsmängden, så jag är inte där än… men snart:)

frusen banan är jättegott! Prova vetja!

Linda G Bananchokladprotteglass låter mumsfilibabba! Det kommer bli det första jag gör såfort jag har inhandlat mer banan

Visst är det härligt att vi har det här forumet som inspirationskälla när man inte är så motiverad till träning själv!:) Vad roligt att min journal peppade dig! :D

Kör så att det ryker nu!:bb2:

Halloj!:)

En sammanfattning:

Måndag: vilodag, jag fick massage – vilket behövdes bigtime!

Tisdag: Jag hann inte köra ju-jutsu så jag åkte till gymmet och körde ben istället. Jag är inte riktigt säker vad bottenplattan vägde, men jag tror jag tog 100 kg:D i benpress(heter den så?).

Idag Onsdag: Just nu känner jag mig lite kass eftersom jag hade planerat att gå ut och springa men aldrig gjorde det . Jag hade egentligen behövt det också eftersom jag fick en ordentlig craving efter (att skriva godis vore fel..) ALLT. Men jag orkade helt enkelt inte. Som tur är har jag inget gott kvar hemma efter middag, inte ens ingredienser till något gott – varken nyttigt eller onyttigt. Detta ledde till att det aldrig blev någon svullarkväll:D.
    Däremot har jag ätit mycket bröd idag på jobbet:. Ni kanske märker att jag har haft lite svårt med karaktären idag. Jag är hyffsat säker på att den delvis beror på att jag inte åt på ca 6 timmar igårkväll (mellanmål till efter träning) så att kroppen(hjärnan?) försöker ta igen det idag. Nu har jag alltså förhoppningsvis lärt mig en läxa:

Jag ska aldrig glömma mina mellanmål var 3-4 h!

Imorgon blir det ju-jutsu iaf!:)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.