Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 435 total)
  • Author

jo, det blev journal för mig med.:o Ett jättestort steg för mig eftersom jag egentligen helst håller mig lite i skymundan. och det är det ju inte här direkt! Tanken med detta är att jag tror/hoppas jag kan göra vägen till mitt mål lite lättare, pga av ”redovisning”, och givetvis gärna om någon intresserad själ vill komma med något inslag =)
    Jag är amatör kan jag säga direkt, men gör detta för att jag just nu tycker det är himla skoj, och se om det verkligen är möjligt för MIG att förändra min kropp…till det bättre =) har som enda mål att må bra och givetvis få den där platta magen jag alltid drömt om =)
    Lite om mig – 32 hela unga år, spelat fotboll hela mitt liv, högsta nivå, så det blev fotboll 4-6 dagar i veckan, förutom sista året då mitt andra barn kom. Sen fanns inte tid längre. Efter det rörde jag mig inte en meter på fyra hela år, tyckte gym var såå tråkigt, där skulle jag inte sätta min fot! Tills en av mina vänner som jobbar som pt fick med mig en dag för något år sen. Då var jag så smal, knappt en muskel kvar, och jag är hellre större än för liten, kändes bara inte som jag.
    Är just nu ganska stor, är uppe på maxvikt, både fett (för mycket) och muskler finns….den 1 mars ska jag börja min mini ”deff”..
    ja, man har ju hört den förut, men jag tror att det är första gången som jag verkligen vill!
    ska lägga om min träning till mer cardio, har inget direkt bestämt, kommer bli stora variationer då jag bara inte klarar av att känna mig låst vid något. Det spelar nästan ingen roll om jag har pt eller inte, jag gör ändå som jag vill, till mitt stora förtret..
    Jag väger mig sällan, äger ingen våg, så det får bli på gymet nån gång i veckan, siktar på att tappa ca 5-6 kg till 1 juni, jag tror inte jag passar i att tappa mer!
    väger just nu 70 kg, och är 168 lång!