Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2006 at 21:41 #1005727Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Tack för passet idag! Vi hade rätt kul… hihi
Hoppas magen inte dör imon bara…
Kramis
/Warrior
tack själv!!
önskar såå jag kunde svettas så som du gör, ,kommer knappt en droppe, har aldrig gjort………!! kanske därför jag har så svårt att tappa i vikt!! fasen, jag ska väl inte behöva svälta mig eller??
eller ?? :ph34r:31 maj, 2006 at 21:45 #1005728Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Det kommer med tiden alltså… man måste träna mycket. Ju mer man tränar desto bättre förbräning får man och allt funkar bättre osv. Bara träna träna träna…Det kommer… måste komma!
/Warrior
hallå eller……sheeeki
jag har spelat elitfotboll hela mitt liv blev nästan mobbad för att jag inte svettas haha
jag tror det kommer förbli en osvettig Paulinis31 maj, 2006 at 21:48 #1005729Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:tack själv!!önskar såå jag kunde svettas så som du gör, ,kommer knappt en droppe, har aldrig gjort………!! kanske därför jag har så svårt att tappa i vikt!! fasen, jag ska väl inte behöva svälta mig eller??
eller ?? :ph34r:haha måste bara göra inlägg, läste precis warriors journal –
pröva med 7500kcal så ska du se att du svettas också:p31 maj, 2006 at 21:52 #1005730Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Men sak samma då. Man måste inte svettas… du gör det säkert också men inte lika mycket som andra bara.
Det viktiga är att man går ner i vikt, right?
mer kardio!! hahaha:D
sov gott!! nana nu…
2 juni, 2006 at 07:21 #1005731Anonym anvandareMemberAhhh Bella mia
Vill bara hälsa att jag tycker att du är jätte duktig med träningen och det är skönt att ha träningsvärk
Du , killen väntar på dej
Du är grymt Paulina keep it up
2 juni, 2006 at 08:01 #1005732Anonym anvandareMemberSilvia wrote:haha måste bara göra inlägg, läste precis warriors journal –
pröva med 7500kcal så ska du se att du svettas också:p2 juni, 2006 at 08:10 #1005733Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ahhh Bella mia
Du är grymt Paulina keep it upgodmorgon tjejen!!
tack;) och detsamma!!!
jag är ljusår ifrån din karaktär iallafall……… ännu mer imponerad efter jag varit hos dig, med allt vad du står i…!jaså, han väntar haha, han får vänta lite till
min träningsvärk i benen är lite bättre idag än igår, då jag fick använda handikapptoan på jobbet för att överhuvudtaget kunna resa mig upp.
Två av mina jobbarkompisar undrade om vi fått en ny på jobbet, när dom såg mig bakifrån…vilken TUR att jag inte körde tyngre!!! då hade jag inte tagit mig hemifrån ju och det är sant!!just nu tar jag min kaffe och funderar på om det blir promenad, styrka, eller crosstrainer…..hmm…..
2 juni, 2006 at 12:52 #1005734Anonym anvandareMemberHärligt med träningsvärk tjejen!!! Vad blir det idag då?
2 juni, 2006 at 22:45 #1005735Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Härligt med träningsvärk tjejen!!! Vad blir det idag då?Fortfarande träningsvärk….promenaden i morse 50 min. gick med stapplande baby steps….har jag nånsin tränat??? man kan ju undra idag har det krypit i benen, och imorgon ska det nog vara lugnt att gå normalt igen….fjärde dagen efter träning
ingen styrka efter jobbet idag,. det blev vänner o fotboll istället
imorgon blir det axlar och rygg!
sov gott :lazy:7 juni, 2006 at 10:16 #1005736Anonym anvandareMemberSer ut att gå bra med träning och kärlek:-) går bra nu.
Jag själv laddar för att snart börja min diet.
Kul att V kommer ner, är själv i Sthlm då.
Hör av dig så tar vi ett pass någon dag.
Sköt om dig och ha det så bra.// Kram Maria:up:
7 juni, 2006 at 10:25 #1005737Anonym anvandareMemberVerkar gå bra för dig tjejen…inte varit här på ett tag
kämpa på :emo-thumb
7 juni, 2006 at 11:29 #1005738Anonym anvandareMemberHur är läget
Fan jag har haft så mkt att göra. Barnen sprang mini maran i helgen och sedan var vi lediga;)
Har ätit god mat också hihihi
Hur är det med dig ?
7 juni, 2006 at 20:51 #1005739Anonym anvandareMemberja..latmasken har infunnit sig för några dagar….eller ja, nästan. Eftersom jag inte har några egentligen riktiga datumsatta mål så har jag tillåtit mig att vila nån vecka eller två ifrån träningen.
Jag har massa massa jobb som måste göras innan jag kan köra igång på riktigt igen, och då vill jag bygga mer. Saknar dock mååål….avundas lite er som ska tävla då ni har ett spikat datum bl.a.
Okej, det kan väl duga till att slå nån i armhävningar eller i armbrytning kanske ändå, alltid nåt men ett mer specifikt mål hade inte skadat…..:what:Maria[/b] hallå eller
kärlek vad är det ?? har jag inte tid med!
Ladda med massa goa bars nu! Det ska bli såå kul att se dig tävla sen. I´ll call you, ett pass innan flytt måste vi boka in iaf.
Tess[/b] heej! det var längesen ja
jo, det går framåt, men inget går som på räls i livet, snubblar lite hit o dit typ!
kämpar gör man alltid!! hur går det för dig, tränar du? eller är det bara love?
Vanessa[/b]
du är så himla go!!
jaaaa….det hade varit grymt kul om du kunde komma ner en helg? om det är möjligt? så får jag städat här också
TRE DAGAR KVAR TILL VM-MATCH!!!![/b]11 juni, 2006 at 10:55 #1005740Anonym anvandareMemberTjabba Babe
Hur är Läget ? Här är det bra, solen skiner och jag vaknar som vanligt 5,30 varje morgon trots det är helg fyfan!!!!!!!!!
Åt det jag hade lust med igår skickade ett sms som var till dig till en annan kompis fan va jag garvade.
11 juni, 2006 at 21:43 #1005741Anonym anvandareMemberHej alla goa!
Nu har jag verkligen vilat….verkligen. Knappt några promenader ens, och inte har jag tänkt så mycket på vad jag ätit heller. Det var en välbehövlig vila, men det känns direkt i kroppen att man inte gjort nån ”nytta” på gymet.Veckan som kommer blir lite tuffare än vanligt, men det känns bra (nu iaf:| ) tar det som ett träningsläger nu när energin finns. Det blir dessutom tuffare med tid att träna veckan efter den här igen..
Det kommer se ut ungefär så här
måndag: axlar, biceps, mage + crosstrainer
tisdag: morg.prom 60 min + ben
onsdag: morg.prom 60min + bröst eller promenad fram o tillbaks till jobb 2½ h.
torsdag: morg.prom 60 min + axlar, biceps, triceps + ev.intervaller.
fredag: morg.prom 60 min + ben, vader
Lördag VILA
Söndag promenad 2½ h. ev.styrka på kvällenhärligt att ha hela veckan utstakad……jobb, träning, sova, äta, jobb igen:whistle:
nåja! lite fotboll då och då och lite avslutningstårta på skolan så blir det kanooon :happy:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.