Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juni, 2006 at 21:47 #1005742Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hur är Läget ? Här är det bra, solen skiner och jag vaknar som vanligt 5,30 varje morgon trots det är helg fyfan!!!!!!!!!
Åt det jag hade lust med igår skickade ett sms som var till dig till en annan kompis fan va jag garvade.
Havet idag, helt underbart, det är äntligen sommar
du får köpa dig en rullgardin! kanske lurar dina ögon lite….jag har samma problem, får bli ikea snart……
jaha, fick hon höra nåt kul ???12 juni, 2006 at 10:31 #1005743Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Hej alla goa!
Nu har jag verkligen vilat….verkligen. Knappt några promenader ens, och inte har jag tänkt så mycket på vad jag ätit heller. Det var en välbehövlig vila, men det känns direkt i kroppen att man inte gjort nån ”nytta” på gymet.Veckan som kommer blir lite tuffare än vanligt, men det känns bra (nu iaf:| ) tar det som ett träningsläger nu när energin finns. Det blir dessutom tuffare med tid att träna veckan efter den här igen..
Det kommer se ut ungefär så här
måndag: axlar, biceps, mage + crosstrainer
tisdag: morg.prom 60 min + ben
onsdag: morg.prom 60min + bröst eller promenad fram o tillbaks till jobb 2½ h.
torsdag: morg.prom 60 min + axlar, biceps, triceps + ev.intervaller.
fredag: morg.prom 60 min + ben, vader
Lördag VILA
Söndag promenad 2½ h. ev.styrka på kvällenhärligt att ha hela veckan utstakad……jobb, träning, sova, äta, jobb igen:whistle:
nåja! lite fotboll då och då och lite avslutningstårta på skolan så blir det kanooon :happy:
måndag, så här blev det!! axlar 4 övningar, biceps 1, rygg 1, lite stressat pass
ingen crosstrainer..fortfarande känningar i knäet, så det blev prom. 40 min. promenad
hoppas solen är kvar tills jag har slutat jobbet, då blir det prom 60 minuter!
ha en bra dag!12 juni, 2006 at 10:36 #1005744Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:måndag, så här blev det!! axlar 4 övningar, biceps 1, rygg 1, lite stressat pass
ingen crosstrainer..fortfarande känningar i knäet, så det blev prom. 40 min. promenad
hoppas solen är kvar tills jag har slutat jobbet, då blir det prom 60 minuter!
ha en bra dag!Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BRUDEN ÄR PÅ G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:kicking: :kicking:12 juni, 2006 at 13:53 #1005745Anonym anvandareMemberRoligt att du känner dig pigg nu igen! Vila behöver man ibland, och go mat också! Kör så det ryker! :emo-thumb
12 juni, 2006 at 14:40 #1005746Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Hej alla goa!
Nu har jag verkligen vilat….verkligen. Knappt några promenader ens, och inte har jag tänkt så mycket på vad jag ätit heller. Det var en välbehövlig vila, men det känns direkt i kroppen att man inte gjort nån ”nytta” på gymet.Veckan som kommer blir lite tuffare än vanligt, men det känns bra (nu iaf:| ) tar det som ett träningsläger nu när energin finns. Det blir dessutom tuffare med tid att träna veckan efter den här igen..
Det kommer se ut ungefär så här
måndag: axlar, biceps, mage + crosstrainer
tisdag: morg.prom 60 min + ben
onsdag: morg.prom 60min + bröst eller promenad fram o tillbaks till jobb 2½ h.
torsdag: morg.prom 60 min + axlar, biceps, triceps + ev.intervaller.
fredag: morg.prom 60 min + ben, vader
Lördag VILA
Söndag promenad 2½ h. ev.styrka på kvällenhärligt att ha hela veckan utstakad……jobb, träning, sova, äta, jobb igen:whistle:
nåja! lite fotboll då och då och lite avslutningstårta på skolan så blir det kanooon :happy:
Ser bra ut det där. Bra att du satt igång och är lite seriös igen. DU var ju nästan chokladbar-oholic där ett tag. haha
Ha en bra sommar! Kram!13 juni, 2006 at 21:39 #1005747Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Ser bra ut det där. Bra att du satt igång och är lite seriös igen. DU var ju nästan chokladbar-oholic där ett tag. haha
Ha en bra sommar! Kram!tack jack! ja, barsen är slut och jag är inne på min andra lite ”seriösare” deff-dag igen!
Så, än så länge håller jag schemat med god vilja!Träningen idag : [/b]
morgonpromenad 40 min.
varit uppe o gått hela dagen på jobbet idag……
promenad till o från gymet 30 min.benpass på gymet ca 25 min, kort, intensivt, härligt!
5 set knäböj, 3 set framsida lår, 3 set baksida, 4 set raka marklyftdet blir alltid lite olika vikter och antal set, beroende på hur det känns, impulsivt!
men nuuu……ska jag njuta av andra halvlek……..
RONALDINHO!!!15 juni, 2006 at 11:42 #1005748Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Fotbollhehe jo men synd att kvaliten är lite låg än, förväntar mig mer från brassarna man vill ju se äkta fotbollsglädje å samba
15 juni, 2006 at 12:37 #1005749Anonym anvandareMembermikael.H wrote:hehe jo men synd att kvaliten är lite låg än, förväntar mig mer från brassarna man vill ju se äkta fotbollsglädje å sambadet kommer vi se i finalen om inte annat
Ronaldo är min riktiga favorit annars15 juni, 2006 at 12:45 #1005750Anonym anvandareMemberso whats up pudding;)
Hur ska du göra med träningen idag?15 juni, 2006 at 12:52 #1005751Anonym anvandareMemberVad tycker du, ett benpass på ons eller??
I såfall hoppas jag att de har en benpress där!Kram
15 juni, 2006 at 12:53 #1005752Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:so whats up pudding;)
Hur ska du göra med träningen idag?tjena hetis
jag ska träna efter den andra avslutningen….har varit på första redan, hemma nu och gör jordgubbstårta till det andra gänget, pust, fullt ös medvetslös…..! det blir gymet innan matchen sen iaf! Kan du träna idag eller är du fortfarande dålig?
15 juni, 2006 at 12:57 #1005753Anonym anvandareMembermariia wrote:Vad tycker du, ett benpass på ons eller??
I såfall hoppas jag att de har en benpress där!Kram
haha, benpress…..jo det finns säkert jodå
Ok. Onsdag kör vi ben. Kul!ställ in kameran på minsta möjliga upplösning om du har med dig den
15 juni, 2006 at 13:01 #1005754Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:haha, benpress…..jo det finns säkert jodå
Ok. Onsdag kör vi ben. Kul!ställ in kameran på minsta möjliga upplösning om du har med dig den
Hahaha japp kameran ska med, självklart!
Jaså du kör ben sååå ”ofta” så du inte vet om det finns en benpress? Hehehe, detta kommer nog bli kul tror jag…15 juni, 2006 at 13:04 #1005755Anonym anvandareMembermariia wrote:Hahaha japp kameran ska med, självklart!
Jaså du kör ben sååå ”ofta” så du inte vet om det finns en benpress? Hehehe, detta kommer nog bli kul tror jag…haha…….kan räkna benpassen på en hand senaste året! Nu är jag ju tvungen att ta i också
det blir bra vettu, kommer antagligen inte kunna gå förrän onsdagen efter !!
hörs då! ha en bra helg!!15 juni, 2006 at 13:07 #1005756Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:haha…….kan räkna benpassen på en hand senaste året! Nu är jag ju tvungen att ta i också
det blir bra vettu, kommer antagligen inte kunna gå förrän onsdagen efter !!
hörs då! ha en bra helg!!Hehe! Jag brukar inte heller kunna gå på flera dager även fast jag kör ben lika ofta som allt annat!
Jag längtar redan…
Ha en bra helg själv!! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.