Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › sarbaz försöker trena lite.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 december, 2005 at 08:53 #1037901Anonym anvandareMember
Att fira jul utan att vara religi
24 december, 2005 at 11:30 #1037902Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Hej Jay, jag tycker om dej. Kommer du ihåg mej? 😮Du är inte bortglömd. Saknad dock!
Kul att du skriver mer om din träning. Din träning verkar inte vara enkelspårig som många andras. Utan du verkar öppen för flera olika typer av träning och inriktningar. (jag skriver som om jag går på crack, jag skyller på att jag är tillbaka i hooden)
That I like. Mind and muscle. :up:
24 december, 2005 at 13:12 #1037903Anonym anvandareMemberSheeBa wrote:Att fira jul utan att vara religiös, är väl lite som att gå på personalfest för drickat – och snacka skit om chefen.Lite vanligt sunt människoförakt helt enkelt..
Hihi. Jag säljer min själ för lite köttbullar och skinka. Undrar vad Nietzsche hade tyckt om mig nu… 😮
24 december, 2005 at 13:16 #1037904Anonym anvandareMemberJay wrote:Du är inte bortglömd. Saknad dock!Kul att du skriver mer om din träning. Din träning verkar inte vara enkelspårig som många andras. Utan du verkar öppen för flera olika typer av träning och inriktningar. (jag skriver som om jag går på crack, jag skyller på att jag är tillbaka i hooden)
That I like. Mind and muscle. :up:
Nä, alltså jag tröttnade på det där vanliga ”jag ska bli stor” eller ”jag ska bli stark”. Visserligen ligger ”jag ska bli stark” mig varmast om hjärtat, men jag är faktiskt helt nöjd med min storlek (jag är absolut inte stor, dock). Jag tycker att det är snyggt som det är. Ser ingen mening i att bli så mycket större. Starkare däremot, det är alltid kul.
And yes, jag är alltid öppen för olika typer av trening och inriktningar. Ja, allt förutom att träna för ”pump”. När människor strävar efter att få ”pump” på träningspassen vill jag bara lägga mig ner och dö. Fuck you, liksom.
Ajuste, om du vill ha fet access till assparades () skicka mig ett PM.
24 december, 2005 at 13:18 #1037905Anonym anvandareMemberOk, det här börjar spåra ur. Förlåt Eknab för att jag var dum mot dig. Jag vill inte att du ska fortsätta befinna dig i ett psykotiskt tillstånd. Snälla kom tillbaka och må bra igen. Gör inte såhär mot dig själv.
24 december, 2005 at 13:28 #1037906Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Hihi. Jag säljer min själ för lite köttbullar och skinka. Undrar vad Nietzsche hade tyckt om mig nu… 😮Nietzche..? Hans ångest hade nog känt igen sej hemma i den moderna julstressen.
Jag har oxå sålt mej.. men min själ var inte så mycket att ha, tyckte köparen.Så jag pantade mitt förra liv, och istället fick jag detta psydo-liv på nätet.
Fint va?24 december, 2005 at 13:37 #1037907Anonym anvandareMemberSheeBa wrote:Nietzche..? Hans24 december, 2005 at 14:02 #1037908Anonym anvandareMemberLycka till med din karriär som bodybuilder om du skiter i att bli stark. Byggare är ju sååååå svaga…
24 december, 2005 at 14:36 #1037909Anonym anvandareMemberOk, nu är du inte rolig utan bara jobbig. Please leave my journal är du snäll.
24 december, 2005 at 16:08 #1037910Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Hihi. Jag säljer min själ för lite köttbullar och skinka. Undrar vad Nietzsche hade tyckt om mig nu… 😮Nietzsche – vet inte.. tränar han på Delta?
24 december, 2005 at 16:39 #1037911Anonym anvandareMemberSheeBa wrote:Nietzsche – vet inte.. tränar han på Delta?Ja!
24 december, 2005 at 16:49 #1037912Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Ja!aha.. ha ha .. han
24 december, 2005 at 17:08 #1037913Anonym anvandareMemberNu har jag ätit julmat. HAHAHA. Fett gott iofs. Typ trettio köttbullar och sån där liten korv som ser ut som Jay Cutlers penis (den är skitliten).
24 december, 2005 at 17:50 #1037914Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Nu har jag ätit julmat. HAHAHA. Fett gott iofs. Typ trettio köttbullar och sån där liten korv som ser ut som Jay Cutlers penis (den är skitliten).
30 köttbular e ingenting ..det slängde JAG redan slängt i mig idag och då har jag ett mål kvar innan jag ska ut och supa skall
nu blir jag besviken på dig …
24 december, 2005 at 18:00 #1037915Anonym anvandareMemberSam jr wrote:30 köttbular e ingenting ..det slängde JAG redan slängt i mig idag och då har jag ett mål kvar innan jag ska ut och supa skallnu blir jag besviken på dig …
Jag vet, men jag åt faktiskt massa annat också. 😮 Och så ska jag äta massa mer sen…
Abooooooo re. Gå ut? Kan man gå ut och festa ikväll? Är inte folk hemma med sina familjer typ? Jag vill också ut. Ta med mig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.