sarbaz försöker trena lite.

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only sarbaz försöker trena lite.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 105 total)
  • Author
    sarbaz wrote:
    Jag vet, men jag åt faktiskt massa annat också. 😮 Och så ska jag äta massa mer sen…

Abooooooo re. Gå ut? Kan man gå ut och festa ikväll? Är inte folk hemma med sina familjer typ? Jag vill också ut. Ta med mig. :/

i uddevalla super alla på julafton ..kom hit så tar jag med dig :emo-thumb

stark, smart och snygg. va mer kan man begära

Hoho, fett långt annars skulle jag verkligen komma. Undrar hur Uddevalianska tjejer skulle reagerat på en förortskurd med fett stor penis mitt bland alltihopa. Och med honom en fett grov och svinstark P4Lian från Boden.

Vi tre skulle nog frontböja mest av alla i hela Uddevalla.

Johan81 wrote:
    stark, smart och snygg. va mer kan man begära

ödmjuk? men vad vet jag .. :|

Ok, nu ska jag iväg och köra ett till pass. Maten idag har varit jävligt mycket och cirka 250g protein hittills. Jag har ingen koll på kolhydrater/fett, men cirka lika mycket kolhydrater och runt 100g (!!!) fett.

Träningen idag är SL-inspirerad. Box squats, glute ham raise, lite snabba explosiva mark, och så naturligtvis frivändningar. Jag passar på och köra tungt och hög volym idag med tanke på hur jag har ätit.

sarbaz wrote:
    Ok, det här är lite på skoj. Det är mest för att ha med en lite mer bred journal då jag inte är så himla neurotiskt besatt av just byggning som de flesta andra här. Jag tränar lite allt möjligt, mest för att det är kul, men styrka är prio nummer ett och jag har märkt att fokuserar man på att bli stark så råkar man också bli stor av misstag. Rätt vad det är vaknar man upp och inser att de där böjarna på jättemånga kilo faktiskt gjorde att ens ben växte.

Mina stats är hemliga och min personlighet är också hemlig (jag kan dock berätta att jag är starkare än de flesta som har journal här, men absolut inte bland de större killarna av de som tävlar). Vad som inte heller kommer att skrivas ned är vikterna jag kör på. Allt är alltså skithemligt, men det är ok eftersom jag är så himla cool.

Jag har tränat ett bra tag, dessutom. Men jag är inte särskilt gammal för det. Under tjugofem i alla fall.

Det här kommer att bli fett intressant och jag förstår om ni är lite nervösa och spända inför denna journal. Det är bara naturligt och kommer säkerligen att gå över efter ett tag. I varje fall behöver ni inte skämmas.

Kram.

haha! :emo-thumb

Är du den Emil jag tror att du är? :)

Isåfall… PM!

sarbaz wrote:
    Ok, nu ska jag iväg och köra ett till pass. Maten idag har varit jävligt mycket och cirka 250g protein hittills. Jag har ingen koll på kolhydrater/fett, men cirka lika mycket kolhydrater och runt 100g (!!!) fett.

Träningen idag är SL-inspirerad. Box squats, glute ham raise, lite snabba explosiva mark, och så naturligtvis frivändningar. Jag passar på och köra tungt och hög volym idag med tanke på hur jag har ätit.

Cool shit!
    Hade min kropp hållt skulle jag också! :)

Ok, då har jag trenat och testat lite olika övningar. Wiie, vad kul jag hade det.

Först körde jag min vanliga SL-träning som var tråkig, men nödvändig. Sen kom det roliga. OL! OL är fett kul. Faktum är att det knäcker all annan form av styrketräning if you ask me.

Jag började med lite lätta frivändningar, typ 60kg, som uppvärmning. Sen stöt och ryck på samma vikt, också lätt och explosivt. Sen lastade jag på lite mer vikt och körde frivändningar, stöt, ryck, lite frontböjar utan ”grepp” (stången vilar endast ovanpå pecs/framsida axlar och man har händerna utsträckta rakt ut mot spegeln) och så lite militärpressar. Det var jääääävligt kul, men jag tränade i två timmar och var helt slut efteråt. Då gick vi och käkade massa skräpmat. Sen åkte vi hem. That was all.

sarbaz wrote:
    Hoho, fett långt annars skulle jag verkligen komma. Undrar hur Uddevalianska tjejer skulle reagerat på en förortskurd med fett stor penis mitt bland alltihopa. Och med honom en fett grov och svinstark P4Lian från Boden.

Vi tre skulle nog frontböja mest av alla i hela Uddevalla.

Count me in. Jag ser mig numera som en uddevalla bo

Emil wrote:
    Count me in. Jag ser mig numera som en uddevalla bo

Lets do this.

käkade stavas med e. kekade. Vi kan se mellan fingrarna på detta för den här gången men jag ser helst att detta inte upprepas.

Du kan slagga hos mig. Ta med dig koranen och din bönematta och kom. Du är välkommen! PS. Ingen ligger med min flickvän förutom jag.

sarbaz wrote:
    Lets do this.
    Emil wrote:
    käkade stavas med e. kekade. Vi kan se mellan fingrarna på detta för den här gången men jag ser helst att detta inte upprepas.

[img=http://img452.imageshack.us/img452/9814/ord1ru.jpg]

LiMi wrote:
    [img=http://img452.imageshack.us/img452/9814/ord1ru.jpg]

Limi> nu är det så att vi snackar stockholmska där Ä ersätts med E. Trena, eta, keka osv. Du är ursäktad!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 105 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.