Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Skenderbeus Träning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 maj, 2006 at 21:41 #1008390Anonym anvandareMember
Hej allihop!!! Tänkte starta en träningsdakbok här för skojs skull och för att få mer motivitation…
Kritik och kommentarer är välkommna…Stats:
Tränat i ca 10månader.
Ålder: 17år gammal
Längd: 1.70 sist jag mätte mig…(va ett tag sen)
Vikt: På väg ner!!!
STYRKESTATS
Bänkpress: 130kg
LutadBänk 3 reps på 115kg
NedåtLutadBänk: 5reps på 132.5kg
Militärpress bakom nacken: 4reps på 82.5kg
Militärpress framför: 3reps på 102.5kg
har inga färska stats på knäböj eller mark men det kommer:emo-thumbTräningen är delat på 4 pass kör varannan dag…
Pass1: Bröst och Triceps
Vila
Pass 2: Axlar och vader samt cardio
Vila
Pass 3: Rygg och Biceps
Vila
Pass 4: Ben och mage samt cardioskriver inte ner övningarna för det brukar variera… Variation is tha shit:emo-thumb
Jag går även promenader de dagar jag inte styrketränar…
Börjar med att skriva ner dom 2 sista passen…
Axlar och vader.. blev ett seeegt pass kändes det som….
Militärpress(framför): 10reps*20kg 8*40kg 6*70kg körde bara lätt framför…
Militärpress(bakom)8*40kg 6*70kg 3*82.5kg 3*82.5kg
Shrugs(tror jag det heter ): 15*32kg 12*42kg 8*52kg 8*52kg
Baksida axlar: 5 set på ca 8-15reps beroende på övning
SidoLyft: 3set*10reps
Vader i benpress: 4 set på 20 reps hann ej köra mer vader….
28 maj, 2006 at 21:41 #92306Anonym anvandareMember28 maj, 2006 at 21:44 #1008391Anonym anvandareMemberSkriver ner förra passet oxå…
det gick alldeles för dåligt för att få G av migla mig riktigt sent dagen innan typ halv 5 så jag vaknade sent och hann bara äta 2 måltider innan träningen, den andra åt jag typ precis innan jag åkte oså skulle jag köra kronlyft=
Kronlyft: 12*70kg 12*70kg 10*110kg 8*150kg 6*190kg 1*230kg(hade magen full med mat så jag spydde nästan, vågade inte höja) 1*230kg 3*210kg 4*150kg 12*110kg 12*110kg
Latsdrag(ej stång utan konstigt litet hanttag): 15reps*40kg 10*60kg 6*80kg 4*100kg 4*100kg
Latsdrag med stång: 12*40kg 10*60kg 6*80kg 6*80kg
Rodd: 10*15 8*18 6*fullt magasin 4*fullt magasin
va helt jävla slut i underarmar… hatar min kassa greppstyrka!!!!!
Fick köra hela passet med dragremmar…Bicepscurl: 15reps*12kg 12*16kg 10*22kg 8*24kg 6*26kg sen gjorde jag 1rep på 32kg hantlarna bara för skojs skull, gick ganska lätt med högern men med vänstern va det lite problem
Scottcurl: 12kg hantel 8reps 6reps 4reps 4reps körde hela tiden utan att vila emellan…
sen körde jag med nån jävla konstig stång riktigt härligt tog som faan på yttre biccen
sen en massa disco i cables för biccarna
Imorn är det ben och mage:)
MVH
28 maj, 2006 at 21:44 #1008392Anonym anvandareMemberKul att du bestämde dig för att starta en journal!
Vad har du för mål med träningen?Lycka till och kör hårt!:up:
28 maj, 2006 at 21:51 #1008393Anonym anvandareMemberKatti wrote:Kul att du bestämde dig för att starta en journal!
Vad har du för mål med träningen?Lycka till och kör hårt!:up:
Jag har många mål hehe bla annat att vinna luciapokalen och SM,
vet inte riktigt ifall jag ska ställa upp i år i -70:| kanske gör jag det så får Samir lite ny konkurrens:p beror på ifall jag hinner för att jag ska åka iväg hela sommaren till hemlandet,
men nästa år kommer jag ställa upp garanterat fast kanske i högre vikt klass..
vi får se vart jag hamnar.. men dom viktigaste målen är iallafall att vinna Lucia och SM.. i år kanske jag ställer upp på showliftning för skojs skull:)Tack
28 maj, 2006 at 21:56 #1008394Anonym anvandareMemberSkenderbeu wrote:Jag har många mål hehe bla annat att vinna luciapokalen och SM,
vet inte riktigt ifall jag ska ställa upp i år i -70:| kanske gör jag det så får Samir lite ny konkurrens:p beror på ifall jag hinner för att jag ska åka iväg hela sommaren till hemlandet,
men nästa år kommer jag ställa upp garanterat fast kanske i högre vikt klass..
vi får se vart jag hamnar.. men dom viktigaste målen är iallafall att vinna Lucia och SM.. i år kanske jag ställer upp på showliftning för skojs skull:)Tack
Åhå, så pass! Alltid roligt att följa folk till tävling!
Haha, jasså det kanske blir lite konkurrens mellan
dig och Samir i år? Spännande spännande!
När börjar du dieten då, om du nu ska ställa upp i år alltså?
Släng upp lite bilder också, så att vi får se
dagsformen!Kör hårt!
28 maj, 2006 at 21:58 #1008395Anonym anvandareMemberstark som fan e du i varjefall.
Lycka till med allt.
I år lär du inte möta mig på scenen. Hoppar tävling i år.Btw …du e nog på gränsen till för lång för -70 moahaha
Nä men det blir nog bra det här.28 maj, 2006 at 22:03 #1008396Anonym anvandareMemberUlf Gror: Generna är viktiga och som tur är verkar det som att jag har ärvt farsans stykre gener, han bämkade 200kg i sina bästa dagar:)
men det är synd att muskelutvecklingen inte går lika bra som styrkan, eller det kanske den gör fast jag märker inte det.. jag tycker att jag blir mindre för varje dag men folk säger att det är tvärtom, tror jag lider lite av mega-erexiKatti: hehe aa spännande ifall det blir av, isåfall så blir det min första tävling:) jag håller på att deffa redan nu, har alltid varit överviktig sen så bantade jag ett tag och gick ner till 63kg sen gick jag upp igen till ca 70kg då började jag styrketräna det var ca 10månader sen och nu väger jag ca 90kg…
Ifall jag ställer upp så börjar dieten direkt när jag kommer hem från Kosova…Har inga färska bilder men ska lägga in snart kanske vid näst nästa pass:)
28 maj, 2006 at 22:06 #1008397Anonym anvandareMemberSam jr wrote:stark som fan e du i varjefall.Lycka till med allt.
I år lär du inte möta mig på scenen. Hoppar tävling i år.Btw …du e nog på gränsen till för lång för -70 moahaha
Nä men det blir nog bra det här.Hehehe det va synd jag som såg fram emot att möta dig, tror jag känner/vet vem du är.. har nog sett dig nån gång i udevalla för jag brukade vara där ganska ofta förr..
ska nog ner dit snart för att hälsa på några vänner…
varför ska inte du ställa upp då?
Tack så mycket:)
28 maj, 2006 at 22:08 #1008398Anonym anvandareMemberSkenderbeu wrote:Katti: hehe aa spännande ifall det blir av, isåfall så blir det min första tävling:) jag håller på att deffa redan nu, har alltid varit överviktig sen så bantade jag ett tag och gick ner till 63kg sen gick jag upp igen till ca 70kg då började jag styrketräna det var ca 10månader sen och nu väger jag ca 90kg…
Ifall jag ställer upp så börjar dieten direkt när jag kommer hem från Kosova…Har inga färska bilder men ska lägga in snart kanske vid näst nästa pass:)
Låter spännande! Roligt att du har bestämt dig för att
tävla i alla fall, oavsett om det blir i år eller nästa år!
Jo, ta lite foton på nästa pass och lägg upp!Ge järnet! :up:
28 maj, 2006 at 22:17 #1008399Anonym anvandareMemberKatti wrote:Låter spännande! Roligt att du har bestämt dig för att
tävla i alla fall, oavsett om det blir i år eller nästa år!
Jo, ta lite foton på nästa pass och lägg upp!Ge järnet! :up:
Tack så mycket:)
ska nog ta lite kort på Bröst passet, men är alldeles för fet i dagsläget..:o28 maj, 2006 at 22:19 #1008400Anonym anvandareMemberohh jösses.. så ung men ändå så stark
nu börjar man änna känna sig lite avundsjuk här 😮men lycka till med tränandet skall bli kul å följa din journal :emo-thumb
28 maj, 2006 at 22:24 #1008401Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:ohh jösses.. så ung men ändå så stark
nu börjar man änna känna sig lite avundsjuk här 😮men lycka till med tränandet skall bli kul å följa din journal :emo-thumb
Tack så hemskt mycket..
29 maj, 2006 at 04:19 #1008402Anonym anvandareMemberjapp här är vi då!!! kl är 04:20 och jag kan inte sova!!!! har försökt sova nu i flera timmar men kan inte alls, har stort prov i skolan imorn eller rättare sagt idag dessutom ben träningen.. tror inte det blir nån ben träning alls får nog hoppa över det och bara sova hela dagen och hela natten och köra ben på tisdag men på onsdag blir det iallafall Bröst för då ska jag maxa….
ingen ide att somna nu för då kan man inte vakna till skolan och jag måste verkligen dit idag…
30 maj, 2006 at 20:17 #1008403Anonym anvandareMemberNu är det tisdag:) det betyder att onsdagen är nära:) sk ner och testa maxa i lutad bänk imorn, satsar på 120kg.. wish me good luck:p
va nere på gymmet och köpte protein idag och tänkte att medans jag e där kan jag ta en snabb fotning i omklädningsrummet.. så jag gjorde det:P
är inte riktigt nöjd med resultaten för fet och slät, vette faan ifall jag vågar lägga upp korten här, bara ifall ni lovar att inte skratta:o
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.