Snusans journal 2006!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Snusans journal 2006!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 249 total)
  • Author
    snusan wrote:
    Coach Sashli in da house!!!! :P :wazzup: :yahoo:

På så vis… visste inte att du hade hjälp av någon, kanske man själv skulle behöva också egentligen Jaha funkar det bra då och hur länge har du fått hjälp?

Liinda wrote:
    På så vis… visste inte att du hade hjälp av någon, kanske man själv skulle behöva också egentligen Jaha funkar det bra då och hur länge har du fått hjälp?

Haha.. det är en interngrej! *S* Får grym peppning iaf! ;) Men jag ska ner och träffa damen ifråga framöver och dåå blir det hårdkörning!!!!!!! :bb3:

MarQues wrote:
    Både här och IRL ;) Ser du inte större ut nästa gång jag ser dig så ligger du risigt till! :nono: :D

Ajdå! Bäst man kämpar på som f*n då!! 😮 :bb3: :emo-thumb

snusan wrote:
    Haha.. det är en interngrej! *S* Får grym peppning iaf! ;) Men jag ska ner och träffa damen ifråga framöver och dåå blir det hårdkörning!!!!!!! :bb3:

Haha ok ja men huvudsaken du blir peppad :D

Oj, du har några skyddslingar som vakar över dig ser jag. Vilket stöd :emo-thumb
    Då vill jag se dig på **** -07….:whistle:

Lalla wrote:
    Oj, du har några skyddslingar som vakar över dig ser jag. Vilket stöd :emo-thumb
    Då vill jag se dig på **** -07….:whistle:

Ja stöd behöver man! :) Svarar på ditt PM sen, är helt slut efter dagens skola och 4 timmars bilkörning! :p

snusan wrote:
    Haha.. det
    Sashli wrote:
    :D That´s my girl :P
    Grym peppning till en grym tjej ;)

Hell yeah, krutis is in da house :kicking: Hahaha!!

Haha.. du är för skön tjejen!! :) Ser fram emot den dagen du ska plåga livet ur mig!! :bb3: :emo-thumb ;)

Jippiii!!! Hann köra ett pass idag!! Axlar blev det! ;)

3 set hantelpressar, droppade på slutet tills jag inte ens orkade med de lättaste hantlarna..

3 set hantelflyes, droppade även här

3 set Drag till hakan med stång. Här började jag lätt och ökade vikten för varje set

3 set liggande kryssdrag i cable

3 set framåtlutade flyes

Är totalt slut i axlarna nu och det var såå skönt att träna!! Efter två dagars heldagsseminarier känner jag mig helt slut och ett träningspass var precis vad jag behövde! :emo-thumb

Kör hårt tjejen! :emo-thumb

tack för allt ditt stöd i min tråd!!!

Tess wrote:
    Kör hårt tjejen! :emo-thumb

tack för allt ditt stöd i min tråd!!!

Tack själv vännen! Stöd betyder massor!!!! ;)

Dagens pass:

RYGG
    3 set latsdrag. Började tungt och i sista setet droppade jag
    4 set hantelrodd
    3 set skivstångsrodd
    3 set ryggresningar

TRICEPS
    3 set pushdowns i cable
    3 set french press med hantel

MAGE
    3 set crunches

Passet gick suuperbra!!! Har känt mig alldeles ”blä” i kroppen hela dagen och trodde det skulle gå skitkasst att köra (Ja jag vet, man ska tänka positivt.. men idag kändes det crap! :D ) men det gick kanon!! Sken som en sol när jag knatade därifrån!!! :yahoo: Finns få saker som är så underbara som ett bra pass på gymmet…! ;)

Har sett lite på den andra bilden och det ser faktist inte så tokigt ut, tror nog du går och gömmer på en lite gulgruva:emo-thumb
    Skynda långsamt och träna smart.

FEVER wrote:
    Har sett lite på den andra bilden och det ser faktist inte så tokigt ut, tror nog du går och gömmer på en lite gulgruva:emo-thumb
    Skynda långsamt och träna smart.

Oj.. tack! 😮 Bara för det ska jag kämpa ÄNNU HÅRDARE!!!!! För kämpa hårdare kan man ALLTID!! :emo-thumb

Härligt med ett bra pass! :emo-thumb

snusan wrote:
    Dagens pass:

RYGG
    3 set latsdrag. Började tungt och i sista setet droppade jag
    4 set hantelrodd
    3 set skivstångsrodd
    3 set ryggresningar

TRICEPS
    3 set pushdowns i cable
    3 set french press med hantel

MAGE
    3 set crunches

Passet gick suuperbra!!! Har känt mig alldeles ”blä” i kroppen hela dagen och trodde det skulle gå skitkasst att köra (Ja jag vet, man ska tänka positivt.. men idag kändes det crap! :D ) men det gick kanon!! Sken som en sol när jag knatade därifrån!!! :yahoo: Finns få saker som är så underbara som ett bra pass på gymmet…! ;)

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.