Snusans journal 2006!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Snusans journal 2006!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 249 total)
  • Author
    Katti wrote:
    Det låter bra, rejäl träningsvärk beställd!
    Jäpp, Gällivarebo… Jasså, sambon är från Kiruna? Ser man på…
    Världen är liten! :up: Men Östersund är ju riktigt mysigt! Har nämligen
    varit där och tävlat… Och riktigt bra skidåkare finns det där!
    Haha, jo det är ju tur att träningen håller oss hyfsat pigga, annars hade
    nog ide varit ett bra alternativ!

Kör hårt på gymmet!
    :nerd-tb:

Ja världen är pytteliten!! Har kört som f*n idag!! Kommer få träningsvärk som heter duga och få jag-har-skitit-på-mig-looken! :D Den looken är det ju bara vi hårdingar som kör med!!

Hojta till om du ska tävla i Östersund framöver så man får heja på dig!! :emo-thumb

snusan wrote:
    Ja världen är pytteliten!! Har kört som f*n idag!! Kommer få träningsvärk som heter duga och få jag-har-skitit-på-mig-looken! :D Den looken är det ju bara vi hårdingar som kör med!!

Hojta till om du ska tävla i Östersund framöver så man får heja på dig!! :emo-thumb

Yes, den looken är till för oss hårdingar! :bb3:
    Härligt att du kört riktigt hårt idag!!! Man blir ju jäkligt sugen på att
    åka och träna när man läser om ditt pass! Ska bli spännande att
    höra hur din gångstil ser ut imorgon. :D

Jajamänsan, blir det tävling i Östersund så får du reda på det! :up:
    Då förväntar jag mig stora plakat, pom-poms och snygga danssteg!
    :yahoo:
    Hoppas vädret har varit bättre idag! Här är det ingen höjdare… Vinden har
    muterat till en otrevlig snöstorm… Brrrr! Så jag missar i alla fall inget
    sensationellt träningsväder nu när jag är sjuk… Alltid något positivt!
    Se nu till att hitta en riktigt bra film och mys järnet ikväll, så att du är
    laddad inför nästa träningspass!!!

Lalla:Haha, välkommen i klubben för oss med redig rövkramp! :p
    Och visst, lite uppassning sitter ju alltid fint, oavsett tillfälle!
    :nerd-tb:

Snusan: Jösses vad inspirerande du är! :D Jag har vilodag idag men var nästan på vippen att ta en tur till gymmet när jag läste din journal på eftermiddagen. :fun:
    /tack!

Eldhroka wrote:
    Snusan: Jösses vad inspirerande du är! :D Jag har vilodag idag men var nästan på vippen att ta en tur till gymmet när jag läste din journal på eftermiddagen. :fun:
    /tack!

Oj.. kul att jag kan inspirera någon! :) 😮 Vilodagar är inte att förakta, de behövs ju för att musklerna ska växa stenhårda pass! :emo-thumb Imorgon blir det vilodag för min del!

Snusan Du inspirerar m

Lalla wrote:
    Snusan Du inspirerar många [/b]o det vet du! :nerd-tb:
    Satt o svarade på ditt PM, tog 25min…sen tryckte jag på back av misstag….:( så nu måste jag börja om….blev så till mig av länken. :yahoo: Hur härligt som helst!
    Bara fixa tvätten först….*suck* Varför kan inte det vara lika roligt som o köra skiten ur latsen, eller vaderna?

Appropå muterat väder Katti, vi hade -17 imorse när jag skulle iväg på träningen vid 9:30. ;)
    Tur man inte cyklade ute. *brrrrr*

Du e för go du! 😮 Åh.. visst är det jobbigt när det blir sådär.. har hänt mig huur många gånger som helst..! :| Visst var länken bra?!! Freestyle rockar!!!! ;) :dance:

Idag har jag vilodag! Har dock varit ute med grabbarna såklart! ;) Blåsten har gått över nu och t o m Jonatan var pigg och sprallig när vi var ute! Nu väntar tvättstugan.. Nu är det mindre än en vecka till flytt!! Jippiiii!! :yahoo:

Imorgon blir det rygg och biceps!! Naajs! Ska köra med en killkompis som jag aldrig kört med förut, så det blir skoj! :emo-thumb

Lalla wrote:
    Snusan Du inspirerar många [/b]o det vet du! :nerd-tb:

Instämmer till fullo tjejen!
    Go Snusan, go Snusan, Go Go Snusan :emo-thumb

Ina wrote:
    Instämmer till fullo tjejen!
    Go Snusan, go Snusan, Go Go Snusan :emo-thumb

😮 😮 Nu får jag ju massor av extra energi till morgondagens pass!!! Tack!!! :yahoo:

snusan wrote:
    😮 😮 Nu får jag ju massor av extra energi till morgondagens pass!!! Tack!!! :yahoo:

Då får killkompisen verkligen passa sig! :p
    Lycka till!

Ina wrote:
    Då får killkompisen verkligen passa sig! :p
    Lycka till!

Haha.. stackarn ska ju få putta upp mig i chinsräcket! :D Och jag är ingen lättviktare! Men han är stark, så det ska nog gå bra! Uppdaterar imorron! :emo-thumb

snusan wrote:
    Haha.. stackarn ska ju få putta upp mig i chinsräcket! :D

Jasså, är det så du tänkt att vårt träningspass skulle se ut oxå :whistle: :p

Ser bra ut tjejen…..kämpa på bara :emo-thumb

Här tränas det på :bb3:
    Kul med flytt! Det är alltid roligt med nytt :)

Kör på tjejen!!

snusan wrote:
    Haha.. stackarn ska ju få putta upp mig i chinsräcket! :D Och jag är ingen lättviktare! Men han är stark, så det ska nog gå bra! Uppdaterar imorron! :emo-thumb

Ha, ha! Ska han behöva vara stark för det?? Ser ut att bli lättare axelträning för hans del i såfall… :emo-thumb Fast du har väl fläskat på dig några kilo muskler nu kanske. ;)
    Kämpa på!:bb3:

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.