Snusans journal 2006!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Snusans journal 2006!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 249 total)
  • Author

Duktig du

Heeej!!!!

Tack för all härlig peppning!!! ;) Är mitt i allt flyttande, så det är fullt upp! Till veckan kör jag igång STENHÅRT igen dock! :bb3: :emo-thumb

Kör så det ryker så länge..!

I´LL BE BACK!!!!![/b]

snusan wrote:
    Heeej!!!!

Tack för all härlig peppning!!! ;) Är mitt i allt flyttande, så det är fullt upp! Till veckan kör jag igång STENHÅRT igen dock! :bb3: :emo-thumb

Kör så det ryker så länge..!

I´LL BE BACK!!!!![/b]

Hoppas du har några tunga flyttlådor så du får lite träning ändå :emo-thumb Ses snart igen! :friends:

Gosh vad folk flyttar h

Hörru, flytta färdigt nu så vi kan ha vår tighta :P kontakt igen juuu :D :D

”taffsar och glider förbi” :p :dance: :D

/ :kicking:

Sashligumman:

Hehe… ja nu har vi fått in allt i nya lägenheten, men det ser ut som ett ombnedslag här! Men jag har så himla fullt upp nu med skolan, jobb och flytt.. så jag storknar snart! Men det lugnar väl ner sig om nån månad hoppas jag! :| :emo-thumb

*tafsar tillbaka* :P

Hanne wrote:
    Verkar vara många som håller på å flytta just nu:) Jag vill också åka till IKEA, behöver köpa såna där plastlådor som man kan ha mat i… känns dock lite onödigt att åka dit bara därför.

Läste att du hade haft ett bra ryggpass… visst är markyften bra! Älskar den övningen:D

Ja, marklyften är kanon!!!! Så även chinsen! ;) Även om jag pinsamt nog inte orkar en enda själv ännu! 😮

Linda G wrote:
    Gosh vad folk flyttar här nu :D Akta dig så du inte tappar nån flyttlåda på lilltån – kan göra ont som bara den kan jag säga :whistle: :p

Haha.. har inte tappat nåt på tårna.. än iaf! *peppar peppar* Men jag kan säga att hela denna helg har varit som ett enda långt träningspass! :D

Vill bara säga att du gör mig glad. Roligt med ett energiknippe som du. Lycka till med dina satsningar. Kram från mig.

Hallå Snusan!
    Hur går det med träningen o dina mål? Blir det nån tävling framöver kanske??? :happy: Keep it up…

snusan wrote:
    Ja, marklyften är kanon!!!! Så även chinsen! ;) Även om jag pinsamt nog inte orkar en enda själv ännu! 😮

Orkar inte heller en enda… men jag tycker att jag kommer lite längre upp för varje gång. Jobbar på det iaf:) Jag brukar köra negativa när jag inte har någon som kan hjälpa… dvs jag börjar på toppen och håller emot ner – riktigt bra övning!

Evalinda wrote:
    Vill bara säga att du gör mig glad. Roligt med ett energiknippe som du. Lycka till med dina satsningar. Kram från mig.

Tack..! 😮 Å jag blir så glad av er som kikar in här och ger mig stöd! ;)

Hanne wrote:
    Orkar inte heller en enda… men jag tycker att jag kommer lite längre upp för varje gång. Jobbar på det iaf:) Jag brukar köra negativa när jag inte har någon som kan hjälpa… dvs jag börjar på toppen och håller emot ner – riktigt bra övning!

Ja, det är ju kanonbra att köra negativa!! Tyvärr är ju jag ännu så klen att jag inte orkar dra mig upp.. 😮 Stången är så högt upp (sitter i taket) och även om jag kliver upp på nåt, så når jag inte ändå..haha! Så jag behöver alltid nån som passar åt mig! *S* Men vänta bara! Rätt vad det är så segar jag mig upp!! :up:

Sofia wrote:
    Hallå Snusan!
    Hur går det med träningen o dina mål? Blir det nån tävling framöver kanske??? :happy: Keep it up…

Hej hej! Kul att du kikar in hos mig! Jo, jag kör på med träningen! Är just nu mitt i flytt och renoverings-tagen, så det är mycket runtomkring, men det går alltid att knöla in ett pass! :emo-thumb Jadu, tävling vore great, men jag har inte vad som krävs, får allt bygga på mig några år först! 😮

Den 21-22 Februari är det tänkt att jag ska till S-vall på skola, Linda är såå supergullig och har lovat mig att få bo hos henne å Lars, å så tänkte vi köra ett pass på ego, du kanske oxå vill haka på? :)

Dagens pass:

BRÖST:

4 set bänkpress (plan bänk)
    3 set hantelpressar på lutad bänk
    3 set hantelflyes (körde dessa två ihop)

BICEPS:

3 set alternerande hantelcurl sittande på bakåtlutad bänk
    3 set hammercurls
    3 set av en övning jag inte vet vad den heter?

Körde 8 på morgonen, hade endast ätit frulle innan plus gått 50 minuter innan (har flyttat lite längre bort från stan nu och jag kör efter den principen att jag försöker att använda bilen så lite som möjligt och röra på mig istället!)

Det gick lite segt i början, orkade inte köra lika tungt som jag brukar i bröst-övningarna, men biceps gick såå bra!!! ;) :yahoo:

Har inte bestämt mig än för vad det blir imorgon, men det blir ett morgonpass iaf! ;) På Torsdag är det dags för rygg!! Jippiiii!!!!!

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.