Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Snusans journal 2006!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2006 at 21:20 #1029647Anonym anvandareMembersnusan wrote:Hej hej! Kul att du kikar in hos mig! Jo, jag k31 januari, 2006 at 07:23 #1029648Anonym anvandareMembersnusan wrote:Körde 8 på morgonen, hade endast ätit frulle innan plus gått 50 minuter innan (har flyttat lite längre bort från stan nu och jag kör efter den principen att jag försöker att använda bilen så lite som möjligt och röra på mig istället!)
Det gick lite segt i början, orkade inte köra lika tungt som jag brukar i bröst-övningarna, men biceps gick såå bra!!! :yahoo:
Bra gjort att träna styrketräning på morgonen :up: De gånger jag har försökt så har det inte gått något vidare…. Svagare än vanligt lixom..
Smart idé med bilen förresten :emo-thumb
31 januari, 2006 at 14:41 #1029649Anonym anvandareMemberDagens benpass:
4 set benböj
3 set raka mark
3 set utfallsgång
3 set lårcurl
3 set benpressKände mig rätt svag, men jag gör alltid det när jag kör på morgonen, känns bättre att köra kvällar då man hunnit äta upp sig lite under dagen, men va fasen morgnar funkar ju också! Det är nog bara att göra det till en vanesak! Är det inte Carina Isaksson som kör vid fem på morgonen?? DET ska hon ha cred för!! :worship:
31 januari, 2006 at 14:49 #1029650Anonym anvandareMemberSara wrote:Bra gjort att träna styrketräning på morgonen :up: De gånger jag har försökt så har det inte gått något vidare…. Svagare än vanligt lixom..Smart idé med bilen förresten :emo-thumb
Jag känner mig också svagare på morgonen.. men hoppas att det ger nånting iaf! Ja, jag ska försöka knata på så mkt som möjligt!
31 januari, 2006 at 15:26 #1029651Anonym anvandareMembersnusan wrote:Sashligumman:*tafsar tillbaka*
Ooohhh :yahoo: :dance:
😮 Trodde du inte vågade taffsa där ju gummanKunde inte låta bli !!
Det brukar ta sig sin tid att packa upp och ordna allt efter en flytt!Hur känns det nu då?
Hur tycker du upplägget fungerar?
Tycker det ser toppen ut tjejen!! DU VÄXER, bara du fortsätter som vi saHell yeah! :kicking: Nu KÖR VI!!!
31 januari, 2006 at 15:32 #1029652Anonym anvandareMemberSashli honey!!
Hehe.. då underskattade du mig!
Jag SKA VÄXA!!! LITA PÅ DET!! :bb2:
Ja, nu kör vi på som aldrig förr!!!!!! LIGHT WEIGHTS BABYYYYY!!!!!!
31 januari, 2006 at 15:34 #1029653Anonym anvandareMembersnusan wrote:Sashli honey!!Hehe.. då underskattade du mig!
Jag SKA VÄXA!!! LITA PÅ DET!! :bb2:
Ja, nu kör vi på som aldrig förr!!!!!! LIGHT WEIGHTS BABYYYYY!!!!!!
Nothing but a peanut!![/b] :wazzup:
Here we go!!7 februari, 2006 at 19:09 #1029654Anonym anvandareMemberOj vad jag har slarvat med att skriva här nu ett tag..! 😮 Jag tränar på som vanligt och ska bli bättre på att uppdatera! Har bara lite fullt upp nu, med skola, jobb, egen träning, hundträning och renovering av nya lägenheten! Dygnets timmar vill inte riktigt räcka till! :p Men skoj är det!
Återkommer med mer info!
7 februari, 2006 at 19:38 #1029655Anonym anvandareMembergeo wrote:Frukost?Ja frulle=frukost :emo-thumb
8 februari, 2006 at 21:52 #1029656Anonym anvandareMemberIdag blev det ett axelpass med Stanley! Grymt kul fastän jag kände mig som en liten fisräka! Körde även lite triceps på slutet!
Nu har jag fått ännu mer inspiration!! Skulle kunna bosätta mig på gymmet!!
Nu måste jag fortsätta med målandet.. Att det ska ta sån tid att renovera en liten stackars lägenhet!
8 februari, 2006 at 22:47 #1029657Anonym anvandareMemberDet går fortsatt bra hör jag…:up:
13 februari, 2006 at 20:21 #1029658Anonym anvandareMemberHär har det allt varit dåligt med uppdatering på slutet…! :whistle:
Jag kör på med träningen i alla fall! Idag körde jag ett riktigt kanonpass!! Bröst och biceps stod på schemat och det gick gryymt bra!!!
BRÖST:
3 set hantelpressar på plan bänk, ökade vikten här!
3 set hantelflyes, även här kunde jag öka vikten!
3 set cable cross over (gick inte lika bra )BICEPS:
3 set hantelcurls stående, körde inte så tungt, utan lite fler reps istället, fick dock grymt tryck!!
3 set liggande cablecurls
2 set dubbel biceps i cable!Kände mig i såå bra form idag och tyckte faktiskt att jag såg hyfsad ut i kroppen, vilket händer så gott som aldrig! Nu menar jag inte med det att jag trot att jag är nån värsta-mega-super-fitness-babe 😮 , utan helt enkelt att jag trivdes med mig själv idag, vilket kändes skönt!
13 februari, 2006 at 20:27 #1029659Anonym anvandareMembersnusan wrote:Här har det allt varit dåligt med uppdatering på slutet…! :whistle:Jag kör på med träningen i alla fall! Idag körde jag ett riktigt kanonpass!! Bröst och biceps stod på schemat och det gick gryymt bra!!!
BRÖST:
3 set hantelpressar på plan bänk, ökade vikten här!
3 set hantelflyes, även här kunde jag öka vikten!
3 set cable cross over (gick inte lika bra )BICEPS:
3 set hantelcurls stående, körde inte så tungt, utan lite fler reps istället, fick dock grymt tryck!!
3 set liggande cablecurls
2 set dubbel biceps i cable!Kände mig i såå bra form idag och tyckte faktiskt att jag såg hyfsad ut i kroppen, vilket händer så gott som aldrig! Nu menar jag inte med det att jag trot att jag är nån värsta-mega-super-fitness-babe 😮 , utan helt enkelt att jag trivdes med mig själv idag, vilket kändes skönt!
Toppen toppen tjejen! Finns inga bättre dagar än sånna :emo-thumb
13 februari, 2006 at 20:36 #1029660Anonym anvandareMemberJa, man behöver såna dagar ibland! :emo-thumb
13 februari, 2006 at 22:22 #1029661Anonym anvandareMemberLever du?
Heja, heja! Tror visst du ser ut som en ”värsta-mega-super-fitness-babe”, men bara för o få det dokumenterat skulle något…..färgglatt….vara på sin plats tycker jag:whistle:
Hur som haver, roligt o höra att du känner dig i form!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.