Snusans journal 2006!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Snusans journal 2006!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 249 total)
  • Author
    Linda Berg wrote:
    Hej på re flikkan :D
    Är allt bra.. det var längesen vi hördes nu!! Ska du inte
    komma nåt till Sundsvall?!! :p Kanske vi kan träna en sväng..
    Hare gott och hälsa Lisa om du pratar med henne!!

Kraaam

Hej!! Va kuul att du kikar in!! Det är bara bra med mig!! Har äntligen satt upp mål med min träning, så vi får se vart jag hamnar! ;) Jag kommer att ha skola i Sundsvall framöver, vet inte när än, då kanske vi skulle kunna köra ett pass? Skulle va superkul!!! Å har du nåt pass den kvällen så kan jag ju gå på det istället! :emo-thumb

Kraam!!!

P.S: Jag brukar kika i dagboken på din hemsida lite då och då, vilket snyggt kök ni har!! :up: (Syftar på nyårsbilderna, visst var det hemma hos er?)

vissa borde plugga nu :whistle: :whistle: :D :D

Haha.. jag har faktiskt suttit i ett par timmar nu! ;) Förtjänar jag inte ett litet break? :| :D 😮

snusan wrote:
    Haha.. jag har faktiskt suttit i ett par timmar nu! ;) Förtjänar jag inte ett litet break? :| :D 😮

hmm..ska fundera på det :ike:

Nepps :rtfm: :D

Hehe.. då skyller jag på att hundarna måste ut å göra sitt, så kan jag ta ut dem en sväng! :|

Kul med en till hårdtränande tjej :emo-thumb
    Kör så det ryker!!! :bb3:

//Lina

Lina wrote:
    Kul med en till hårdtränande tjej :emo-thumb
    Kör så det ryker!!! :bb3:

//Lina

I´ll do my best! ;)

Hej tjejen!!!
    Kul att du startat en journal (jag kommer dock aldrig ihåg att skriva i min… )
    Så nu är det hårdkörning nu då, jag håller koll och när jag kommer upp till Östersund sen så vill jag se en biff ;) :emo-thumb

Liinda wrote:
    Hej tjejen!!!
    Kul att du startat en journal (jag kommer dock aldrig ihåg att skriva i min… )
    Så nu är det hårdkörning nu då, jag håller koll och när jag kommer upp till Östersund sen så vill jag se en biff ;) :emo-thumb

Hehe.. biff och biff vet jag inte, men jag ska göra mitt bästa!!!! :D :D :D

Härligt med en till tjejjournal. Dessutom är vi lika gamla och har rätt liknande mål, så det här ska naturligtvis följas. Kör hårt 8)

Linda G wrote:
    Härligt med en till tjejjournal. Dessutom är vi lika gamla och har rätt liknande mål, så det här ska naturligtvis följas. Kör hårt 8)

Nu är det hårdkörning!!! :bb3: Bra med en till som håller koll! Ska allt hålla lite koll på dig i din journal oxå! ;)

:emo-thumb :emo-thumb :worship:

Tränas det något här? :)

Jay wrote:
    Tränas det något här? :)

Haha.. jag har vila från styrketräningen idag! ;) Har dock varit ute på hundpromenader! ;) Återkommer imorgon, då är det dags för bröst och biceps!! Bra att du håller koll så jag inte vågar slappa till! :emo-thumb

MarQues wrote:
    :emo-thumb :emo-thumb :worship:

Nu får jag press på mig att prestera från diverse håll! Bra va?! ;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.