Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Snusans journal 2006!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 januari, 2006 at 14:32 #1029452Anonym anvandareMember
Kan inte bli något vidare tempo när du är ute på prommenad med Jonatan va? Han ser ut att vara modell mindre. Fast han var ju väldigt söt i.a.f.
Kämpa på med tränangen nu! :bb3:5 januari, 2006 at 16:14 #1029453Anonym anvandareMemberBamse wrote:Kan inte bli något vidare tempo när du är ute på prommenad med Jonatan va? Han ser ut att vara modell mindre. Fast han var ju väldigt söt i.a.f.
Kämpa på med tränangen nu! :bb3:Haha, ja han väger strax över modiga 2 pannor! Så hans ben är lite korta.. Men Mozart som väger modiga 4 kg hänger med i full fart, han är med mig när jag springer och hänger med utan problem! :emo-thumb Jag får väl skaffa en babysele som Jonatan får sitta och guppa i på springrundorna! :p
5 januari, 2006 at 16:26 #1029454Anonym anvandareMemberNyss hemkommen från dagens pass!!
Värmde upp på crosstrainer och sen blev det bröst och biceps!
4 set hantelpressar på lågt uppåtlutad bänk (hur många graders lutning vet jag inte.. 😮 )
4 set flyes på plan bänk
4 set av en övning där man ligger på en bänk (jag brukar lägga nån viktskiva under ena stödet på bänken så att jag ligger ”bakåt-tippad” det känns bättre) och håller en hantel med båda händerna över huvudet och för den bakåt/nedåt för att sen dra upp den med bröstmusklerna. Jocke och Csaba körde den i en bild-tråd, men de körde den för ryggen om jag inte minns fel!
4 set hantelcurls (biceps) på bakåtlutad bänk
4 set av en övning som jag inte heller vet vad den heter.. 😮 Man kör en arm i taget och håller andra handen som stöd bakom armbågen. Nån typ av koncentrationscurl??
2 set ”bamsen” bara för skojs skull! (dubbel biceps i cable, då kan man smygflexa med sina små sugrör..haha!)
Har inte riktigt koll på hur många reps jag körde, men inte mer än tio per set iaf! (Ja, jag kanske borde börja föra dagbok..)
Vikterna är på tok för pinsamma för att sättas på pränt här!
Passet gick bra iaf!! Jag känner mig frisk och pigg!! *peppar peppar* Har dragits med förkylningar som avlöst varandra hur länge som helst nu!! Men nu får det vara nog!
Avslutade med en kvart på crosstrainer och sen knatade jag hem, mumsandes på mina riskakor.
Haha.. förresten så, när jag stretchade så satt det en kille bredvid som också stretchade. Han började snacka och kom nästan direkt in på ämnet gaser i magen! Alla har vi olika sätt att ta kontakt!
5 januari, 2006 at 22:34 #1029455Anonym anvandareMemberMen snälla människa var är det du tittar på (din avatar)
Du får snart vända blicken mot kameran tycker jag:happy:5 januari, 2006 at 22:47 #1029456Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Men snälla människa var är det du tittar på (din avatar)
Du får snart vända blicken mot kameran tycker jag:happy:Haha! Jag står på en färja och tittar på havet och ser lite halvsur ut, så det är nog lika bra att jag inte tittar in i kameran! När jag fått på mig lite mer muskler lovar jag att jag BÅDE ska le och titta in i kameran! :emo-thumb
6 januari, 2006 at 10:05 #1029457Anonym anvandareMembersnusan wrote:Haha! Jag står på en färja och tittar på havet och ser lite halvsur ut, så det är nog lika bra att jag inte tittar in i kameran! När jag fått på mig lite mer muskler lovar jag att jag BÅDE ska le och titta in i kameran! :emo-thumbTycker jag du kan göra redan nu :emo-thumb
6 januari, 2006 at 10:33 #1029458Anonym anvandareMemberÖvningen där du ligger på bänk med en hantel i båda händer och för den bakåt/nedåt för bröst kallas pullover så du vet. Bara så du vet.. Blir lättare för dig att skriva nästa gång istället för förklara. :emo-thumb
Hoppas du får vara frisk nu då. Är så tråkigt med förkylningar. 😥6 januari, 2006 at 10:50 #1029459Anonym anvandareMemberBamse wrote:Övningen där du ligger på bänk med en hantel i båda händer och för den bakåt/nedåt för bröst kallas pullover så du vet. Bara så du vet.. Blir lättare för dig att skriva nästa gång istället för förklara. :emo-thumb
Hoppas du får vara frisk nu då. Är så tråkigt med förkylningar. 😥Tack! Jag måste läsa på vad alla övningar heter.. :whistle: Jag bara gör dem utan att ha en aning om vad de heter! *S* Ja, nu jäklar ska jag hålla mig frisk!! Det här går ju inte! Läste på en hemsida (Seth Ronland) att man kan äta echinacea regelbundet, bara man tar uppehåll efter två veckor. Man tar echinacea 2 v. för att sedan ha uppehåll i 3 v. och så kör man på så! Funderar att testa detta, echinacea ska ju vara bra för immunförsvaret! :emo-thumb
6 januari, 2006 at 10:52 #1029460Anonym anvandareMemberTess wrote:Tycker jag du kan göra redan nu :emo-thumb😮 Nja, jag har nog kvara min avatar ett tag till! Men på min profilbild är jag ju glad och stirrar i kameran! *S*
6 januari, 2006 at 10:57 #1029461Anonym anvandareMemberIdag har gymmet stängt! *hmpf* Mitt benpass får bli imorgon istället! Mitt gymkort går ut nu den 12:e Januari och jag är i valet och kvalet om jag ska bli kvar på mitt gym ett tag till, eller om jag ska byta till ett annat gym i stan, där man får ett magnetkort att dra och kan således träna precis när man vill! Alla årets dagar, dygnet runt! Behöver aldrig bekymra sig om öppettider! :emo-thumb Om jag inte byter nu, så byter jag nog till sommaren i alla fall, då gymmet jag tränar på nu har urusla öppettider sommartid!
Idag är det 15 minusgrader här, stålande sol och gnistrande snö! Såg nyss en kille dra iväg på en skoter här utanför och fick genast svår skoterabstinens!! Nästa vinter kanske.. men de är ju så attans dyra! 👿 Kanske får överväga att köpa mig en rishög att fräsa runt på! *S*
En långpromenad med hundarna ska det bli i alla fall! Den lille fryslorten får väl sitta i jackan om inte annat!
6 januari, 2006 at 11:55 #1029462Anonym anvandareMemberGymöppettiderna suger alltid nu som då… speciellt då de får för sig att ha stängt då man själv skulle vara ursugen på att träna 👿 Egen ”nyckel” är ju rena rama lyxen, förutsatt att man inte börja bo på gymmet… Been there, done that s.a.s Men då var man ung och grön och dum
Ha en finfin promenix!
6 januari, 2006 at 14:34 #1029463Anonym anvandareMemberTillbaka från en härlig promenad i det vackra vädret! Hundarna var som vanligt helt galna när vi väl kom in, pigga av den friska luften och ville hellre busa än vara med på kort…! Notera Mozarts fina rövhål..
[img=http://www.zoonen.com/res/user/224611/galleri/576636/6januari-06007_orig_SE.jpg]
6 januari, 2006 at 15:09 #1029464Anonym anvandareMembersnusan wrote:Tillbaka från en härlig promenad i det vackra vädret! Hundarna var som vanligt helt galna när vi väl kom in, pigga av den friska luften och ville hellre busa än vara med på kort…! Notera Mozarts fina rövhål..[img=http://www.zoonen.com/res/user/224611/galleri/576636/6januari-06007_orig_SE.jpg]
Vad söta hundar du har!
Om man bortser från Mozarts bakdel:)Min träning gick super, körde tungt och det kändes bra!
Funderar på att ta en liten promenad men det är ju så kallt……Hörs!
6 januari, 2006 at 15:33 #1029465Anonym anvandareMemberIna – ut å knata en sväng! När man kommer iväg är det såå skönt! Finns inget bättre än frisk luft! Snart kommer min extrahund hit och ska vara hos mig hela kvällen! En jättecharmig liten schäfertik!
Här är hela gänget samlat:
[img=http://www.zoonen.com/res/user/224611/galleri/522656/september001_orig_SE.jpg]
6 januari, 2006 at 15:53 #1029466Anonym anvandareMembergeo wrote:Hur l -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.