Taggad & Laddad!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • Author

Gryma ben :emo-thumb ryggen ser helt okej ut också!

Det är bara att köra på!!

Lycka till!!

Framåtlutande axlar? Pröva att köra rotatorcuff övningar + strech i början av passet.
    Annars så kan jag bara önska lycka till med denna nya journal och hoppas att den äntligen blir vad du är nöjd med.

LisaA wrote:
    SheeBa: Tack snälla! Rotatorcuffens muskler för ej axlarna bakåt, men visst är de övningarna för rotatorcuffen aldrig i vägen:emo-thumb. Det är de intraskapulära musklerna som måste arbetas med för att få axlarna på plats, nedprioritera bröst träning och köra beväglighetsträning, stretching blir för lite. Tack för tipsen ändå:emo-thumb

Nu kör vi:devil: [/b]

Hehe, inte lätt att ge råd till en utbildat PT och kostrådgivare 8)

LisaA wrote:
    :bb3: Stor och stark!!! [/b]

[img=http://img.photobucket.com/albums/v242/ZORBA/hela.jpg][img=http://img.photobucket.com/albums/v242/ZORBA/hela1.jpg]

Vad jag har förstått så har du varit lite nojig över din kropp. Jag tycker det ser jätte bra ut, det är bara att piska upp musklerna lite som fattas :up:

Har du ingen bild taget från sidan??!

Haha, ja du ser verkligen taggad ut Lisa, härligt att se och kul att du vann i rätten. :dance:

väldigt fina bilder Lisa
    Hoppas du äntligen kan titta på din kropp och vara nöjd för det borde du vara.
    Att du sen vill bygga mer muskler är en annan sak men du är fin redan nu

Wow, vilka axlar du har fått Lisa. Och benen med. Det ser jätte bra ut.

LisaA wrote:
    Sofia4_4: Oj, tack! Men var fan då…:nerd: :D !?!? Tack, ja något har väl hänt på ett år hoppas jag;) .
    Benen är alltid bra/kollosalt stora…dessvärre tycker jag:o , men jag jobbar på en bättre symetri på över och underkropp.
    Tack igen![/b]

Var? Det är bara du som inte ser förändringarna. Men det är ganska vanligt, man är blind för sin egen kropp för att man ser det varje dag. Det bästa är att slänga några bilder från förra året för att se skillnaden.

Lady21 wrote:
    Hehe, inte lätt att ge råd till en utbildat PT och kostrådgivare 8)

Inte alls .. Att ge råd är det enklaste som finns – det svåra ligger i att höra och ta till sej råd som ges.

Men alla är vi barn i början.

bra att det gick bra irätten! hoppas det kan få dig lisa att må bättre…vad det nu än handlade om.
    du har inte kollosalt stora ben…du har BRA BEN! :) var glad för det du! inte det lättaste att jobba upp precis…

Visste väl att din förra journal inte skulle bli din sista ;)

Dina ben är absolut din bästa muskelgrupp! Lite avis där faktiskt.. Kör hårt :up:

SheeBa wrote:
    Inte alls .. Att ge råd är det enklaste som finns – det svåra ligger i att höra och ta till sej råd som ges.

Men alla är vi barn i början.

Jag tycker nog ändå att du blev rätt ägd. Hon vet ju precis var varje muskel heter, var den fäster och vilka funktioner de har. Det var mest det jag syftade på… Men som du säger så kan man alltid ge råd men sen hur de tas emot är ju en anna sak. För att det inte ska bli några missförstånd så menar jag inte att man aldrig kan göra fel när man är utblidad PT och kostrådgivare.

Här är en till som är avundsjuk på dina ben, själv har jag kämpat som bara den med mina i flera år nu och har nästan inte kommit någon stans (massor av träningsvärk, svett och stönande).
    Lycka till nu och kämpa på :up:

Hej Lisa!
    Fin lägenhet du har :)

Men du, jag tycker du ser läskigt mager ut på bilderna… och det DU SER i spegeln är INTE alltid vad som finns där.
    Min fråga; är du verkligen nöjd, som du skrev i ett tidigare inlägg?

Tycker benen ser ut att vara din bästa muskelgrupp. Kämpa på med allt nu!! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.