Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Taggad & Laddad!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juni, 2006 at 18:56 #1003464Anonym anvandareMember
Kul om du kan behålla din positiva inställning som du har just nu.
Det kommer att göra stor skillnad i ditt liv.
Benen är riktigt bra, synd att du inte kan se det själv.18 juni, 2006 at 21:55 #1003465Anonym anvandareMemberVilken fin lägenhet du har!! Önskar dig lycka till med allt!
19 juni, 2006 at 14:28 #1003466Anonym anvandareMemberVad kul att du är på väg uppåt igen! Brukar läsa i dina journaler, men vet ej om jag lämnat avtryck innan. Du är inspirerande och verkar mentalt stark. Svackor har alla men du har ju kämpaglöd – eller hur?!? Kör smart, tjejen!:emo-thumb
Hälsn Agnes
19 juni, 2006 at 15:10 #1003467Anonym anvandareMemberLisaA wrote:och Master of puppets i öronenmycket bra musikval där :emo-thumb
kul å se att det flyter på nu, inte för att jag kunde se vad som behövdes renoveras i badrummet20 juni, 2006 at 14:42 #1003468Anonym anvandareMembermm metallica är riktigt goa, en given konser igen nästa gång dom kommer hit, klart jag kommer och besiktar badrummet, det vet du, just say when
bra längd på passen nu å fin fina bilder i journalen, mer sånt haha :emo-thumb
20 juni, 2006 at 14:50 #1003469Anonym anvandareMemberfin kropp och utsrålning.
kanske lite smal men jobba på och det kommer med all säkerhet att komma lite kött på benen.
fina kort av din fotograf från 200520 juni, 2006 at 14:59 #1003470Anonym anvandareMemberVa skönt att läsa Lisa, att du är nöjd med din form nu!! Jag tycker du har en jätte fin sommar form.. som du skrev själv så blir det mera muskler efter sommaren :emo-thumb Jättefin läga förresten!! Trevlig sommar :p [/b]
20 juni, 2006 at 19:46 #1003471Anonym anvandareMembernä fy fasen…..förstår att du blir less….om han fortsätter, säg till honom att du önskar att han inte kommer på dina pass?
btw: gottegris är du, som jag8) varje dag nåt gott
20 juni, 2006 at 19:49 #1003472Anonym anvandareMemberKan hända att du fått frågan innan,men varför havregryn hela tiden?
Pluspoäng för chokladen iaf!20 juni, 2006 at 20:42 #1003473Anonym anvandareMemberOtaktisk snubbe. Håller med de andra i tråden: snacka med chefen!
Undrar också lite över din diet, vad har du för planer, hålla vikt eller gå ner om jag får fråga?Gott med choklad. Om du av nån anledning hamnar i Sthlm ska du kolla in Boutique de Chocolate i Gamla Stan. Underbart goda praliner! Men sånt kanske man inte får skriva om här… 😮
20 juni, 2006 at 21:31 #1003474Anonym anvandareMemberMad Alfons:Ja, jag ska göra det! I min tråd får du skriva hur mycket du vill om det:P Ska jag absolut besöka Boutique de Chocolate i Gamla Stan nästa gång jag är där:emo-thumb Mitt mål nu är bara att hålla formen/vikten över sommaren:nod [/SIZE][/FONT][/QUOTE]
Hahaha, härligt! Själv har jag några envisa kilon jag tänker bli av med så nu blir det en skön kvällspromenad. Bli nog ganska ensam ute eftersom det är fotboll ikväll Sverige-England. Skönt!
20 juni, 2006 at 21:39 #1003475Anonym anvandareMemberLisaA wrote:Herre jösses, herre gud vilka människor det finns . Mitt på sats i oslos bästa västkant;) … I dag på cykel timmen kom en man till mig efter timmen och gav mig en väl tejpad lapp där det stod: Invitasjon (inbjudan)… Han skrev där att han inte kunde tänka klart och att resten av hans liv var upp och ner vänt och att han bara tänkte på att få hålla runt mig och ha sex med mig..vad i helvete gör jag!?!? Hur är det möjligt att skriva ett sånt brev!? Brevet är HELT seriöst… Han är ofta på mina timmar… Fy fan sååå pinsamt och OBEHAGLIGT!!!!!!!!!!!!!!:
Herre jösses, herre gud vilka människor det finns!!! hjälp!!![/b]:p fast lite skojigt är det ju, att han ändå vågade lämmna den.. har hammat i liknande situationer när deltagare tror att man är lite mer än deras tränare… hade en tjej som ville att jag skulle vara träna på hennes bröllop… jag menar vad säger man..? fast din snubbe var ju lite läskig oxå..
20 juni, 2006 at 22:30 #1003476Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Fast du…? om du går inne i stan kommer du bli döv vid eventuella mål, tro mej det blev jag & Linn varse om när vi var ute och prommade senaste matchen, min hund blev helt förvånad -trodde alla ville leka med hans boll han gick och bar runt på :pHörde det när jag var ute nu! Fan vad mäktigt, det är ju värsta folkfesten. Har precis kommit hem nu så jag ska kolla på avslutningen!!! :up:
1-1 nu…
21 juni, 2006 at 09:07 #1003477Anonym anvandareMemberMad Alfons wrote:Otaktisk snubbe.Var väl en ganska diskret formulering
21 juni, 2006 at 09:27 #1003478Anonym anvandareMemberLisaA wrote:uffamej:( …nu blev jag rädd..Jag ska prata med chefen i morgon!!! I brevet står det grundig förklarat hur kvinnan respektive mannens könsorgan fungerar:|
Trevlig kille :what: Nästa gång han kommer på ett träningspass , visa brevet på en overhead eller liknande (inför alla i gruppen) och tala om att du inte accepterar sådan skit! Killen lär ju inte dyka upp på några mer pass i alla fall.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.