Taggad & Laddad!!!

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 31 through 41 (of 41 total)
  • Author
    LisaA wrote:
    Herre jösses, herre gud vilka människor det finns:| . Mitt på sats i oslos bästa västkant;) … I dag på cykel timmen kom en man till mig efter timmen och gav mig en väl tejpad lapp där det stod: Invitasjon (inbjudan)… Han skrev där att han inte kunde tänka klart och att resten av hans liv var upp och ner vänt och att han bara tänkte på att få hålla runt mig och ha sex med mig..vad i helvete gör jag!?!?:( Hur är det möjligt att skriva ett sånt brev!? Brevet är HELT seriöst… Han är ofta på mina timmar… Fy fan sååå pinsamt och OBEHAGLIGT!!!!!!!!!!!!!!:(
    Herre jösses, herre gud vilka människor det finns!!! hjälp!!!
    [/b]

Uschh vilekn obehaglig Norge historia… hoppas det löser sig smidigt..nu..

LisaA wrote:
    Nu har chefen fått brevet och skulle prata med sin chef och så får vi se vad som sker…Kan hända att han får sluta…[/b]

Härligt! Hoppas han blir lite tilltryckt. :nono: Bra pass! Starkt jobbat. Skitsnygg bild också.. ok, nog med beröm för idag. Dags för lite näringsintag.

Hujedamej, starka ben hade du iallafall. Nån koll på ditt max knäböj?

Jättefint kort också, verkligen! Ser ut som att livet leker på det där smygflinet :D

Snygg kropp, det här blir nog bra :up: .

grym blick där…u bad girl:buttrock:

nice benpass lisa ser ut å gå gött med träningen nu :)

mm tungt å träna superbra på lite mat men vafan det höst å vinter e till för
    nice att du fått igång matlusten, skönt när kroppen snurrar som den ska.

snygg bild du e som gjord för den outfiten :emo-thumb

ha d gött i midsommar nu :P

Skönt att du ändrat på kosten! Blir riktigt glad ju :)
    Lycka till nu tjejen.

Hur går det för dig Lisa? Bra med lite variation i maten. Jag har märkt att om man äter för ensidigt en längre tid, så händer det inte så mycket kul med formen hur man än gör. Vet inte om det finns någon fysiologisk förklaring direkt, men det sägs ju att omväxling förnöjer.

Just det – såg att du skrev att du gillar att måla – dra nu igång det intresset! :up:
    Ha det bra

Agnes

Vad är det för folk som skickar pm om hur dina armar ser ut?:| Du har fina armar, inga sladdar i mina ögon iaf. Jaja, man får väl tåla en del kommentarer på ett forum, men jag fattar ärligt inte vad vissa är ute efter.

Bra pass, Lisa och framförallt: ett vettigt energiintag.

Jag håller tummarna för dig, du ska fixa detta eller hur?!8)

Viewing 11 posts - 31 through 41 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.