Taggar ner!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 86 total)
  • Author

LisaA: aldrig skrivit innan men ja har läst i dina journaler å ja tycker du är en väldigt fin tjej..
    all cred till dej för att du kommit till insikt om dej själv men borde du kanske inte som ett första steg sluta bokföra maten så slaviskt.. är du inte trött på att ständigt väga å mäta upp allt.. du kan alldeles säkert uppskatta mängden på tallriken utan att behöva mäta å väga varje g färs o.s.v

hoppas att allt flyter på för dej nu..

kram på dej

Lycka till med ditt nya liv nu Lisa.
    Jag tror på dig. :)
    Hur är det i Oslo nu förresten sedan jag flyttat därifrån ? Tråkigt antagligen. :D😀

Grandmaster wrote:
    Fick en bild av dig i munkkåpa, bibel i ena handen och gainer med jordgubbsmak i den andra.

fett äckligt med jordgubbsmak, men annars inte så dumt!
    sedan finns det ju en ganska modern version av ortodoxi ,så rättning herren!

– Ortodoxi, renlärighet, överensstämmelse i tro och lära med ett kyrkosamfunds genom bekännelseskrifterna fastställda troslära.

titta vad jag hittade i wikipedia, suttit och letat efter nåt o göra? haha sry

LisaA wrote:
    Nej, det där har jag inte, tack å lov:D ..om inte träning & mat anses som en religon förståss…:|[/b]

Haha,ja det är på gränsen va?:D
    Värsta sektforumet dethär då!

Bra att du (äntligen :ph34r: ) kommit till insikt !
    Lycka till med den nya ”linjen” !

/ Jeppe

Leta efter en mental coach inte bra att må dålig ju

skönt å se att superdeffen är över vännen och att du själv tog det beslutet/insikten, du behöver bara slappna av lite och få lite distans till träningen/din mor ni lever trots allt inte ett gemensamt liv utan två skilda, ta hand om dig själv i första hand.

räkna mindre, väg dig inte så ofta och dra ner lite på cardion och ät lite mer igen som du gjorde för ett tag sedan så har du redan en balans i din träning som du på sikt kommer att må kanon av.

Att du inte blir nöjd med formen är du inte ensam om, det delar du med dom flesta som tränar då det är vad som driver folk att utvecklas, möe annat kaotiskt runt omkring som händer/hänt i ditt liv och träningen för dig har som sagt blivit en ventil som till slut blev lite för extrem, men det är du medveten om och mer än tillräckligt stark för att styra upp, vilket du redan börjat göra tjejen enligt mig, det här klarar du galant och det vet du med.

njut av sommaren nu och må gött, det livet trots allt går ut på

Din chef på SATS verkar vara en riktig klippa som vågar ta obekväma beslut.

Lycka till nu. :)

LisaA wrote:
    Ska tänka på det…:ph34r: Kan ju vara bra att ha om jag ska tävla någon gång om 100 år…[/b]

jag lovar att personligen köpa en ny våg till dig när du bestämmer dig för att träna och om du är frisk då förutsatt att du kastar vågen nu.

Då det redan är lite andlig varning på din tråd så får jag väl lägga in ett bidrag från Dalai: Personer som aldrig är helt nöjda, som hela tiden tycker att dom kunde gjort eller se lite bättre ut kan aldrig vara helt lyckliga. Eftersom dom hela tiden tycker att dom kunde/kan göra saker bättre kan dom heller inte uppleva den sanna lyckan av att ha gjort något helt klart.

Att försöka få ordning på psyket med mer eller mindre mat & träning kan nog inte vara den rätta diagnosen, det är som att köra bänkpress för att lära sig kinesiska. Du har ju så tydligt kommit till insigt, om ditt mål med denna nya tråd är att vara helt ärlig? Var då så ärlig mot dig själv & inse att du behöver psykologisk hjälp, jag blir minst sagt orolig av det du delar med dig (en inte allt för vild gissning är ju att det finns andra/värre saker som du inte delar här?). Du kan ju omöjligt ha något att förlora på det, i så fall vad? Nu är inte jag tillräckligt utbildad för att hjälpa eller ställa någon diagnos på en tråd, men jag är tillräckligt mycket människa för att försöka. Jag har också pga mitt yrke & tidigare liv både blivit hjälpt och hjälpt andra med liknade symptom.

Wish U the best!

Ojojdå, det har rasat ihop för dig nu Lisa, ser jag.. Men det är väl en bit på väg tillbaks till ett läge där du kan må bättre! Jag håller alla tummar jag har och några till för dig! Och hoppas du tar professionell hjälp med, man får vara rädd om det liv man har! Kram kram!

övertränad?? verkar som det medtanke på symptomen…

kan oxå va att du känner dig deppig…

du Lisa, nu får du titta riktigt noga.
    jag ser muskler, skinn och ben..kom igen nu! jag har fan så mycket mer kött än du…….! och jag uppfattas som smal av de flesta. Lyssna på din chef riktigt noga.

jag kan inte mycket om anorexi, ätstörningar, psykologiskt sett, det finns andra som kan hjälpa dig där…..men så mycket kan jag säga att dina ögon spelar dig spratt, för du är verkligen smal.
    Nu måste du tala med någon tycker jag

kram P.

i så där bra form har du inte varit på bilder här förut iallafall!!!
    tror du underskattar din form faktiskt!! jag vet hur kroppen kan kännas när man är i bra form (låg fett%) säkert det du känner nu…

du kan vila o ta igen dig utan att bli tjock lisa! du kommer bara se ”fylligare” (muskulärt) ut med mer mat i kroppen.

paulina73 wrote:
    du Lisa, nu får du titta riktigt noga.
    jag ser muskler, skinn och ben..kom igen nu! jag har fan så mycket mer kött än du…….! och jag uppfattas som smal av de flesta. Lyssna på din chef riktigt noga.

jag kan inte mycket om anorexi, ätstörningar, psykologiskt sett, det finns andra som kan hjälpa dig där…..men så mycket kan jag säga att dina ögon spelar dig spratt, för du är verkligen smal.
    Nu måste du tala med någon tycker jag

kram P.

:up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.