Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Taggar ner!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 juni, 2006 at 15:51 #1006274Anonym anvandareMember
…..whatever.
jag har redan sagt vad jag tycker…och det är bra att ha vänner som vet allt om en, jag har några riktigt nära och trogna, och inte fan kunde dom hjälpa mig när jag mådde som sämst, däremot sparkade de mig till läkaren innan det gick rätt åt helvete.
jag har sagt mitt i detta, och kommer inte lägga mer kass energi på det! gör som ni vill! jag hoppas det löser sig Lisa!8 juni, 2006 at 15:59 #1006275Anonym anvandareMemberJa här har det hänt saker. Men jag ser fortfarande att visa personer är i denial:ph34r:
Mikael H Vakna Du kan bättre och det vet jag. När jag läser dina inlägg så känns det som fjäsk och det är precis det LisaA vill höra. Inte vill hon höra sanningen. i KNOW YOU CAN BETTER
Paulina Bra skrivet verkligen
Tess :emo-thumb
LisaA skickar en bamse kram hoppas du löser alla problem som du har och kommer ut starkare .
och Please i beg you stop kissing asses
8 juni, 2006 at 15:59 #1006276Anonym anvandareMemberJa här har det hänt saker. Men jag ser fortfarande att visa personer är i denial:ph34r:
Mikael H Vakna Du kan bättre och det vet jag. När jag läser dina inlägg så känns det som fjäsk och det är precis det LisaA vill höra. Inte vill hon höra sanningen. i KNOW YOU CAN BETTER
Paulina Bra skrivet verkligen
Tess :emo-thumb
LisaA skickar en bamse kram hoppas du löser alla problem som du har och kommer ut starkare .
och Please i beg you stop kissing asses
8 juni, 2006 at 18:09 #1006277Anonym anvandareMemberLisaA wrote:Gör det som passar er bäst så gör jag det som passar mig:nodNog med spamming nu flickor:emo-thumb
Starta egen tråd i repan, typ Psykologer, är de bra eller inte..med poll också då eventuellt:up:Nu kör vi:emo-thumb
[/b]Du vet ju inte vad som passar dig. Du är ju som en 12årig skolflicka som söker uppmärksamhet till varje pris, fast du är närmare 30år gammal. Vänner är bra på att lyssna men kan sällan komma med vettiga råd eftersom de inte förstår dig som person eller har analyserat hur du fungerar med rätt verktyg. Detta är någon psykologer kan göra. De kan se igenom dina försvarsmekanismer och andra problem och leda dig till att få rätt lösning på problemen.
Nu är jag så jävla less på att se dina journaler uppe att det står mig upp i halsen. Lägga upp bilder och säga ”ohhh jag tycker jag är tjock” så folk ska dunka dig i ryggen och säga ”neeeej du är så fin så”, är ju ett så tydligt tecken på att du skriker efter uppmärksamhet och uppskattning. Sök hjälp för helvete så du rätsida på dina bekräftelse-problem samt dåliga självbild.8 juni, 2006 at 18:22 #1006278Anonym anvandareMemberLisaA wrote:Jag VILL INTE mista formen!!![/b]Alltså jag kan inte låta bli att undra ..
Vilken form är det som står i priori för dej – den yttre eller innre?Och det mest tragiska är att det spelar ingen roll vad för råd,stöd eller uppmuntran du får här – det enda du ser är störande moment i din perfekt upplagda tråd..
8 juni, 2006 at 18:45 #1006279Anonym anvandareMemberjag förstår inte varför alla här ska spela doktor över Lisa?…mår ni bra?
8 juni, 2006 at 18:48 #1006280Anonym anvandareMemberedit.
8 juni, 2006 at 20:40 #1006281Anonym anvandareMemberLisaA wrote:Gör det som passar er bäst så gör jag det som passar mig:nodNog med spamming nu flickor:emo-thumb
Starta egen tråd i repan, typ Psykologer, är de bra eller inte..med poll också då eventuellt:up:Nu kör vi:emo-thumb
[/b]jag har för mig att samma sak hände för ca ett år sedan lisa….
men nu verkar det vara värre ställt med dig tycker jag…jag menar, du ser verkligen itne själv hur du ser ut…inte bra!!!för ett år sedan när det var massa psykolog-snack i din tråd var jag en av dem som ”var på” dig lisa…. o vad gjorde du då för att må bättre?? kanske samma sak som gäller nu?? (om du nu mått bättre sen dess, men det har verkat så)
8 juni, 2006 at 21:09 #1006282Anonym anvandareMemberNi som retar er på Lisa, lisas journal eller på det hon skriver. Sluta läs den! Det finns massor med trevliga journaler för alla smaker och preferenser i vårt forum! Kolla in dem istället. Kan vi jobba så?
9 juni, 2006 at 15:35 #1006283Anonym anvandareMembercongrats till nytt pb i chins,kicking ass i den norska solen :emo-thumb
får man en komplimang in real life på formen sin ska man inte fundera lisa, bara å ta åt sig för f.n
9 juni, 2006 at 20:53 #1006284Anonym anvandareMemberser att du är uppe på 6 mål/dag, nice nice, även om en snickers inte direkt är ett mellanmål in my humble opinion, du får nog slänga in en frukt/grönsak tillsammans med glassen nästa gång iaf för å klara den definitionen :p
jaja, jag har käkat glass i (väldigt)stora lass idag jag med…. :emo-thumb
9 juni, 2006 at 22:01 #1006285Anonym anvandareMembermikael.H wrote:ser att du är uppe på 6 mål/dag, nice nice, även om en snickers inte direkt är ett mellanmål in my humble opinion, du får nog slänga in en frukt/grönsak tillsammans med glassen nästa gång iaf för å klara den definitionen :pjaja, jag har käkat glass i (väldigt)stora lass idag jag med…. :emo-thumb
HALLÅ!!![/b] om man precis har gått ner 20 kg o slitit med diet kan man väl för f-n äta glass till mellanmål!!! o det kan man väl ändå , oavsett…måste väl inte alltid va så jäkla perfekt! nu blir jag förbannad 👿
10 juni, 2006 at 06:49 #1006286Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:HALLÅ!!![/b] om man precis har gått ner 20 kg o slitit med diet kan man väl för f-n äta glass till mellanmål!!! o det kan man väl ändå , oavsett…måste väl inte alltid va så jäkla perfekt! nu blir jag förbannad 👿Amen Mia :emo-thumb
10 juni, 2006 at 22:14 #1006287Anonym anvandareMemberhaha mia det är lugnt, jag tycker det är kanon om folk som tränar slänger i sig en glass eller nått annat gott mellan varven när dom känner för det, det gör jag definitivt, body and mind är min paroll och det vet lisa om, därav mina smileys i det inlägget
träning och bra mat är kanon men man ska må gött med, det livet verkligen går ut på så knapra glass du mia, det gör jag med
10 juni, 2006 at 22:40 #1006288Anonym anvandareMemberLisaA wrote:Jag har nu suttit och läst allt ni skrivit igen…många många bra tips. Jag känner mig handlingsförlamad och vill eller kan inte släppa på kontrollen jag har nu och det är jobbigt, jag dras åt två håll..Ville bara skriva tack igen:o , jag lovar att jag göra så gott jag kan…
Ser runt på bilder på er här på forumet och det är beundransvärt vad ni klarar!:worship: Jag kommer alldrig kunna fixa det.Ni fick mitt stöd i dag, läraren menade att miljön; kroppsbyggning och fitness var det utbrett med ätströrningar och ”mani” kring mat..Jag blev ARG:evil: Stoppa henne tvärt och sa att NEJ jag vet ingen ”grupp” av människor som äter så sunt och som kan så mycket om träning och mat som dem, hon menade det är för extremt och jag sa varför inte ha det intresset som sin passion !?!? Hon var enig i det och så frågade jag var hon menade gränsen gick till ätstörning, och hon menade att det var då man själv känner att det går ut över sin egen livskvaliteten, tyckte det var ett bra svar!
[/b]
Jag sa att det finns så otroligt mycket att lära sig av de som driver med fitness och kroppsbyggning och att många ”vanliga svenssons” sliter big time med att få resultat av träningen eller att de sitter smällfeta med chipspåsen på sofflocket 24/7..hon var enig idet med:emo-thumbIronin i det hela är ju att din lärare delvis har rätt. Finns mycket goda exempel här omkring på folk som har tagit det hela till sin spets, och utvecklat en form av ätstörning till följd av för stort fokus på kropp/mat.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.