Tess journal-06

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 128 total)
  • Author
    Sam jr wrote:
    hur gick det på bowlingen

inte så bra faktiskt….alla var så flamsiga så det blev mest på skoj :D

bra resultat Tess. !
    Lycka till nu tjejen , you can do it!

Vanessa Frykman wrote:
    bra resultat Tess. !
    Lycka till nu tjejen , you can do it!

Tack tjejen!

jag ska verkligen göra mitt bästa, är motiverad till tusen fast jag får ta det lite lugnt denna veckan, har varit hemma från jobb mån och idag pga av yrseln jag har haft men det börjar kännas mycket bättre. och igår fick jag mitt beställda proteinpulver och bars , vågen visade ännu lite mer ner idag , vätskan börjar släppa :emo-thumb

På fredag fyller jag 23 , känns skumt..tiden bara rusar :| …25 år sen kan det väl stanna? :|

Tjenare,,lite uppdatering men dock inget att skryta med..denna veckan har inte inneburit så mycket träning har dock försökt sköta kosten hyfsat, blir dock svårt denna helgen då det är födelsedag imorgon och resturangbesök där notan sätts upp på en bjudande part :| , fest hemma på lördag och på söndag mddagsgäster även då. som sagt, det får bli en vecka som nog kommer stå stilla viktmässigt men det känns inte katastrofalt. bara jag står stilla så!….nästa vecka är det full fart igen :emo-thumb ….har fått allt protein jag beställt, nytt träningskort är köpt och jag vet att upplägget jag har lagt upp funkar så det ska bli la bra.

trevlig helg allihopa..Mvh Tess

Det är ingen vanlig dag för det är Tessans födelsedag hurra hurra hurra!!!
    Önskar dig en härlig dag!

Kram
    Ina :friends:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN [/b] :drunk: :kicking:

njut av helgen o låt det nya träningskortet samt proteinet inspirera dig nästa vecka!! :emo-thumb

GRATTIS!!!![/b]
    Inget dåligt samvete! :nono:
    Man fyller bara en gång/år, en helg gör ingen skillnad.
    Du vet väl att det inte är vad man äter mellan jul & nyår som man blir tjock av utan vad man äter mellan nyår & jul. :p

[img=http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/3d-emoticone-msn-cadeau.gif]Grattis vännen – hoppas du får en riktigt härlig dag!

Kram,
    Linda

GRATTIS!!![/b]:fun:

Grattis på födelsedagen:yahoo: [/b]

Grattis, grattis vännen!!![/b]
    :yahoo: :fun: :dance:

Stort GRATTIS [/b]på din födelsedag tjejen! :yahoo: :fun:
    Hoppas du fått prinsesstårta och en masssssa presenter

Kram från Linda

Tack så mycket allihopa!, det har verkligen varit en trevlig helg med massa besök, fest och god mat ……men det har varit lite väl mycket hålligång, hann inte sitta ner förrän det var måndag igen känns det som.

måtten och vikten stod stilla igår och det hade jag räknat med men nu är det bara att köra igång igen. min pojkvän ska börja träna med mig nu så igår la vi upp ett litet program för träningen så vi kan träna ihopa vissa dagar, får se hur det kommer gå, jag kommer iallafall öka på konditionsträningen nu denna veckan, uppdaterar efter hand:emo-thumb

Åh, jag missade ju att gratta dig 😮
    Får göra det nu istället.

STORT GRATTIS TILL DIG GUMMAN!! :fun:

Kram från mig :friends:

STORT GRATTIS[/b] i efterskott från lilla f ! ;)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 128 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.