Tess journal-06

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 128 total)
  • Author

hoppas du haft en bra helg!
    kul att du ska dra med killen i träningen nu! det ger en sporre att va två!
    kör på nu!

Måndag; 3/4-06

fick till ett bra pass med styrka, bröst/biceps, kort men effektivt.
    därefter 60min crosstrainer:emo-thumb

idag blir det 90min konditionsträning, men jag väljer själv om jag vill löpträna, crosstrainer eller kanske tom promenera. tror dock det blir mest crosstrainer.

Hade beställt lågkolhydratsbröd och proteinpasta från gi boden så efter träningen blev det grovt bröd med ägg, mycket gott bröd måste jag säga men kunde varit lite bastantare, var väldigt mjukt. proteinpastan luktade skumt men smakade rätt okej…smakade imorse när jag hade förberett lunchlådan

Lina och Frida,,,tusen tack ;)

Athleticmia; ja han är verkligen kanon, han som motiverat mig igång nu fast han inte tränar så mycket själv men han tränade innan i yngre år så han är väldigt duktig. så nu är vi igång! 8)

/Tess

Har du fått besked från Polishögskolan ännu eller har jag missat något?

Nannis wrote:
    Har du fått besked från Polishögskolan ännu eller har jag missat något?

japps men tyvärr negativt…..får se om jag söker sen igen….:emo-thumb

igår blev det 45minuters promenad på lunchen och 45min crosstrainer på kvällen.

kosten funkar kanon och det känns som upplägget kommer passa mig bra!
    plus att pojkvännen verkligen börjat anstränga sig att laga bra mat åt mig.

idag är det vila , ska bli skönt faktiskt…men ska passa brorsans barn ikväll så lär inte bli så lugnt :| :D

Några frågor till er;

Har haft mycket problem med min mage på senaste tiden…den svullnar väldigt ofta upp och blir spänd och jobbig. jag har försökt med att se samband mellan saker jag äter och att den svullnar upp men det finns liksom inga samband….nån som har bra tips vad man kan göra eller som har liknande problem? :O ..tacksam för svar eller råd!

dags att jobba…:ike:

Quote:

Låter kanon det ju :emo-thumb

Quote:
    Några frågor till er;

Har haft mycket problem med min mage på senaste tiden…den svullnar väldigt ofta upp och blir spänd och jobbig. jag har försökt med att se samband mellan saker jag äter och att den svullnar upp men det finns liksom inga samband….nån som har bra tips vad man kan göra eller som har liknande problem? :O ..tacksam för svar eller råd!

Så blir min mage varje lördag! Förstår inte varför :) :D

Nä, men du får väl helt enkelt prova dig fram. Ät regelbundet och små portioner så vänjer den sig säkert snart.

Kör på gumman!!
    kram!

Tack Lina!

jo fast den klyddar fastän jag äter bra och ofta……:( men jag får prova mig fram helt enkelt..kanske utesluta produkter som är mindre snälla mot magen eller nått.

Ja man får väl passa på att säga grattis i efterskott det var en bra artikel i Fitness!!! Kul att du skaffat Pojk! Lycka till!

EmmaLinnea wrote:
    Ja man får väl passa på att säga grattis i efterskott det var en bra artikel i Fitness!!! Kul att du skaffat Pojk! Lycka till!

Man tackar…kul du tyckte den var bra

Nu har jag köpt low carb pannkakor i mina la Amerika butik :p ….så sjukt goda…..men ikväll blir det inte tid till att laga mat, Tess ska passa barn..ja jag tror inte ens på det själv : :D

tror det börjar bli alltför mkt vuxenpoäng i mitt liv just nu hehe

Gå till vårdcentralen och ta allergiprover för födoämnen. Det gjorde jag nyss, men det visade inget. Kan ju vara bra att utesluta allergi iaf.

Tess wrote:
    igår blev det 45minuters promenad på lunchen och 45min crosstrainer på kvällen.

idag är det vila , ska bli skönt faktiskt…men ska passa brorsans barn ikväll så lär inte bli så lugnt :|

Några frågor till er;

dags att jobba…

Tja du, du kanske har en bulle i ugnen:whistle:
    Miss you:o

Skönt att höra att träningen och kosten känns bra – kanon att ha killen som träningspartner :emo-thumb Den uppsvällda magen kunde ju bero på att du är laktosintolerant eller nåt, men om du inte märkt nåt samband med nån speciell mat heller är det rätt svårt att ge sig på att gissa… Och du dricker säkert tillräckligt vatten också antar jag?

no no no:nono: :D

jag och ett barn…nä nu lugnar vi oss va :emo-thumb

var dock och passa wilma och Milton igår…men två timmar räcker mer än väl :|

Linda G wrote:
    Skönt att höra att träningen och kosten känns bra – kanon att ha killen som träningspartner :emo-thumb Den uppsvällda magen kunde ju bero på att du är laktosintolerant eller nåt, men om du inte märkt nåt samband med nån speciell mat heller är det rätt svårt att ge sig på att gissa… Och du dricker säkert tillräckligt vatten också antar jag?

mm det är lite skumt men jag ska undersöka saken mer om det inte blir bättre.
    mm visst är det bra med en träningspartner..hjälper mycket speciellt när man bor ihopa!

Kan vara att du är laktosintolerant vsom Linda säger.
    Länk till fakta
    [http://www.valio.se/valio/smpage.fwx?pager=336 HIT ME!!]

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 128 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.