Tess journal-06

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 128 total)
  • Author

ska ta och beställa tid hos en läkare idag , lika bra :emo-thumb

för övrigt…kroppen börjar tighta till sig…sköter jag bara mig nu tror jag att jag kommer hitta tillbaka till den form jag hade för ett tag sen och sen förbättra den ännu mer! 8)

jasså du har blivit sambo??

har en kompis som oxå får uppsvälld mage efter varje måltid. hon käkar nåt receptbelagt medel som ser ut som små flingor hon tar en gång om dagen.
    sen äter hon oxå fiberkex för magen…verkar funka tror jag

athleticmia wrote:
    jasså du har blivit sambo??

har en kompis som oxå får uppsvälld mage efter varje måltid. hon käkar nåt receptbelagt medel som ser ut som små flingor hon tar en gång om dagen.
    sen äter hon oxå fiberkex för magen…verkar funka tror jag

har fått lite tips nu så jag ska testa mig fram:emo-thumb

sambo…ja för tillfället men meningen är att han ska hitta en egen lägenhet, han har precis sålt sin så ja..situationen blev så…..vi trivs kanon ihopa men det är nog lite väl tidigt…:) plus att han snarkar 👿 :D

Ja det e klart. Snarkar man så är man ju helt körd….. :) :D

Zitruz wrote:
    Ja det e klart. Snarkar man så är man ju helt körd….. :) :D

Mer kuddar kan funka :p

Tess wrote:
    har fått lite tips nu så jag ska testa mig fram:emo-thumb

sambo…ja för tillfället men meningen är att han ska hitta en egen lägenhet, han har precis sålt sin så ja..situationen blev så…..vi trivs kanon ihopa men det är nog lite väl tidigt…:) plus att han snarkar

Ja du det är inte lätt att sova med någon som snarkar :nono: Det är det värsta jag vet eftersom jag är så lätt väckt

Dagens träning;

Promenad på lunchen rask takt 40min

styrka; rygg/triceps, dåligt med energi dock 👿

rodd 10min upppvärming innan styrkan
    crosstrainer 30min efter styrkan

Varit en kanondag bra, hade lite dåligt med energi under styrkan men gick ok ändå!,

Dagens kommentar , äter du nu igen..????? …….det säger den största killen på mitt jobb man kan hitta…:D ….mmm jag äter o äter o ändå blir jag mindre , konstigt va :)

by the way..

Imorgon är det F R E D A G :yahoo:

Tess wrote:
    Imorgon är det F R E D A G :yahoo:

Japp, full fart mot helgen!!!:yahoo:

Men duuu….tror du behöver äta mera:p Roligt o ha dig tebax på allvar!

Tess wrote:
    skummat genom din tråd lite och vill bara önska dig lycka till!!
    :emo-thumb

Mvh Tess

TACKAR..

Det är det som är så skönt med att skriva ner dagens pass, mat och ”känslor” här på forumet. Det finns alltid snälla människor som pushar, ger råd och är allmänt trevliga..
    Då är det inte så skoj och skriva in massa sk*tmat och missade pass:D

Smygit runt i din tråd med men inte hunnit lämna något avtryck tidigare..
    :|

Tess wrote:
    Här var förändringen när jag kört med nya upplägget sen sep-05 i ca 3 månader. det skedde mycket på kort tid och aldrig förr har jag mått så bra med ett upplägg som detta men det krävdes mkt svett, gråt och tålamod!

P.s.. Fantastiskt jobbat..

IQA wrote:
    P.s.. Fantastiskt jobbat..

TAck nu är det bara att kämpa vidare :| :emo-thumb

har gått upp lite sen i julas i fett % pga av slarv men jag är på g igen! 8)

Tess wrote:
    har gått upp lite sen i julas i fett % pga av slarv men jag är på g igen! 8)

Det tror jag du fixar galant, du hade ju sån självdiciplin och vilja då och de tror jag du har nu också när du tar dig tid till allt igen! :emo-thumb Bara att köra hårt!! :bb:

Absolut, nu finns det ingen återvändo, fast det var skönt med en tid då man inte tänkte träning/kost alls i samma veva som jag gör när jag kör disiplinerat

Jag fick ett inslag av svensson livet för 6-7 veckor..men som sagt….man tröttnar på oregelbundna mattider, trötthet och att kroppen ändrar form lite försiktigt varje dag :ph34r: :D….sen att köra träning lite då o då är inte så kul…..jag trivs bäst när jag har ett upplägg, mål och kör på det :emo-thumb men att man kan kunna släppa på det och även göra annat om det så är att äta en god middag ute eller bara slappa i soffan..då gör jag det…rätt skönt ibland

fått hjälp av ngn läkare ännu för magen?

Milia wrote:
    fått hjälp av ngn läkare ännu för magen?

nej men fått bra tips att testa med , ringde vårdcentralen men dem tyckte jag skulle vänta…”som vanligt” när det är nått…man ska vara nära döden för att komma till läkare i Malmö tyvärr

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 128 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.