Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tess journal-06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 april, 2006 at 15:02 #1023431Anonym anvandareMemberTess wrote:Dagens kommentar , äter du nu igen..????? …….det säger den största killen på mitt jobb man kan hitta… ….mmm jag äter o äter o ändå blir jag mindre , konstigt va
Hahah, de ’klagar’ på mitt jobb också….
Ska du äta nu IGEN…
Fast de börjar lära sig nu att det
är mat kl 08:00 11:00 14:00 och 17:00.7 april, 2006 at 15:14 #1023432Anonym anvandareMembermmm fast idag hade jag gärna ätit varje timme känns det som…det är från denna veckan jag kommer räkna från start, i och med det blev avbrott i vecka 2 ….och jag kan lova att det känns efter vila och när man försett kroppen med mycket gott och mycket!!….den anpassar sig lätt efter mer mat och mindre motion, därför är första veckan lite extra jobbig men det är bara att stå ut :nod …nu är jag så himla trött så jag antar det blir sängen först efter jobb sen crosstrainern…
7 april, 2006 at 16:17 #1023433Anonym anvandareMemberTess wrote:nej men fått bra tips att testa med , ringde vårdcentralen men dem tyckte jag skulle vänta…”som vanligt” när det är nått…man ska vara nära döden för att komma till läkare i Malmö tyvärrGäller nog inte baraför Malmö tyvärr… men vänta på vad? att himlen ska ramla ner? eller vänta och se om det går över? antagligen har du ju redan väntat ett tag eftersom man inte ringer till läkaren så fort man får ont i magen en dag… vad var det för tips de gav dig? (har också ont i magen)
7 april, 2006 at 18:45 #1023434Anonym anvandareMemberTess wrote:Jag fick ett inslag av svensson livet för 6-7 veckor..men som sagt….man tröttnar på oregelbundna mattider, trötthet och att kroppen ändrar form lite försiktigt varje dag :ph34r: ….sen att köra träning lite då o då är inte så kul…..jag trivs bäst när jag har ett upplägg, mål och kör på det :emo-thumb men att man kan kunna släppa på det och även göra annat om det så är att äta en god middag ute eller bara slappa i soffan..då gör jag det…rätt skönt iblandJa det kan vara skönt att koppla bort allt för en stund!! Man saknar sånt, speciellt nu när man är på diet… men det ska jag ta igen när allt är klart!
8 april, 2006 at 11:30 #1023435Anonym anvandareMemberMilia wrote:Gäller nog inte baraför Malmö tyvärr… men vänta på vad? att himlen ska ramla ner? eller vänta och se om det går över? antagligen har du ju redan väntat ett tag eftersom man inte ringer till läkaren så fort man får ont i magen en dag… vad var det för tips de gav dig? (har också ont i magen)lite vad jag ska tänka på att äta, kombinationer osv, jag har inte ont, det är mest att den är svullen!
8 april, 2006 at 11:32 #1023436Anonym anvandareMemberJa igår var det Fredag som jag ahde längtat efter i en vecka…
min dag på jobb var riktigt jobbig, sen blev det inte mkt bättre när jag kom hem, blev ingen träning men en dag med väldigt lågt kolhydratsintag, känns rätt skönt att göra så ibland när jag vilar!
nu ska jag äta frukost sen blir det gymmet :yahoo: :emo-thumb
8 april, 2006 at 21:41 #1023437Anonym anvandareMemberCrosstrainer 45min :emo-thumb
kör inte lika långa pass som tidigare då jag hellre vill ha lite kortare cardiotid och istället äter jag lite mindre än då jag dietade sist. men troligtvis höjer jag cardion efter hand!
Nu ska jag vispa grädde och fixa till jordgubbar till grabben och för mig blir det en annan sorts efterrätt, mycket protein men god den med
imorgon kommer jag mäta och väga mig…vi går hoppas på det bästa
9 april, 2006 at 10:50 #1023438Anonym anvandareMemberJa då var det söndag;
-0,7kg och 2 cm minskat midjemått men det andra har stått still 👿
men ändå ganska nöjd!
nu ska jag njuta av söndagen :emo-thumb
9 april, 2006 at 10:51 #1023439Anonym anvandareMemberTess wrote:Ja då var det söndag;-0,7kg och 2 cm minskat midjemått men det andra har stått still 👿
men ändå ganska nöjd!
Kommer inte väga mig varje vecka i fortsättningen, kan lätt bli lite nojjig men kommer ta mått mer ofta men framförallt är det spegeln som berättar om det går bra eller inte
9 april, 2006 at 10:57 #1023440Anonym anvandareMemberTess wrote:Ja då var det söndag;-0,7kg och 2 cm minskat midjemått men det andra har stått still 👿
men ändå ganska nöjd!
Bra jobbat!! :up: Jag tycker att 2 cm är väldigt mycket!! Jag blir överlycklig om jag bara går ner 1 cm!
Ha det bra!9 april, 2006 at 11:17 #1023441Anonym anvandareMembermariia wrote:Bra jobbat!! :up: Jag tycker att 2 cm är väldigt mycket!! Jag blir överlycklig om jag bara går ner 1 cm!
Ha det bra!Är nog lite pga att jag släppt mkt vätska med men visst är det skönt! :nod
9 april, 2006 at 12:54 #1023442Anonym anvandareMemberklart du ska va nöjd!!!!
det är ju på rätt väg!11 april, 2006 at 10:01 #1023443Anonym anvandareMemberja då var man igång med allt men även bacillerna kom igång…..pojkvännen är hemma fast jag hasa mig till jobb idag ändå, halsont o megaförkylning…..får nog bli vila för oss ett par dagar..tradigt när man precis kommit igång men vad gör man
11 april, 2006 at 10:22 #1023444Anonym anvandareMemberVet hur det känns trist att vara dålig, det är sådant slöseri med tid 👿
Men ni har ju resten av livet efter förkylnignen kvar att träna på :emo-thumb
Krya på dig och vila så är du snart igång igen :up:
11 april, 2006 at 10:26 #1023445Anonym anvandareMemberKrya på dig gumman :friends:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.