Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tillbaks till snickerboa…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 januari, 2006 at 20:53 #1036307Anonym anvandareMember
TISDAG 17/1[/b]
Blev vila idag, dock en morgonpromenad på 65 minuter och en halvtimmes kvällspromme.
Trött ikväll… men det blir vad man gör det till. Sprang rundan på 3 timmar idag, då jag planerade att ta en vilodag. Har annars börjat ta det lite lugnare, dels för att orka med träningen och för att inte bli övertränad.Har ställt in mig mentalt på långa dagar den här veckan, så det känns inte alls jobbigt att sluta 17.30. Sedan blir man ju ganska härdad när man varit med ett tag…
Efter 5 dagars diet har jag gått ner 1,6kg![/b] Har ätit lite mindre än planerat pga att jag inte hunnit få i mig mer. Dock väldigt utspridda kalorier och ca 8 mål/dag.
Tror inte det är någon fara att gå ner snabbt såhär i början och det känns redan mycket bättre. Mentalt.Dagens intag kom upp i 150g kolhydrater, 250g protein och 55g fett dvs ungefär 2100kcal.
Imorrn blir det nog rygg o ev triccar! :bb2:
18 januari, 2006 at 22:16 #1036308Anonym anvandareMemberONSDAG 18/1 [/b]
Promenad som vanligt 1h imorse, och vikten går stadigt neråt. :emo-thumb
Tuff dag på jobbet, grymt mycke post nu.. Stack ut vid 15 och kom in vid 18.20 Det är sjukt..!! Chefen tyckte så synd om mig att jag fick sovmorgon imorrn, börjar en timme senare Och det var bara mig det var synd om..
Kvällens pass.. jo för det blev ett pass trots allt.. eller pass och pass.. jag försökte iallafall. RYGG/TRICCAR vart det och det gick ganska åt helvete för jag orka inte ett skit.. Men men hade inte förväntat mig nåt annat. Bara att inse sina begränsningar..
Nu det vila från styrka i två dagar, sen kör jag igång igen i helgen.. Imorrn ska jag faktiskt på fotbollsträning[/b] Några på jobbet som lurat med mig och ja, varför inte? Det är kul att göra någon annat för omväxlings skull och träffa lite folk :emo-thumb Det är inget seriöst lag, utan bara såna som träffas och har kul ihop, vilket är en fördel, då jag verkligen inte tänkt ”satsa”.
Nu ska jag fixa matlådor, käka och hoppa i säng snart!
20 januari, 2006 at 20:03 #1036309Anonym anvandareMemberFredag 20/1 och DIETVECKA 1 [/b] avklarad. En liten summering:
Viktnedgång: 2,6kg :emo-thumb
Träning fred, sönd, månd, onsd + cardio ca 15 minuter efter varje pass.
1h promenad 7 av 8 dagar.Viktnedgång: bra!
Motivation: hög!
Energi: inte så hög, jobbat alldeles för mycket..Tuff vecka med dagar till 18, kommit iväg till gymmet två dagar och lattjade lite fotboll igår. Tänkte köra två pass nu i helgen.
Första veckan känns helt ok. Tycker dessutom det är lättare att dieta när jag jobbar mycket, tiden går så fort. Även om vill man självklart inte vill eller orkar jobba såhär mycket i längden..! Hoppas det blir lite lugnare nästa vecka, jobbet det får inte påverka träningen såhär mycket..!!
Myglar till mig övertid så jag får nåt för mödan… lita på det! (hoppas inte chefen läser här :whistle: )Ikväll blir det lite gott och så blir det nya tag med dieten imorrn!
21 januari, 2006 at 19:31 #1036310Anonym anvandareMemberHoy!
Sovit lääänge idag… Vaknade kl tolv, drack lite protein och senare några koppar kaffe, drog sedan ut på en 75 minuters promenad.
Frukost kl 14Körde BRÖST/AXLAR[/b] förut.
Lutande i Smith 56kg 3*8, 2*7
Pecdec 4*10
Axelpressar i Smith bakom 4*10
Hantellyft åt sidan 10kg 12,10,10
Drag mot hakan 30kg*1, 40kg*2
20 minuter cardioKändes rätt bra, ökade 5kg i bänken samt gjorde 2 reps/set mer än sist! :emo-thumb
Är så trött.. även om jag sov tolv timmar inatt.
Måste iaf försöka få nåt gjort imorrn…!!22 januari, 2006 at 10:04 #1036311Anonym anvandareMemberv
22 januari, 2006 at 11:12 #1036312Anonym anvandareMemberLinn wrote:Fredag 20/1 och DIETVECKA 1 [/b] avklarad. En liten summering:Viktnedgång: 2,6kg :emo-thumb
:emo-thumb Bra Linn. Du närmar dig i rasande fart till målet vi har pratat om! Det är nästan att man ber dig att ta det lite lugnare! :whistle:
22 januari, 2006 at 13:36 #1036313Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:v22 januari, 2006 at 13:40 #1036314Anonym anvandareMemberMirre wrote::emo-thumb Bra Linn. Du närmar dig i rasande fart till målet vi har pratat om! Det är nästan att man ber dig att ta det lite lugnare! :whistle:Hm.. jo, men jag låg visst några kilon över vikten jag trodde.. så det lugnt, det går inte för fort
23 januari, 2006 at 19:30 #1036315Anonym anvandareMemberBlev ingen träning idag, hade så j-vla ont i magen… la mig en stund för att det kanske skulle gå över men inte… långt ner på höger sida, kan det typ vara blindtarmen?? Läskigt..
Ska försöka komma iväg imorrn, hoppas det gått över då. Men jag har en sjukt tuff dag, så det blir vader o triccar[/b] i så fall..Promenad imorse dock, samt en liten promenad nu ikväll hade jag tänkt!
Intaget för träningsfri arbetsdag är:
150g K
250g K
70g FKommer hamna där någonstans..
Vill inte riskera att gå för lågt i början på dieten, det misstaget har man gjort en gång för mycket23 januari, 2006 at 21:15 #1036316Anonym anvandareMemberJA DU HAR JU GOTT OM TID! sabba inte f
25 januari, 2006 at 14:45 #1036317Anonym anvandareMemberKommer precis fr
25 januari, 2006 at 15:29 #1036318Anonym anvandareMemberOj, så det var blindtarmen. Har försökt komma ikapp alla journaler här nu efter att jag varit borta ett par veckor, och läste tidigare om att du hade ont. Skönt att allt gick bra med operationen iaf, och du kan ju alltid glädjas åt att du inte behöver gå igenom det här en gång till. Sköt om dig och ta det lugnt – även om jag kan förstå att det kliar i både fingrar och ben att få träna.
:friends:
25 januari, 2006 at 15:32 #1036319Anonym anvandareMemberKrya på dig! :friends:
25 januari, 2006 at 15:39 #1036320Anonym anvandareMemberTa det lugnt och var rädd om dig:)
Vill ju gärna se dig på scenen igen:worship:25 januari, 2006 at 18:49 #1036321Anonym anvandareMemberKrya P
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.