Tillbaks till snickerboa…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Tillbaks till snickerboa…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 245 total)
  • Author

Ta det lungt Linn och låt kroppen läka, det är ju mer än ett par veckor kvar till SM ;) bättre att vara hel så att man kan köra hårt än att bli skadad och behöva dras med det en längre period

Visst jocke :)

Har faktiskt tränat idag[/b] 😮 .. skiter i vad läkarna säger, jag mår inte dåligt, har inte ont och framförallt JAG BEHÖVDE DET!!!! [/b] :bb2:
    Jag tog det lugnt, och kände mig inte hämmad på något sätt. Tappat lite styrka möjligtvis men vågade ju heller inte lasta på.. Iaf så blev det AXLAR/TRICCAR och cardio! :emo-thumb
    Jag borde egentligen inte köra armarna för de växer bara jag tittar på dem ;) Det är det tråkiga med att vara sjuk och borta från träningen att man missar de viktiga passen, då man måste börja ”lugnt” : Vill ju köra BEN för fan…

Vikten fortsätter neråt och bara :) X antal ( _ _ ) kilon kvar…

Måste vart skönt att få jobba i gymmet igen!
    Benen kommer få sitt,vem vet den här lilla extra vilan kanske får dom att vilja växa ännu mer när du tar itu med dom?!!!

Håller alla tummar att skola,lägenhet etc löser sig för dig.

Är lite avis på din fina avatar du kan glänsa med…ska bli stor och stark ja med!

Fortsätt lyssna på kroppen bara,så kommer allt lösa sig!

Lycko kram:)
    sandra

sandra cerboni wrote:
    Måste vart skönt att få jobba i gymmet igen!
    Benen kommer få sitt,vem vet den här lilla extra vilan kanske får dom att vilja växa ännu mer när du tar itu med dom?!!!

Håller alla tummar att skola,lägenhet etc löser sig för dig.

Är lite avis på din fina avatar du kan glänsa med…ska bli stor och stark ja med!

Fortsätt lyssna på kroppen bara,så kommer allt lösa sig!

Lycko kram:)
    sandra

Tack Sandra!
    Helt underbart att få träna igen!! :happy:
    Och ja, ibland känns det bra att ha den gamla formen ”dokumenterad” :bb2: så man tar sig dit igen menar jag! ;)

Kör på själv med träning och diet. Första tävlingen är en grym upplevelse, kämpa hårt, sen upp på scen och gläns! That´s the way :emo-thumb

v

athleticmia wrote:
    välkommen tillbaka i gymet!!!! se tiden som sjuk, som entid då du samlade massa motivation…

Tackar!! Får hoppas man håller sig frisk nu..

Då har jag tränat idag igen!! haha, förut gick allt på rutin, som att borsta tänder typ.. Nu är man glad för varje träningspass!! ;) ett friskhetstecken liksom..

Well imorse blev det en morgonpromend[/b] på 60 minuter, sen frukost och lunch, därefter ett RYGGPASS! [/b] :emo-thumb

Chins i maskin (orkar inte vanliga på den här vikten 😮 )
    2 uppvärmningsset, därefter 4 arbetsset, blev ganska tungt ändå, ca 8-10reps/set.
    Breda latsdrag:
    3*45kg
    Smala latsdrag:
    3*55kg
    Enarms rodd i cable: (sittande på golvet, drar in mot magen)
    7 plattor 3*10-12
    Chins i maskin
    Sänkte vikten och körde 3 dropset som avslutning :bb2:

Körde även lite Hamstrings och genomblödning för biceps. Kommer lägga ner armträningen för ett tag, annars kommer de förstöra symmetrin ännu mer.
    35 minuter cardio[/b] :emo-thumb

Det värsta är att det är typ det enda jag hunnit med idag! snacka om att sova bort dagarna…. men fan vad skönt det är! :D

Nu ska jag kolla lite friidrott och ta det lugnt.. haha låter som jag arbetat väldigt hårt idag :| men passet gick bra och det var riktigt jobbigt!
    Flera på gymmet som hade märkt att jag varit borta, så nu vet alla om att saknar ett organ…. stackars mig :)

Härligt att du kommit tillbaka till träningen Linn! Skulle också vilja ha muskler som växer bra, har ingen muskelgrupp som växer bara jag tittar på en vikt :(

Liinda wrote:
    Härligt att du kommit tillbaka till träningen Linn! Skulle också vilja ha muskler som växer bra, har ingen muskelgrupp som växer bara jag tittar på en vikt :(

Det är inte många muskelgrupper som gör det… men faktiskt sedan jag börjat träna dem mer sällan, har de växt mer! Sjukt. :bb2: Men man får ju kämpa med allt annat så… ;)

Hääärligt att du är tillbax, tjejen!!
    Kör på hårt nu… ;) *KRAM KRAM*

Väldigt imponerad över din fysik och målmedvetenhet! :up: Grymt kul å se!

Kör hårt o ge musklerna vad de tål efter vilan!:bb2:

/Från en gammal postis till en annan ;)

Sofia: tack! Det ska jag!

Latsdragaren: Thanx! Hade tänkt börja plugga och byta yrke så man slipper stämpeln! ;)

Idag har jag faktiskt vaknat lite tidigare och måste få lite saker gjort! Ska först gå en timmes promenad (märker att jag blivit lite lat av mig, förut kunde jag gå i 1,5) sedan iväg o handla lite, sedan måste jag rensa garderoben och kolla vilka kläder jag KAN ANVÄNDA :whistle: haha det brukar motivera till ännu striktare diet :nerd-tb:
    Senare blir det nog ett bröst- och vadpass![/b]

Har ju bara tre dagar kvar av den två veckor långa ledigheten!! I början var det jättetråkigt men när jag börjat träna går tiden så oerhört fort!
    Ok att jag har sovit bort förmiddagarna… men det är nog bara nyttigt att sova lite mer i perioder! :emo-thumb

Halloj igen!
    Då har jag kört Bröst/vader + 25 minuter cardio. [/b] Det gick bra, ungefär samma vikter (och samma grymma kontakt!) som senast! :devil:

Känner mig dock lite sliten, tredje passet på raken och det skulle vara en ”mjukstart” :) Well det har gått bra hittills och imorrn blir det nog vila och liite gottis!
    Har legat på ungefär 2100kcal hela veckan och ungefär 120-150g kolhydrater. Kommer äta lite mer imorrn, men inte överdriva, då jag behöver ha kontroll över vikten just nu. :bb:

Tappat 3kg[/b] sedan dietens början, och 1,2kg den här veckan. Det innebär att jag tagit igen ”mat-slarvet” under och efter operationen.

Nu ska jag nog tag i den där garderoben tror jag… ;)

Grattis till viktnedgången. :)

Linn wrote:
    Det är inte många muskelgrupper som gör det… men faktiskt sedan jag börjat träna dem mer sällan, har de växt mer! Sjukt. :bb2: Men man får ju kämpa med allt annat så… ;)

Hejsan!!
    Jag har samma upplevelse, jag måste vila mycket mellan passen för att kunna orka lyfta mer varje pass och därmed få saker och ting att växa… :up:
    Jag måste bara säga att du har väldigt fin fysik oxå!! :bb: Här kommer jag att hänga för att hålla koll på din utveckling! :)
    Lycka till med allt!

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 245 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.