Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tillbaks till snickerboa…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 november, 2005 at 17:27 #1036172Anonym anvandareMember
har du funderat p
14 november, 2005 at 19:59 #1036173Anonym anvandareMemberIdag har jag vilat, bara en promenad ikv
14 november, 2005 at 20:22 #1036174Anonym anvandareMemberMorgonvikten idag var uppe i MAX, dvs jag får inte gå upp mer nu! Jag avslöjar inte mitt ”max”… men ni kan få gissa, den som har rätt vinner ett pass med mig
Har hyfsat koll på dagens intag, som kommer sluta på ungefär 2600kcal:
280g kolisar
220g protein
70g fettJapp det är dags att börja sköta sig nu! Fram till Lucia åtminstone, måste ju få lussebullar på sin födelsedag ju :happy: oj nu har jag just talat om för alla att jag snart fyller år, det var ju inte meningen… Men ni behöver inte skicka några presenter, det går bra att sätta in en summa på mitt konto. Alla pengar kommer gå till uppbyggnad. PM:a för kontonummer
14 november, 2005 at 20:26 #1036175Anonym anvandareMemberHoppas det inte var något allvarligt Linn…ta hand om dej tjejen
Hmmm my guess,,,,,,,58-59 dont kill me…:p
14 november, 2005 at 20:34 #1036176Anonym anvandareMemberLinn wrote:Morgonvikten idag var uppe i MAX, dvs jag får inte gå upp mer nu! Jag avslöjar inte mitt ”max”… men ni kan få gissa, den som har rätt vinner ett pass med migHar hyfsat koll på dagens intag, som kommer sluta på ungefär 2600kcal:
280g kolisar
220g protein
70g fettJapp det är dags att börja sköta sig nu! Fram till Lucia åtminstone, måste ju få lussebullar på sin födelsedag ju :happy: oj nu har jag just talat om för alla att jag snart fyller år, det var ju inte meningen… Men ni behöver inte skicka några presenter, det går bra att sätta in en summa på mitt konto. Alla pengar kommer gå till uppbyggnad. PM:a för kontonummer
jag gissar på 61 kg :wazzup:
btw i love ur avatar:worship:
15 november, 2005 at 10:30 #1036177Anonym anvandareMemberJag tror att du vill ligga p
15 november, 2005 at 12:41 #1036178Anonym anvandareMemberDå har jag varit till vårdcentralen.. för att konstatera att alla värden var perfekta! :emo-thumb Hon lyssnade på hjärta och lungor, tog blodtryck och klämde på magen. Sedan fick jag (på begäran) göra ett stickprov, fick provsvaren direkt och det var så perfekt det kunde bli sa hon
Jag är helnöjd med min nya läkare, hon tog sig tid och jag kunde inte fått bättre service! :emo-thumb
Fick recept på en ny astmamedicin, Singulair, som jag ska testa. Och sen Ranitidin, mot min återkommande magkatarr..
Det var alltså inget konstigt, förutom att jag besväras av astman och luftrören troligen pga vädret. Ska öka medicinen och fick samtidigt ny medicin, plus ännu mer medicin… fan vad man känner sig gammal och sjuk när man ska behöva stoppa i sig en massa tabletter för att kroppen är klen..
I övrigt tyckte hon jag ”såg stark ut” och att det var trevligt att jag ”tävlade i styrketräning”
15 november, 2005 at 15:41 #1036179Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Jag tror att du vill ligga på 58kg :emo-thumb Rätt eller Fel ? Ser fram emot det där träningspasset.Hmm… 58 va visst fel. Vi drar till med 62. Du kan väl inte gå upp mer än 10kg bara på några veckor????
15 november, 2005 at 15:53 #1036180Anonym anvandareMemberLimi:
du skrev i första inlägget att du trodde att jag ville ligga på 58kg, det kanske stämmer.. men nu frågade jag vad jag ligger på.ps. Hur många gissningar tror du att du har?
15 november, 2005 at 16:04 #1036181Anonym anvandareMemberLinn wrote:Limi:
du skrev i första inlägget att du trodde att jag ville ligga på 58kg, det kanske stämmer.. men nu frågade jag vad jag ligger på.ps. Hur många gissningar tror du att du har?
Man är ju sugen på det där träningspasset…:bb2:
15 november, 2005 at 16:08 #1036182Anonym anvandareMemberHärligt att alla prover visade att du var pigg som en lärka! Alltid lika kul att få bekräftat att allt är OK.
Linn wrote:”tävlade i styrketräning”Haha, det är ju också ett sätt att uttrycka det hela Men vad kul att hon påpekade nåt om det över huvud taget :emo-thumb
15 november, 2005 at 18:35 #1036183Anonym anvandareMember60 kg
15 november, 2005 at 21:03 #1036184Anonym anvandareMemberPrecis varit och kört RYGG/BICEPS brukar egentligen inte köra dem ihop men nu blev det så, för träningspolaren för dagen ville köra bröst/biceps. Oj satan vilka armar den killen har!! man blir ju nästan kär..! Fattar att han vill pumpa upp dem inför bröstpasset
I vilket fall som helst så körde jag, för ryggen:
Stångrodd i Smith
Breda Latsdrag
sittande rodd
partiella marklyftför biceps:
Sittande hantelcurl
Stångcurl
koncentrationscurl m hantel
Skriver inga vikter ikväll, fick nämligen en rejäl uppläxning av matcho-man har jag precis fått veta att min teknik är allt ännat än bra 😮 kom som en smäll på käften! nejdå men jag tog det rätt bra faktiskt, sänkte snällt vikterna och körde på patriks sätt. Och jäklar vad det tog! Fick tryck i lats och biccar så det sjöng om det! :emo-thumb
Nu är det bara till att dra lärdom av detta, nöta in den perfekta tekniken och börjar bygga muskler!!!Kommer inte skriva ner vikter på ett tag, förrän alla övningar sitter och jag börjar göra ökningar på rätt sätt!! Men va lugn jag kommer skriva en hel del annat. :emo-thumb
Hoppas det är ok att jag lägger upp den här bilden, tagen precis efter prisutdelning. Lena gillar inte att bli fotad… men pappa tyckte coachen var så grym att kameran åkte fram och sedan gick det hur snabbt som helst. Klick and you´re busted!
15 november, 2005 at 22:28 #1036185Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:60 kg är det!!!!!!!!!!du är närmast kan jag avslöja..
15 november, 2005 at 22:57 #1036186Anonym anvandareMemberTänkte skriva lite vad jag käkar när jag är off..
Here we go.. Våfflor, m grädde o sylt, falukorv o makaroner, digestive, Choklad, glass och ni vet allt som e gott så såg veckorna efter SM ut iaf 😮
Men nu är jag tillbaka med lite rutin i tillvaron igen, känns bra! :emo-thumb
Jag behöver verkligen ha rutin på saker..Nåväl min kost:
Havregrynsgröt, ägg, kyckling, kött, nötfärs, fisk, ris, potatis, grönsaker, nötter osv ja typ bra käk fast lite mer Sedan är jag helt såld på DIJONSENAP (har det på allt! ) och Fun Light såklart :emo-thumbIdag:
250g kolhydrater = 1000kcal
230g protein = 920kcal
80g fett = 710kcal
TOTALT: 2630kcalLite annorlunda fördelning idag pga att jag inte jobbat (blev dock lika mkt kcal.) Om ni undrar varför jag räknar kcal så är svaret är att jag nått mitt max i vikt, och måste hålla lite koll på hur mycket jag kan käka för att ligga kvar där, dvs vad min nollgräns är. Kommer nog släppa detta snart, när jag har hyfsad koll på vilken nivå jag bör ligga på. Att räkna kalorier när man är off är inte acceptabelt i min värld.. så det så
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.