Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tillbaks till snickerboa…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 november, 2005 at 09:14 #1036187Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Hmm… 58 va visst fel. Vi drar till med 62. Du kan väl inte gå upp mer än 10kg bara på några veckor????
Ojdå…10 kg é väl inga problem…dé gick jag upp på 3 dagar efter Luciapokalen förra året …mycket vätska men ändå…
62 kg låter som en ganska rimlig maxgräns…säkert inte svår att gå över men antagligen skönast att hålla sig under…ungefär 10 kg från tävlingsvikt…
Linn…kommer du ner till DC eller Lucia? Vi ska till båda tillställningarna, vore kul att träffa dig igen!:happy:
16 november, 2005 at 09:21 #1036188Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Ojdå…10 kg é väl inga problem…dé gick jag upp på 3 dagar efter Luciapokalen förra året …mycket vätska men ändå…62 kg låter som en ganska rimlig maxgräns…säkert inte svår att gå över men antagligen skönast att hålla sig under…ungefär 10 kg från tävlingsvikt…
Linn…kommer du ner till DC eller Lucia? Vi ska till båda tillställningarna, vore kul att träffa dig igen!:happy:
Nej 10kg efter tävling är absolut inga problem Men 62kg är alldeles för mycket! Ska du inte dra till med en annan gissning Camilla? Det är fortfarande ingen som haft rätt
Kommer tyvärr inte till Göteborg i december, men vi ses säkert på tävlingar framöver!
16 november, 2005 at 11:27 #1036189Anonym anvandareMember-Nix, det är inte 60 kg..!
Jag tror nämnligen att Linn resonerar exakt som jag gör:
vikten måste börja med en 5:a!!
60,0 är INTE ok. men däremot 59,9.
Då är man ju fortfarande på ”50-någonting” :whistle:16 november, 2005 at 11:38 #1036190Anonym anvandareMemberfrida wrote:-Nix, det är inte 60 kg..!Jag tror nämnligen att Linn resonerar exakt som jag gör:
vikten måste börja med en 5:a!!
60,0 är INTE ok. men däremot 59,9.
Då är man ju fortfarande på ”50-någonting” :whistle:Precis! Visst vikten pendlar lite men UNDER 60kg är jag definitivt!
16 november, 2005 at 14:12 #1036191Anonym anvandareMemberKaffestund, morgonpromenad och en stor frukost.
Men lunchen var ännu godare: kokt potatis, kyckling, lite banan, jordnötter, o dijonsenap sjukt gott :emo-thumb
Ska snart iväg på träning, återkommer med vad det blev idag..
16 november, 2005 at 21:30 #1036192Anonym anvandareMemberDagens pass blev hamstrings, vader och triccar[/b]
Liggande o sitt lårcurl, 8*8-10
Stående, sittande vadpress 7*15
Breda pushdowns 4*8, körde sen två dropset där jag plockade bort 2pl för varje.
Enarms cable i trissa ovan huvud 4*8-10, + ett dropset.
Avslutade med två set ryggresningar för att döda korsryggen som jag hade träningsvärk i sen igår :devil:
Sedan min vanliga prioritering såklart..Tack Patrik för att du visade mig den där kanonövningen för triccarna! Nästa tävling kommer du få se på hästsko vill jag lova
Kändes bra idag, ökade i alla övningar![/b] :emo-thumb
Nu e jag på gång!![/b]
17 november, 2005 at 17:23 #1036193Anonym anvandareMemberHmm ” ..ökade i alla övningar..” vad menar du med det ? Vikt eller utförande, har vi inte pratat om utförandet:evil: .
Kommer hacka och skicka in dig i boa tills du kräks på mig. Men det kommer löna sig.
Vad jag vill säga är att du skall träna länge och också hålla utan skador.Kör på nu strikt och tungt så kommer resultaten. :bb3:
17 november, 2005 at 19:23 #1036194Anonym anvandareMemberPatrik E wrote:Hmm ” ..ökade i alla övningar..” vad menar du med det ? Vikt eller utförande, har vi inte pratat om utförandet:evil: .
Kommer hacka och skicka in dig i boa tills du kräks på mig. Men det kommer löna sig.
Vad jag vill säga är att du skall träna länge och också hålla utan skador.Kör på nu strikt och tungt så kommer resultaten. :bb3:
Hörredu.. du har aldrig sett mig köra lårcurl, så om jag har ett bra utförande där vet du inte. Sedan var du inte på Flex igår och såg vilka strikta pushdowns jag gjorde, sträckte ut hela vägen :emo-thumb Ökningarna var bara ett plus…
Jag putade i alla övningar, men nu är ju rumpan så stor att det känns som jag går in i folk… de tycker nog redan att ”här kommer jag” tar upp för mycket plats :whistle:Går inte att bli arg på dig heller Patrik Men en sak ska du veta, att jag lär mig och tar åt mig av allt du säger!
Du hade inte så mycket att säga efter SM (du är inte den som håller käft ), så det kan ju inte gått så dåligt… Kanske hade jag lärt mig nåt (från veckan innan) ändå?!
19 november, 2005 at 09:53 #1036195Anonym anvandareMemberJa d
19 november, 2005 at 18:03 #1036196Anonym anvandareMemberkrya p
19 november, 2005 at 19:30 #1036197Anonym anvandareMemberDagens pass[/b] blev på Energiverket, hann inte till Flex idag..
Latsdrag: breda 4*12
v-grepp 2*12
Sittande rodd: v-grepp 3*10-12,
brett grepp 2*10-12
Korsryggsmaskin 4 set + ryggresningar 2 set, maxreps.
Framåtlyft m hantlar sitt på bänk 1*12, 3*8-10
Kör inte så jättetungt nu då jag fortfarande jobbar på tekniken i vissa övningar… men det tar sig! Fick grym kontakt idag faktiskt :emo-thumbKörde sen 2*50 explosiva knäböj samt lite lårcurl för baksidan. Avslutade med mage.
Återstår att se hur det känns i benet imorrn, brukar antingen kännas kanon eller göra så in h-vete ont, skitskumt det där…
Blev 25 min cardio efteråt.Och ikväll en massa käk så ryggen växer!!
20 november, 2005 at 12:34 #1036198Anonym anvandareMemberGomorron![/b] ..jag har iallafall precis ätit frukost :happy:
Blev en promenad i det härliga vädret, så mysigt med snö!
Lite senare blir det pecs på Flex! BRÖST/BICEPS står på schemat. Härlig träningsvärk i ryggen sen igår :emo-thumb
Köpte en påse saffran och mjölk igår, måste haft nån tanke med det Är toksåld på saffransbullar… men å andra sidan, så är det lätt hänt att det blir för mycket av det goda när man har mycket godsaker hemma…
Men jag är inne i en sån period att jag unnar mig allt nu, så om jag vill ha tre saffransbullar så köper jag det oavsett vad de kostar.. därav är min ekonomi sämre än någonsin..! Tur att man handlat all mat för veckan, sen är det ju snart fredag och lönNu ska jag nog få lite gjort här hemma tror jag, typ fortsätta städa..
21 november, 2005 at 20:59 #1036199Anonym anvandareMemberBlev BRÖST/BICEPS igår, ett tungt pass som gav brutal träningsvärk!! :devil:
VILA idag. Kommer jobba till halv sex även denna vecka.. Får ta dagarna som de kommer helt enkelt och köra så gott jag kan. Känner att jag vågar och orkar ta ut mig helt nu (när jag börjat äta ordentligt), vilket självklart oxå känns i kroppen. Så den extra vilan ser jag som fördelaktig.
Har en önskan och det är att hinna till buffén på fredag! Om jag inte är ute o delar DN hela natten
Det är skönt att det är en schysst gäng på jobbet iaf, att man har skoj trots långa dagar o sjukt mycket att göra. :friends:Har precis kommit in från en promenad nu, bestämde mig för att gå en runda för att insupa lite frisk luft så jag somnar gott ikväll :emo-thumb
21 november, 2005 at 21:02 #1036200Anonym anvandareMember:whistle:
21 november, 2005 at 21:02 #1036201Anonym anvandareMember:whistle:
…du har väl inte glömt bort att jag vunnit en träning?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.