Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tillbaks till snickerboa…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2005 at 17:25 #1036232Anonym anvandareMember
åh så jag känner igen mej .. För mej kan all planering bli för mycket ibland.Så mycket att det viktiga försvinner i mängden.
Bra insikt.Fokusera och kör hårt!:up:
11 december, 2005 at 20:32 #1036233Anonym anvandareMemberHej Linn,
Härligt att du mår bättre och att träningen känns kul igen. Det har varit så roligt och inspirerande att följa din träning inför SM men jag förstår att all kontroll kan kännas pressande. Håller utkik efter lite tankar och känslor framöver… Kämpa på Linn. Du är snyggast…
11 december, 2005 at 20:41 #1036234Anonym anvandareMemberTack SheeBa och Limi, nu ska det kravlöst byggas muskler!
14 december, 2005 at 19:29 #1036235Anonym anvandareMember:yahoo: :fun: Grattis på födelsedagen[/b] :fun: :yahoo:(lite i efterskott)
Kram Linda
14 december, 2005 at 21:15 #1036236Anonym anvandareMemberSaknade dig i helgen:o
14 december, 2005 at 21:39 #1036237Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Saknade dig i helgen:oÖnskar jag varit där, Lucia är ju den roligaste och bäst arrangerade tävlingen! Saknar folket och stämningen… det är speciellt :bb3:
Men nästa år, då kör jag både SM och Lucia om allt går som det ska15 december, 2005 at 22:06 #1036238Anonym anvandareMemberKörde bröst/baksida axlar med min träningspolare ikväll… gick bra!
Killen lastar på vikter och säger ”kör!!”. Innan jag vet ordet av har jag kört på vikter jag aldrig trodde jag skulle komma upp i! Och inte mindre strikt för det. Grymt sträck i både bott- och toppläge. Fan, känns bra!Vi körde en pressar bakom nacken, omvänd pecdec, cabeldrag, snedbänk och plan bänk och flyes. Känns som jag kommit igång nu!![/b]
Time to grow..16 december, 2005 at 07:33 #1036239Anonym anvandareMemberKul att se att det funkar med axeln igen – och så härligt att ha en träningspartner som vet när det är läge att köra tungt.
Ja härligt överhuvudtaget att ha en träningspartner.
:up:kört hårt!!
18 december, 2005 at 13:31 #1036240Anonym anvandareMemberTänkte bara skriva att jag blev senior i tisdags! Nu är det ingen lek längre… ska iväg och köra vader o biccar nu!
Och vikten det ligger på.. nej det vågar jag inte skriva :happy:Planerade tävlingar 2006:
SM och LuciapokalenTräningen nu: TUNGT och STRIKT!!
19 december, 2005 at 21:43 #1036241Anonym anvandareMemberDå har man kört Axlar och triccar[/b] idag! Var superladdad och det gick skitbra! Trots avsaknad av min träningspolare som var tvungen att jobba sent… fan nu känns nästan konstigt att köra själv när man som oftast har en kille i ryggen och tar i så man lägger sig ner mellan seten, av ren utmattning!
Imorrn blire RYGG med en tjej på jobbet. Tänkte köra skiten ur henne, men är lite rädd att får så ont att hon lägger av innan hon ens börjat så vi kanske börjar lite lugnt.
Morgondagens utmaning: att göra en bodybuilder av en marathonlöpare21 december, 2005 at 21:47 #1036242Anonym anvandareMemberIdag har jag vilat och shoppat julklappar Puh, nu är det ur världen..!!
Så har jag sovit lite extra på dan och nog växt lite extra tror jagHullet börjar smyga sig på.. eller som en tjej på jobbet uttryckte det ”fan vilken tight tröja du har”
Jodå brevbärare kan oxå bli feta! haha.. men då snackar vi överkompensation en rejäl sådan 😮
23 december, 2005 at 11:55 #1036243Anonym anvandareMemberGOD JUL Linn[/b] :yahoo:
Jag hoppas att det nya året blir ett år fyllt med framgångar för dig :emo-thumb
23 december, 2005 at 14:43 #1036244Anonym anvandareMemberTack Limi!
Nu drar jag snart till Värmland, så jag vill passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL!![/b]
Hinner inte träna idag, tåget går snart, så det blir nog ett pass på julafton skulle jag tro! Hemma i Hagfors..Fick BODY idag och det var en liten bild på mig Fick ett helt OK omdöme. ”Ett riktigt krigarhjärta” :bb3: stod det. Men jag vet att jag kunde varit hårdare… och blev grymt motiverad inför nästa år!
2006 ska jag komma in bättre än bäst, det har ni mitt ord på!
Krigarhjärta var det…24 december, 2005 at 07:59 #1036245Anonym anvandareMemberLinn du är underbar förbild för alla inom den här sporten, fortsätt med det:emo-thumb
Ät upp dig ett par kg nu, så skall vi se vad som finns under så småningom8)
Gott nytt jul
24 december, 2005 at 22:30 #1036246Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Linn du är underbar förbild för alla inom den här sporten, fortsätt med det:emo-thumbÄt upp dig ett par kg nu, så skall vi se vad som finns under så småningom8)
Gott nytt jul
Tack FEVER
börjar faktiskt undra om man någonsin kommer få se vad som finns under med tanke på senaste tidens viktuppgång..
Julmat och godis i stora lass så kan det gå! 😮Men du kan ju njuta med gott samvete av din nyttiga julmat till skillnad från oss andra…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.