Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tillbaks till snickerboa…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 december, 2005 at 22:33 #1036247Anonym anvandareMemberLinn wrote:Absolut. Det är kul att komma ut och testa andra gym. Var riktigt schysst där! Bra form på dig oxå :emo-thumb brukar det vara så lite folk på lördagar?
Det är olika, ibland är det väldigt packat med folk..
GOD JUL PÅ DIG :emo-thumb24 december, 2005 at 22:43 #1036248Anonym anvandareMemberS
28 december, 2005 at 16:40 #1036249Anonym anvandareMemberSå var man tillbaks i Stockholm igen efter julfirandet. Tillbaks på jobbet och en massa snö… Jag tycker det är härligt med snö, men inte att spinna runt på en cykel och inte ta sig nånstans..!
Körde Bröst/vader igår och det gick rätt bra, har grym träningsvärk!
Tänkte iväg o köra Rygg/baksida axlar[/b] snart. Får dock leva utan min träningskompis den här veckan, då han har semester fram till nyår. Men men får väl köra så gott jag kan på egen hand!
Har kommit igång bra nu och är ruggigt laddad. Kör mycket striktare och är inte rädd för att lasta på. Ont i axlar och skadan som kommit igen.. men vafan, det som inte dödar det härdar!
En nya favorit på musikfronten är Tenacious D- grymma låtar!!
Nej nu ska jag dra till gymmet…
29 december, 2005 at 21:26 #1036250Anonym anvandareMemberVar lite sliten ig
29 december, 2005 at 22:10 #1036251Anonym anvandareMemberLinn wrote:Men vad jag INTE kan förstå är varför folk bryr sig? :huh: Jag menar, om jag går upp mycket i vikt är det väl min ensak?! Lika väl som alla andra får se ut hur de vill för mig. Är man en dålig förebild om man inte går runt rippad året om?Tur att man är för ego för att bry sig
Samma problem för dig?! VARFÖR?? Precis som du sa, vad man väger är väl inte något som någon ska lägga sig i?! Jag ska ta efter dig och sluta bry mig!
Hoppas du får mindre snöstorm i morgon!
29 december, 2005 at 22:29 #1036252Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Samma problem för dig?! VARFÖR?? Precis som du sa, vad man väger är väl inte något som någon ska lägga sig i?! Jag ska ta efter dig och sluta bry mig!Hoppas du får mindre snöstorm i morgon!
Gör du rätt i!
Snöstorm är guds straff till oss som slutade plugga :p Och verkligen en anledning till att byta jobb!
29 december, 2005 at 22:40 #1036253Anonym anvandareMemberGrymt tävlingsår för dig Linn jag är minst sagt impad:worship: :worship:
30 december, 2005 at 06:22 #1036254Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Grymt tävlingsår för dig Linn jag är minst sagt impad:worship: :worship:Tack!
30 december, 2005 at 18:28 #1036255Anonym anvandareMemberfolk fattar inte att man kan äta så mycket man gör när man går upp mycket efter tävling….men de har heller aldrig gått på tävlingsdiet o pressat sig så hårt som vi har!!!!!!!!!! de fattar inte att man ”tar igen” det efteråt…
nej, vete f-n om det är en bra förebild som går omkring rippad året runt…då tror ju ex unga tjejer att det är hälsosamt…
sen är det ju en annan sak att inte gå upp sååå mycket efter tävling…verkligen en utmaning…
GOTT NYTT TRÄNINGSÅR PÅ DIG!!30 december, 2005 at 21:16 #1036256Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:folk fattar inte att man kan äta så mycket man gör när man går upp mycket efter tävling….men de har heller aldrig gått på tävlingsdiet o pressat sig så hårt som vi har!!!!!!!!!! de fattar inte att man ”tar igen” det efteråt…
nej, vete f-n om det är en bra förebild som går omkring rippad året runt…då tror ju ex unga tjejer att det är hälsosamt…
sen är det ju en annan sak att inte gå upp sååå mycket efter tävling…verkligen en utmaning…
GOTT NYTT TRÄNINGSÅR PÅ DIG!!Det är en utmaning att hålla formen efter tävling, absolut.. och det är imponerande hur endel orkar! utan att ha ett mål.. Jag går gärna upp endel offseason, dels för att jag mår bra av det (både fysiskt och mentalt) och att det är en utmaning att ta sig i form igen! Har man bara några kilon att ta bort blir dieten visserligen lättare.. men vem har sagt att det ska vara lätt?! Gillar förvandlingsprocessen!
Vad ligger du på off?
GOTT NYTT ÅR PÅ DIG MED!
30 december, 2005 at 21:46 #1036257Anonym anvandareMemberGott nytt år Linn…
hoppas 2006 blir ett bra år för dig…:worship:
Mvh Tess
30 december, 2005 at 22:14 #1036258Anonym anvandareMember:fun: Gott Nytt År ditt lilla godismonster[/b] :fun:
Må framgång och seger vara ledord för 2006 :bb2: Lycka till :emo-thumb
[img=http://img450.imageshack.us/img450/4900/godis6km.jpg]Kram Linda :devil:
30 december, 2005 at 22:33 #1036259Anonym anvandareMemberTack LIMI..
MEN du får inte lägga in såna bilder i min journal! Har faktiskt skött mig från i tisdags! 4 dagar, det måste vara nåt rekord :p
30 december, 2005 at 22:38 #1036260Anonym anvandareMemberLinn wrote:Tack LIMI..MEN du får inte lägga in såna bilder i min journal! Har faktiskt skött mig från i tisdags! 4 dagar, det måste vara nåt rekord :p
Sorry Linn
Hoppas att du gillar denna bild bättre
[img=http://img375.imageshack.us/img375/4237/gg8rk.jpg]
31 december, 2005 at 13:58 #1036261Anonym anvandareMemberja visst
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.