Tillbaks till snickerboa…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Tillbaks till snickerboa…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 245 total)
  • Author

NYA TAG INFÖR TÄVLINGSÅRET 2006[/b]
    Då har vi gått in i det nya året med stora förväntningar. Hoppas det blir ett bra muskelår med flera tävlingar, att jag lägger på mig lite mer muskler och kommer in riktigt vass på SM i år! :bb2:
    Sedan hoppas jag (eller jag SKA) börja plugga!! Det handlar om att TA TAG I LIVET- NU!

Är väl tillräckligt envis för att förverkliga andra bitar än just tävlandet![/b]

Gymmet är stängt idag så det blir tyvärr ingen träning.. :
    Har precis vaknat och tänkte ut på en långpromenad, innan jag ska tvätta och städa.. usch
    Ska även kolla upp utbildningar och dylikt (det är ju på vintern man kommer på vilket pissigt jobb man egentligen har..!)

Har precis börjat sköta kosten för att gå ner de extrakilon jag inte anser mig trivas med… 70kg är minst 5kg för mycket.. 😮

MEN jag tror det nya året kommer bli ett bra år på många sätt!
    :fun: GOTT NYTT ÅR[/b] på er allihop! :fun:

Linn wrote:
    NYA TAG INFÖR TÄVLINGSÅRET 2006[/b]

Sedan hoppas jag (eller jag SKA) börja plugga!! Det handlar om att TA TAG I LIVET- NU!

Är väl tillräckligt envis för att förverkliga andra bitar än just tävlandet![/b]

Klokt Linn! :emo-thumb Om man skaffar sig en utmaning vid sidan om träningen är det bara sunt och bra för framtiden! En mer välfylld plånbok och mer kunskap tackar man inte nej till. :whistle:

Kram
    Mirre

Lycka till med det nya året -06:worship:

Mirre wrote:
    Klokt Linn! :emo-thumb Om man skaffar sig en utmaning vid sidan om tr
    FEVER wrote:
    Lycka till med det nya året -06:worship:

Tack detsamma! :emo-thumb

Har blivit en lugn dag tyv

Den här veckan har det blivit lika mycket träning som redovisat.. dvs ingen alls. Jag har blitt sjuk…skitjobbigt! :(

Nyligen hemkommen från en superkul kryssning till Tallin [/b]m HELA familjen för att fira mammas 50 års-dag![/b] :fun: Det blev disco, shopping, spel och goda buffér :emo-thumb och sprit :drunk: såklart men det är fortfarande inget för mig ;)
    Lite jobbigt att jag inte kände mig helt bra under resan, var med på det mesta (för mammas skull) men kände bara för att ligga kvar i hytten…

Men kul hade vi och jag tror mamma uppskattade resan!! :)

Har varit vaken i några timmar nu, men före dess sovit sen jag kom hem ca 11.30 och formen bara blir sämre och sämre : Bara att börja dieta

Ska kurera míg och hoppas bli frisk snart!! Längtar till gymmet igen!!

Usch.. vad tråkigt att vara sjuk!! Hoppas du blir frisk snart! Jag har dragits med förkylningar som avlöst varandra under hela hösten.. men nu verkar det ha gett med sig..! *peppar peppar* ;)

Krya på dig!!

Krya p

ÄR DU SJUK ;) Det har du inte tid med det är ju snart SM :p måsta bygga ju,
    Nä ta det nu lugnt och vila det behöver du :up:

Krya på dig Linn :up:

Tack tjejer.
    Jag vilar och tar det lugnt, orkar inte göra annat.

Jocke: du har så rätt, vem har tid att vara sjuk nu?! Det är ju snart SM! :bb3:

Krya på dig Linn och sen när du är frisk så kör du gärnet igen :bb2:

Tack Linda!

Yes då har man sovit hela dan idag oxå… tjock i halsen som fan :( och pratar som en.. som en.. MAN!! ;)

Gjorde tonfiskburgare ikväll, de var riktigt goda!! :emo-thumb

Återkommer och skriver när jag blir frisk igen.. kurerar mig för fullt!
    Måste ju biffa till mig innan SM! :bb2:

Biff biff :bb2: proteinbombar på nu när jag är sjuk, blir massor av kyckling, kött, kvarg och diverse drinkar med echinaguard, c-vitamin, treo, fun light, julmust och grönt te ;) :D

Var ute i 40min imorse, försöker röra mig lite iaf, hatar att sitta still…
    Men faktiskt är det mest sängen som gäller, däckar efter några vakna timmar… vaknar och äter, däcker igen och så håller det på :

NÄ nu vill jag bara till gymmet..!! Hatar det här 👿 men vad ska man göra..

passar på att uppdatera hemsidan lite, så man får nåt vettigt gjort ;)

Krya på dig linn :|

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 245 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.