- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › upp upp upp!
Godkväll gott folk! Det här verkar ju vara ett väldigt trevligt och smart forum!
Lägger först och främst upp en träningsdagbok för min egen skull så man får lite överblick men det är bara roligt om någon kommenterar eller hjälper till med något. Jag är inte så rutinerad. Gymmade för länge sedan, då jag gick i nian. Nu är jag 20 år och tänkte ta upp det igen efter några mycket – ur hälsomässigt perspektiv – destruktiva år. :devil: Hur som helst, trevligt att vara här.
Har tränat en och en halv vecka blev lite oordning på vilka muskelgrupper jag körde och i vilken ordning men nu håller jag på att landa på:
Pass 1: bröst, triceps, axlar
Pass 2: ben, mage
Pass 3: rygg, biceps
Har någon slags kärlek till lösa vikter, kan bero på att det typ var det enda som fanns på mitt förra gym men jag slänger in en maskin lite då och då. Har inte kommit under underfund med vilka vikter jag kör med riktigt ännu men det ska nog falla på plats. Något med schemat som verkar kasst? Kan tillägga att jag värmer upp 10 min på cykel innan. borde kanske lägga in något konditions pass?
Någon annan som gymmar på gymmet vid frescati(stockholms universitet) i stockholm?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY