Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vår/Sommarträning-06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 april, 2006 at 18:18 #1016393Anonym anvandareMember
Namn; Therese
bor; Malmö
född; 1983
Längd; 165cm
vikt, vanligtvis 69kg, just nu ca 71kg, vikten är för mig dock ganska oviktig.
Mål; att uppnå ett upplägg/livsstil som jag trivs med och att trimma till kroppen lite extra.
Jag startar en ny tråd med tanke att få lite extra inspiration 😮 igen… men också för att jag ändrat mycket inställning till min livsstil när det gäller träning.
Jag har lärt mig mycket det senaste året hur min kropp fungerar och svarar på olika tränings och kostmetoder…
jag har haft en lång period av vila/olust för träningen, varför?….ja kanske har jag inte nått den balans och livsstil jag trivs med riktigt än som jag trodde. jag kommer köra på nu efter ett upplägg jag lägger upp själv, denna gången kommer jag lite på min egen kunskap och erfarenhet men också av det jag lärt mig förra året som gav mig väldigt mycket i min träning!, ett upplägg jag kan ändra efter hand som jag själv vill efter uppnådda resultat.
Det jag vill uppnå är en livsstil jag trivs med, som ger resultat men som också kräver en del vilja och målvedvetenhet av mig . Är hyfsad nöjd med min kropp men den behöver trimmas till en hel del fortfarande.
Kommer rikta in mig en hel del på konditionsträningen men ändå köra så tungt jag kan i styrkan.
Träningen på ett ungefär;
3 -4 pass styrka
2-4 cardiopass, Löpning/crosstrainer/promenaderKost; äter ca 5-6 mål per dag, kommer äta allt fast på ett förnuftigt sätt så jag går ner i fett % i ett behagligt tempo.
jag räknar inte kcal, går efter Gi osv utan går mer efter sunt förnuft :emo-thumb
Är glad för stöd och inspiration men inte för mycket ryggdunk nu va:nono: …jag behöver lite piskan på ryggen nu med ..
foto sen nyår, har rätt okej axlar osv men behöver bättra på ben, rygg och biceps, ska koncentrera mig på dessa muskelgrupper.
16 april, 2006 at 18:18 #92881Anonym anvandareMember16 april, 2006 at 19:44 #1016394Anonym anvandareMemberOk, ska följa det här nu och så får vi ta en fika snart;)
16 april, 2006 at 19:57 #1016395Anonym anvandareMemberHello du Tess, tror bestämt att jag känner igen dig…
Lycka till med din ”nya” livsstil och nya liv;) :emo-thumb
Kul att du e tillbaka här iaf. se nu till o inte försvinna sådär igen! Då blire piskan….17 april, 2006 at 12:07 #1016396Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Ok, ska följa det här nu och så får vi ta en fika snart;)Absolut tjejen:emo-thumb ….tiden verkar aldrig räcka till
17 april, 2006 at 12:09 #1016397Anonym anvandareMemberLalla wrote:Hello du Tess, tror bestämt att jag känner igen dig…Lycka till med din ”nya” livsstil och nya liv;) :emo-thumb
Kul att du e tillbaka här iaf. se nu till o inte försvinna sådär igen! Då blire piskan….Tack grabben!!…jag är motiverad nu och denna gången har jag ett upplägg och tankesätt jag vet ger resultat men nu krävs det lite vilja med och den finns där
nu ska jag ut på morgonpromenad…..lite sent dock
17 april, 2006 at 12:28 #1016398Anonym anvandareMemberHärligt med en ny journal från dig Tess! :up:
17 april, 2006 at 12:46 #1016399Anonym anvandareMemberHej tess.
Det va stor skillnad på dig nu än på ett kort jag sett tidigare på dig.Du har verkligen gjort framsteg..**applåderar**:emo-thumb17 april, 2006 at 12:51 #1016400Anonym anvandareMemberHej hopp..
Så det är här du är nu:DFår skriva lite här med i dag då..
Du är bra inspirerande själv, ska du veta..Jag sitter just nu och räknar ner minuterna tills vi ska dra till gymet och träna..
Denna veckan borta från gymet har iaf fått mig att inse att träningen är en stor del av mitt liv som är här för att stanna.Lycka till med nya tråden, kärleken, ja, allt det dära du vet..//
17 april, 2006 at 17:47 #1016401Anonym anvandareMemberlycka till att hitta balansen som passar i ditt liv just nu!
även om du inte tränar och äter som förut betyder det inte att det inte passade dig då….man har ju olika perioder då man äter o tränar olika under året. tror det gäller för de flesta….
17 april, 2006 at 21:25 #1016402Anonym anvandareMemberTack tjejer :drinks:
Idag blev det 70 minuters rask morgonpromenad med pojkvännen, superskönt faktiskt, morgonpromenader har legat på hyllan för länge :emo-thumb
Imorgon blir det styrka och intervallträning
Ha en trevlig måndagskväll…imorgon är det back to work
18 april, 2006 at 10:15 #1016403Anonym anvandareMemberGud vilken morgon, fattar inte hur jag kan vara så trött efter en lång vilohelg
Ser fram emot styrkan idag, får se om pojkvännen följer med, stackaren är fortfarande förkylder och gnällig …
vi gick morgonpromenaden tillsammans igår, han var ihärdig att följa med men efter vi hade gått 50minuter så fick jag frågan…du Älskling…måste jag också hålla på med sån här förbränningsträning? ……mitt svar,,,:nod …
ska börja skriva ner vikter nu med…:emo-thumb
ses senare gott folk / Tess18 april, 2006 at 11:27 #1016404Anonym anvandareMemberTess wrote:vi gick morgonpromenaden tillsammans igår, han var ihärdig att följa med men efter vi hade gått 50minuter så fick jag frågan…du Älskling…måste jag också hålla på med sån här förbränningsträning? ……mitt svar,,,:nod …Ja se karlar !
18 april, 2006 at 11:31 #1016405Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Ja se karlar !Ja vissa orkar inte mer än 50 min
Kul att ni promenerade ihop Tess:emo-thumb
18 april, 2006 at 17:10 #1016406Anonym anvandareMemberTess wrote:Gud vilken morgon, fattar inte hur jag kan vara så trött efter en lång vilohelgSer fram emot styrkan idag, får se om pojkvännen följer med, stackaren är fortfarande förkylder och gnällig …
vi gick morgonpromenaden tillsammans igår, han var ihärdig att följa med men efter vi hade gått 50minuter så fick jag frågan…du Älskling…måste jag också hålla på med sån här förbränningsträning? ……mitt svar,,,:nod …
ska börja skriva ner vikter nu med…
ses senare gott folk / TessHAHA här ser vi vem som bestämmer :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.