Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vår/Sommarträning-06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 april, 2006 at 21:36 #1016407Anonym anvandareMember
jaja jo…men go e han
Dagens träning;
styrka; ben/vader/axlar ca 50min
körde ganska lätt för benen då jag inte kört dem på länge ….brukar ha svårt att gå dagen efter annars…mycket svårt …mycket bra pass annars…massor med energi :up:
Löpning 30min efter styrkan…kändes tungt men roligt
Varit en kanonbra dag och det känns verkligen som jag kommit på ett upplägg som kommer passa mig perfekt!
Nu är det bara att köra på :yahoo:Imorgon är det cardio på schemat
trevlig kväll!! /Tess18 april, 2006 at 23:02 #1016408Anonym anvandareMemberTess wrote:jaja jo…men go e hanDagens träning;
styrka; ben/vader/axlar ca 50min
körde ganska lätt för benen då jag inte kört dem på länge ….brukar ha svårt att gå dagen efter annars…mycket svårt …mycket bra pass annars…massor med energi :up:
Löpning 30min efter styrkan…kändes tungt men roligt
Varit en kanonbra dag och det känns verkligen som jag kommit på ett upplägg som kommer passa mig perfekt!
Nu är det bara att köra på :yahoo:Imorgon är det cardio på schemat
trevlig kväll!! /TessHej hopp, tjejen..
Klokt val att ta det lugnt med benen..
Önskar du hade delat med dig av den visheten igår..hehe
Jag vet väl själv iofs men trots det så lär jag mig aldrig..
Första passet efter viloveckan igår var ben..
Jag stapplar fram idag.. *ont*Du verkar må toppen.. Gött det.. //IQA
18 april, 2006 at 23:18 #1016409Anonym anvandareMemberHär var det en ny journal igen ser jag
Kul att det går bra för dig gumman!
Kämpa på!!Kram på dig!
18 april, 2006 at 23:21 #1016410Anonym anvandareMemberTess wrote:vi gick morgonpromenaden tillsammans igår, han var ihärdig att följa med men efter vi hade gått 50minuter så fick jag frågan…du Älskling…måste jag också hålla på med sån här förbränningsträning? ……mitt svar,,,:nod …/quote]hihi min var med på core kl 7 haha han såg matt ut men d var kul att han hängde på..
19 april, 2006 at 08:16 #1016411Anonym anvandareMemberja jo jag är på toppenhumör för denna gången känns det som jag vill och kan komma igång på riktigt igen :emo-thumb
jag skulle ju börja med att skriva upp vikter ja…..det kom jag på nu:o
faktiskt så gillar jag att träna på känsla, stör mig att behöva skriva upp allt på gymmet men har en hel del i huvudet….kommer skriva upp vissa pass
Jag kör ganska intensiv styrka, dvs inte så mycket vila mellan repsen, det har funkat bra och gett bra resultat så det fortsätter jag med. de gången jag tränar med andra kan jag sakta ner tempot och köra färre och tyngre, rätt bra med variation!
muskelgrupper som behöver förbättras är biceps/rygg och ben
Kosten funkar kanon…
19 april, 2006 at 09:17 #1016412Anonym anvandareMemberTess wrote:ja jo jag är på toppenhumör för denna gången känns det som jag vill och kan komma igång på riktigt igen :emo-thumbjag skulle ju börja med att skriva upp vikter ja…..det kom jag på nu:o
faktiskt så gillar jag att träna på känsla, stör mig att behöva skriva upp allt på gymmet men har en hel del i huvudet….kommer skriva upp vissa pass
Jag kör ganska intensiv styrka, dvs inte så mycket vila mellan repsen, det har funkat bra och gett bra resultat så det fortsätter jag med. de gången jag tränar med andra kan jag sakta ner tempot och köra färre och tyngre, rätt bra med variation!
muskelgrupper som behöver förbättras är biceps/rygg och ben
Kosten funkar kanon…
Då är det bara att köra på girl ! Det som är bra med att skriva upp passen är att man kan gå tebax och titta och se att man har ökat i styrka. Det är en härligt känsla när man är så inne i sin träning och man är lite down kanske någon gång jag brukar titta tebax och se att jag har gjort bra framsteg. Det är lätt att man blir ”blind” Jag tror du fattar vad jag menar.
Härligt att du Har kommit igng och att det funkar för dej.
kram
Vanni19 april, 2006 at 09:27 #1016413Anonym anvandareMemberTess wrote:ja jo jag är på toppenhumör för denna gången känns det som jag vill och kan komma igång på riktigt igen :emo-thumbDu anar inte hur inspirerande det är att läsa om hur bra det går för dig. Det ger mig hopp om att jag också kommer må så toppen en vacker dag .
Keep it up girl!
19 april, 2006 at 09:48 #1016414Anonym anvandareMemberSka du springa Stockholm maraton?
Hur lägger du upp din löpträning? (om du nu löptränar fortfarande…?)19 april, 2006 at 10:47 #1016415Anonym anvandareMemberMilia wrote:Ska du springa Stockholm maraton?
Hur lägger du upp din löpträning? (om du nu löptränar fortfarande…?)jag kommer inte springa stockholm marathon detta året, får skylla mig själv då jag har slarvat senaste två månaderna , hade jag sprungit hade jag nog bara skadat mig….
annars hade jag löptränat 2-3 dagars i veckan och övriga dagar crosstrainer..ungefär som jag ska göra nu fast i lite mindre mängd!
ska du springa?
19 april, 2006 at 10:48 #1016416Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Du anar inte hur inspirerande det är att läsa om hur bra det går för dig. Det ger mig hopp om att jag också kommer må så toppen en vacker dag .Keep it up girl!
Tack tjejen…kul att kunna inspirera någon..är glad för din skull att du är på g igen! :emo-thumb
19 april, 2006 at 10:50 #1016417Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Då är det bara att köra på girl ! Det som är bra med att skriva upp passen är att man kan gå tebax och titta och se att man har ökat i styrka. Det är en härligt känsla när man är så inne i sin träning och man är lite down kanske någon gång jag brukar titta tebax och se att jag har gjort bra framsteg. Det är lätt att man blir ”blind” Jag tror du fattar vad jag menar.Härligt att du Har kommit igng och att det funkar för dej.
kram
Vannihar du nog rätt i faktiskt
19 april, 2006 at 18:39 #1016418Anonym anvandareMemberNej, gud nej, jag ska inte springa maraton, det skulle jag inte ens orka i mina drömmar haha, jag är glad om jag tar mig till vårruset:D
19 april, 2006 at 21:51 #1016419Anonym anvandareMemberJa då var det Onsdagskväll,
idag blev det 30minuters promenad i högt tempo sen 30min crosstrainer 30min bra tempo:emo-thumb
plus en masas bärande av en ny möbel, tung som tusan och man bor inte på första våningen precis
Kost och allt har gått kanon idag….varit lite småhungrig men annars inga problem
Imorgon blir det Bröst/triceps
Trevlig kväll/Tess
liten bild som tog för ett par månader sen…
19 april, 2006 at 21:59 #1016420Anonym anvandareMemberTess wrote:Ja då var det Onsdagskväll,idag blev det 30minuters promenad i högt tempo sen 30min crosstrainer 30min bra tempo:emo-thumb
plus en masas bärande av en ny möbel, tung som tusan och man bor inte på första våningen precis
Kost och allt har gått kanon idag….varit lite småhungrig men annars inga problem
Imorgon blir det Bröst/triceps
Trevlig kväll/Tess
liten bild som tog för ett par månader sen…
Bra cardio pass Tess.
Jag var oxå lite små hungrig idag men jätte hungrig under styrke passet:(
19 april, 2006 at 23:16 #1016421Anonym anvandareMemberTess wrote:ser ut att gå bra här tösen!!!kämpa på bara, för det gör jag….äntligen
Mmm, och det känns toppen.. Jag hoppas att det äntligen har satt fart.
Vi får väl kämpa tillsammans:D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.