Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vår/Sommarträning-06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 maj, 2006 at 14:02 #1016467Anonym anvandareMemberMilia wrote:En undring bara, varför är det bra att man är hungrig? är det för att det typ bevisar att man ligger på minus eller…?
Jag har också varit så himla hungrig de senaste dagarna och vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Ska man rida ut stormen och vänta på att det blir bättre så småningom för att kroppen vänjer sig, eller ska man fylla på med extra energi för att förhindra att man får ett toksug senare som man inte kan hålla emot?tänkte lite på det sen faktiskt när jag hade svarat på Vannis inlägg….
går man inte på rådeff , så kan man ju gå ner i vikt utan att vara hungrig….jag försöker faktiskt undvika hunger, ser inte det som positivt längre…fast ibland blir man nog bara lurad av hjärnan att man är hungrig…men hunger…nej..det leder inte till nått bra, det tror jag inte.. , jag åt faktiskt i förmiddags när jag var hungrig….fick bli ett mellanmål extra :emo-thumb
2 maj, 2006 at 14:03 #1016468Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Ny månad och nya tag :emo-thumb Jag tror på dig Tess, det vet du! Låter bra att du beaktar vad du själv orkar med och kör dina pass så som de känns bra för dig. Det är ju den träning man orkar med i längden som funkar, inte det man orkar med ett par månader eller så.tACK LINDA.. …det har du så rätt i
2 maj, 2006 at 14:05 #1016469Anonym anvandareMemberokej…jag har funderat mycket på det där, om man ska kunna gå ner utan att vara hungrig. Borde ju gå, om det nu ska vara en viktnedgång som ska vara bestående.
Att man ska stå emot sug vet jag ju, men om man är tokhungrig känns det ju nästan stört omöjligt att stå emot och det känns inte som något optimalt att hålla emot hungern för mycket heller….
men tack för snabbt svar iaf:)2 maj, 2006 at 14:13 #1016470Anonym anvandareMemberMilia wrote:okej…jag har funderat mycket på det där, om man ska kunna gå ner utan att vara hungrig. Borde ju gå, om det nu ska vara en viktnedgång som ska vara bestående.
Att man ska stå emot sug vet jag ju, men om man är tokhungrig känns det ju nästan stört omöjligt att stå emot och det känns inte som något optimalt att hålla emot hungern för mycket heller….
men tack för snabbt svar iaf:)tro mig du kan gå ner utan hunger, är du hungrig så ät tjejen…..annars bara slutar det med att man inte pallar stå emot till slut och det blir en ofrivillig ätardag
3 maj, 2006 at 08:16 #1016471Anonym anvandareMembertisdagen blev total vila…mådde illa när jag kom hem och sov sen hela kvällen efter att jag hade käkat….pojkvännen hade gjort kycklingfile och sallad åt mig..supergott….men sen slank lite mer ner….fick sånt enormt sug på kvällen..så snaskade i mig två små proteinbarer och ett par knäckebröd…:o , så går det när man äter för lite under dagen 👿 ….pojkvännen gick och tränade så idag får jag pallra mig dit själv
10 maj, 2006 at 12:38 #1016472Anonym anvandareMemberhej hej..
fått lite pm osv om min tråd..
jag avslutar denna tråd nu…jag slutar inte träna , men tiden räcker inte riktigt till för denna journal just nu!…..jag kommer mest köra konditionsträning i sommar och kommer ta upp styrkan till hösten igen då jag förhoppningsvis fått gnistan för vikterna tillbaka….:emo-thumb
tack och so long!…..kommer dock hålla koll på journalerna här…
ha en superbra sommar allihopa!
Mvh Therese
11 maj, 2006 at 20:32 #1016473Anonym anvandareMemberHann nog börja fundera vart du tog vägen. Trist att inte ha nånstans att läsa om dig och dina framsteg längre, men vi får hålla kontakten på annat sätt i stället. Sköt om dig och ta allt i egen takt :emo-thumb
11 maj, 2006 at 21:04 #1016474Anonym anvandareMemberhoppas allt i livet går bra för dig tess!
kanske ses vi i västerås??
11 maj, 2006 at 22:35 #1016475Anonym anvandareMemberTAck tjejer!
faktiskt så känns allt kanon i mitt liv just nu, jag är i ungefär samma form som i julas/nyår så har inte hänt så mycket under våren men det känns okej, har bara hållt det jag tränat för tidigare och tro mig, jag börjar accpetera min kropp, kanske inte att jag inte vill komma i bättre form men jag tror det är enormt viktigt att kunna leva i nuet, att kunna trivas här och nu fast man kanske vill förändra sig…..jag har skjutit upp så mycket i mitt liv hittentills och jag vägrar göra det mer!…Tusen tack för det stöd jag fått av er här på Body och även IRL….
vi ses till hösten!
Mvh Tess
12 maj, 2006 at 10:00 #1016476Anonym anvandareMemberGod morgon..
Kul att höra ifrån dig..
Jag får ta mig tid om jag så måste upp 5.30 varje dag för att hinna med skola, praktik och morgonträning.
Lättare med astma/allergin på morgonen och hinner jag inte träna på efm så har jag iaf gjort något. Det är min tanke:)
Maj månad ut så har jag späckat schema..Ha en fin helg nu och njut massor av livets glädjeämnen.. Mat, sommar, sol och framförallt
:friends: Angel
P.s skulle skicka detta i pm men du har fullt..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.