Home › Forums › Allmänt om gymträning › 18 år ”ska” bli bodybuilder !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 augusti, 2011 at 18:37 #52271Anonym anvandareMember7 augusti, 2011 at 18:37 #127923Anonym anvandareMember
Hejsan!
Har precis fyllt 18år och tränar ca 1år på gymmet, mitt mål är att bli bodybuilder något jag drömmer om konstant! Kommer att lägga upp lite bilder och det vore roligt och få lite feedback på vad som är bra vad som kan bli bättre, finns säkert tusentals här på Forumet som är större och har bättre kropp en mig, men alla har varit i mitt läge någon gång. När jag började träna var jag ca 178cm och vägde 69kg, nu är jag 180cm och väger ca 90kg så jag har gått upp enormt mycket i vikt och samtidigt inte lagt på mig så mycket fett, det fett jag har sitter runt magen, här kommer lite bilder från när jag började tills nu…
7 augusti, 2011 at 19:51 #127924Anonym anvandareMemberVad ska vi diskutera? Bättre att slänga upp en Journal istället
7 augusti, 2011 at 20:13 #127925Anonym anvandareMemberDet ser väl bra ut för ett års träning! Bara att köra på, vore kul att se benen med dock!
Att du säger att fettet du har ligger på magen är väl både trivialt och felaktigt. Det är nämligen så att för män så lagras merparten av kroppsfettet på just magen (kvinnor tenderar att lägga på sig på höfter, rumpa och lår i större utsträckning än män) men fett lagras överallt på kroppen mellan huden och musklerna (underhudsfett).
Iaf, välkommen och bra jobbat!
Som mattiasson föreslog kanske det bästa vore om detta blev en journal eller att hela tråden flyttas till ”visa upp din fysik” – delen av forumet
7 augusti, 2011 at 20:59 #127926Anonym anvandareMemberokej ber om ursäkt är ny här så vet inte så jätte mycket men ska fixa till det
7 augusti, 2011 at 21:12 #127927Anonym anvandareMemberSer faktiskt bra ut, syns iallafall att du tränar. Det enda jag tänker på är magen, men där har jag inte rätt att prata, då jag ser likadan ut
Mitt tips är väl som Mattiasson nämnde, starta en journal [http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=86 här.]
Det blir roligare för oss, och för dig, att följa din väg mot, vart det nu än blir
7 augusti, 2011 at 21:33 #127928Anonym anvandareMemberhar startat en nu ! så det är bara gå in och kolla
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.