Alla dessa före och efterfilmer från p90X, är dom fake?

Home Forums Allmänt om gymträning Alla dessa före och efterfilmer från p90X, är dom fake?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Jag brukar gilla att sitta på kvällen och kolla före och efter resultat på you tube när det kommer till träning. Se hur folk har lyckats ta sig från lite knubbiga till riktigt skön fysik. Det ökar motivationen lite.

Under dessa kvällar så har jag ett flertal gånger kommit på videos från medlemmar som har använt sig av träningsprogrammet p90X. För er som inte vet vad det är så är det ett gymprogram man tränar hemma i 90 dagar. Folk uppnår helt sjuka resultat (det som egentligen gör är väl att dom deffar ner sig för dom är är riktigt feta kommer inte till samma mål på 90 dagar).

Hur som helst så ser man mängder av dessa videos. Det dom alla har en sak gemensamt är att dom i stort sett är identiska vad gäller text och klippning. Fonter som används och mycket annat ser också exakt lika ut. Oftast är det inte rörliga bilder utan bara foton.

Så min fråga är, tror ni att dom är fake? Alltså att personerna på bilderna har uppnått resultat är ju inget tvivel. Men har det gått på 90 dagar och är det personen på bilden som gjort filmen eller tror ni dom får betalt för att gå genom programmet och sedan få sina bilder använda?

Sök på p90x results så kommer ni se mängder av filmer.

Bara en fundering. :)

[http://www.fetsmart.se/blog/2011/01/02/fadde-dieten/]

Nja nu letade jag inte efter ett sätt att bli smal på, det har jag redan. Utan funderade mest på resultat plus redigeringen av dom videos som finns. Att dom är i stort sett identiska så fort dom handlar om just p90x.

vad jag kan se så är det ett gäng olika träningsvideor som man ska följa.
    om det är så effektivt vet jag inte men om man går in för det så kan det nog göra skillnad om man sköter kosten samtidigt.
    men på 90 dagar beror kanske på utgångsläget ,hur mycket övervikt,om man har tränat tidigare.
    Faddelänken var lite på skoj för han var ju hos Anna Skipper och det gick ju sådär medans nu i fängelset så är han i topptrim.:D

Nu kanske inte alla har tillgång till gym osv, men du som ändå har det.
    Håll dig till det :) Blev inte så jätte imponerad av dem videos jag såg, om jag ska vara ärlig.

Körde det ungefär 1 år innan jag vågade mig till gymet, dock ej kosten då jag inte fattade ett skit av vad det stod i kostfoldern.
    Fungerar rätt fint faktiskt, Men inte i närheten av riktig gymträning.

Har haft bättre utveckling de senaste 3 månaderna än vad jag haft av ett år med p90x.. Xtreme my ass

Nej alltså jag har ingen tanke alls på att börja med p90x på något sätt. Jag var mest intresserad på själva upplägget med videos. Menar det finns hur många som helst på youtube och nästan alla är maniskt gjorda på samma sätt. Så det är ju så man undrar om det är en sektliknande liten grupp.

liffan wrote:
    [http://www.fetsmart.se/blog/2011/01/02/fadde-dieten/]

Sitta i fängelse å trycka diverse substanser ? :)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.