Home › Forums › Allmänt om gymträning › Är det här värt att köpa?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 oktober, 2011 at 00:31 #51741Anonym anvandareMember14 oktober, 2011 at 00:31 #125631Anonym anvandareMember
[http://www.musclegainingsecrets.com/?hop=gymjunkies]
[http://fatasstobaddass.com/]
Hej!
Jag bara undrade om någon har någon koll på sånna här typ av sidor är det bara bluff eller delvis bluff alltihop eller är det riktigt bra grejor som man borde införskaffa?14 oktober, 2011 at 07:29 #125632Anonym anvandareMemberallt är bluff
14 oktober, 2011 at 08:20 #125633Anonym anvandareMemberOm det låter för bra för att vara sant så är det förmodligen bluff till 99.99%. Vill msn komma i form så för man slita för det.
14 oktober, 2011 at 14:26 #125634Anonym anvandareMemberOm man börjar ta piller å skit för att droppa i vikt så kommer man ändå inte att lyckas; har man inte hjärtat att jobba, svettas och slita för sina resultat så kommer det inte bli något vettigt av viktnedgången heller.
14 oktober, 2011 at 15:31 #125635Anonym anvandareMemberJag fullständigt älskar hur diverse kosttillskott o. dyl. framställs med en hjältegloria på varenda träningsrelaterad hemsida man kikar in på. Uppenbarligen funkar det dock då naiva och lata människor tycks köpa skiten.
För övrigt tycker jag tråden kan låsas, mysglenn har sagt allt som behöver sägas med sina tre ord.
14 oktober, 2011 at 19:43 #125636Anonym anvandareMemberJag tycker att du kan läsa titlarna på deras registrerade domäner och se vad du får för intryck av företagen. Är det verkligen killar, som trots miljonärkonkurrenter med business i flera länder och verksamhet sedan många år, har kommit på ”hemligheten”?
Om det är så borde det vara rätt skärpta forskare. Och skulle några driftiga genier döpa en hemsida till ”fatasstobadass” till exempel, för att ge ett så seriöst och vetenskapligt intryck som möjligt?
Jag tror inte det.
21 oktober, 2011 at 14:24 #125637Anonym anvandareMembermagma956 wrote:Om man börjar ta piller å skit för att droppa i vikt så kommer man ändå inte att lyckas; har man inte hjärtat att jobba, svettas och slita för sina resultat så kommer det inte bli något vettigt av viktnedgången heller.Det är INTE piller vi pratar om det är en typ träningsguide.
21 oktober, 2011 at 14:27 #125638Anonym anvandareMemberEfter att kikat runt lite mer angående sånt här så tror jag mysglenn gav det bästa svaret finns ju för fan hur många sådana här som helst enda som verkade ha lite vetenskap i sig var en som var skriven av tom vetunka eller nått iaf tack för svar
21 oktober, 2011 at 15:19 #125639Anonym anvandareMemberPersonligen tycker jag namnet ”fatasstobadass” sounds pretty fuckin awesome – om det hade varit en personlig blogg eller en träningsdagbok, inte om det är något man vill sälja. Dessutom – kolla på texten! Olika färger, typsnitt, pilarna som pekar på videon, osvosv… Man får intrycket av att det är en liten 15åring som hittat storebrorsans ”vitaminer”, fått ”the best fucking idea ever!!!!” och knåpat ihop en skitful och oseriös hemsida för att få synas litegrann.
Näfan, ut i skogen och spring, in på gymmet och pumpa, ät rätt och drick mycket. Det är iaf konceptet jag kör på…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.