Ärligt talat. Har Lyle McDonald Aspergers (är psykopat?)

Home Forums Allmänt om gymträning Ärligt talat. Har Lyle McDonald Aspergers (är psykopat?)

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Hade precis en liten meningsutväxling på hans facebook.

Var övertygad om att det var hans jargong och jag sade att jag gillar hans alster. Han bannar mig helt (!?) och beter sig som ett jävla sär rent allmänt.

Jag vet att han skriver sjukt bra grejer, men snubben är ju sjukt jävla dryg på nätet. Skulle lätt puncha honom på snoken IRL. Så onödig ”tuff” stil han kör på nätet….herregud.

Blev rätt irriterad på honom nu alltså. Han bara ”i’m not writing this for you guys, but for myself so shut your traps” när folk berömde honom. Jävla idiot liksom.

hahaha, Lyle

Men alltså, jag gillar Lyle. Och jag tror han gillar mig lite också men han bannade mig precis från Facebook :/ Han verkar ha svårt o skilja på skoj och allvar typ….

Men satan vad arg jag blev nu när han gjorde så. Han tror att han är någon slags grandios guru och säger samtidigt att ”I’m only writing this for myself, fuck all of you haters”. Ja men skapa en ny blogg då där ingen känner igen dig …..! grr

Orka hetsa upp sig för något som händer online.

Nä men han är uppenbarligen roligare att läsa än att prata med.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.