baksida axlar?

Home Forums Allmänt om gymträning baksida axlar?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

nån som är kunnig på baksida axeln?
    behövs nämligen bli mkt bättre på mig..
    mina skuldror hjälper till för mkt
    förargad för detta:evil:

K

g

thisell wrote:
    gör det redan.. men blir ändå ingen stor förändring på axeln

Hur länge har du tränat?
    Hur ser ditt upplägg ut?
    Vad har dfu för mål med din träning?

seri

Tycker ditt upplägg ser lite knasigt ut….
    Mitt förslag:
    mån. rygg, biceps, baksida axlar
    tis. axlar, mage
    ons. vila
    tors. bröst, triceps
    fre. ben, vader
    lör. Vila
    sön. vila
    alternativt dela benpassen i två ett för framsida/insida och ett för baksida/vader och lägg in det på tisdagen och skjut resten en dag framåt…

okej.. tackar f

Tigris wrote:
    du har tränat i 1 år och tänker redan på att ställa upp i tävling? lite väl tidigt tycker jag det tar tid att lägga på sig muskler ha tålamod man lägger inte på sig tillräckligt med massa på 2 år för att var i byggar form inte ens om man använder sig av olagliga ”hjälpmedel” men du kanske hade tränat nåt innan som gjort att du har massa sen tidigare vad vet jag, men jag tycker att dina planer verkar vara lite väl ambitiösa.

till din fråga det är ganska onödigt att börja tänka på finputsning av muskulaturen i denna tidiga stadie av din byggar ”kariär” träna på så kommer det att utvecklas med tiden på 1år lägger du inte på så mycket massa att du behöver att tänka på sådant, kör jämnt jag menar glöm inte att köra baksidan som du gjort hittils så kommer det du har ju precis börjat byggning är ett långsiktigt sport det händer inte över en natt.

I disagree, fråga ur länge Sam Jr tränat innan han tävlade första gången…OCH VANN!
    Fler tävlande är bara kul för sporten och vi som kollar på den.

Tigris wrote:
    Njaa! de e klart de e bra om fler börjar med byggning så att det inte dör ut men hällst ska man ha tränat längre än ett år för att börja tänka på tävling och finputsa musklerna här och där, man bygger inga stora muskler på 1-2 år så är det bara, dessutom tycker jag personligen inte att det är roligt att kolla på en byggartävling där de tävlande har tränat i ett år jämför det med att gå och kolla på en ishockey match där laget har tränat i 1-2månader hur bra skulle det vara?
    Byggning är ett långsiktigt sport det duger inte att tro att man blir särskilt grov på några månader, nej det tar tid och möda och det är ju just därför så många ger upp för att de inte se de resultat de hade väntat sig på direkten.

Jag förstår hur du tänker. Men han skrev ju faktiskt att han tränat seriöst i 1 år..jag själv har bara kört seriöst i ca 2 år men är större än de flesta grabbarna i min ålder på gymmet. Däremot har jag tränat i sammanlagt 5 år ca. Juniorklasserna är enligt mig mest till för att få pröva på att tävla och se om det är ngt man vill fortsätta med, därför tycker jag att om man har hyfsade genetiska anlag så tävla. Det kan inte bara finnas vinnare på scen. ;)

Den parallellen du gjorde me hockey…FcZ är ju en tittarfavorit tydligen…;)

EDIT: kanske bäst att ngn moderator flyttar över de senare av mina inlägg till Tigris tråd ang när man bör börja tävla. ;)

Melin wrote:
    I disagree, fråga ur länge Sam Jr tränat innan han tävlade första gången…OCH VANN!
    Fler tävlande är bara kul för sporten och vi som kollar på den.

Han hade väl tur med genetiken?

Donken_ma_man wrote:
    Han hade väl tur med genetiken?

Men han har fortfarande bara tränat i ca 2 år.

Det är väl bra att killen har mål? Bra inställning! :emo-thumb Kör på så får du se när du och din kropp är mogen för att ställa dig på scenen.

okej.. ser det tatt fart h

Hiiiman wrote:
    350 ? det är ju ingenting, vi har 3 ziggenar bröder på gymmet som knäböjjer åt mecka med 370 i TAKT…. och de är för små för att tävla, för den ena av dem Tjatte, inte fnatte… han väger 79 kg, sedan bor det en katt i tunnan !

Är det seriöst så jälva svårt att slänga upp bilder, riktiga bilder och utgå ifrån dem ?

Mvh Raslenkov

för mig kanske.. därför jag har ingen digital kamera.. försöker få tag på någon väns jag kan låna, men det går segt för tillfället..

sedan en sak till.. för mig kanske det är rätt bra.. gillar du tracka ner på folk är du inte populär av mig..
    låt mig få berätta lite om mig.. har varit mobbad länge när jag var yngre och var lite överviktig.. så jag bestämde mig gå ner i vikt.. gick ner 20 kg på 6 månader, började träna och här är jag idag.. tycker jag har kommit med goda resultat och är stolt över mig..
    vill då helst inte bli trackad här..
    tack på förhand!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.