Home › Forums › Allmänt om gymträning › baksida axlar?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 januari, 2006 at 23:42 #1045892Anonym anvandareMemberthisell wrote:för mig kanske.. därför jag har ingen digital kamera.. försöker få tag på någon väns jag kan låna, men det går segt för tillfället..
sedan en sak till.. för mig kanske det är rätt bra.. gillar du tracka ner på folk är du inte populär av mig..
låt mig få berätta lite om mig.. har varit mobbad länge när jag var yngre och var lite överviktig.. så jag bestämde mig gå ner i vikt.. gick ner 20 kg på 6 månader, började träna och här är jag idag.. tycker jag har kommit med goda resultat och är stolt över mig..
vill då helst inte bli trackad här..
tack på förhand!Kul att du är nöjd, bara lugna ner dig lite med att prata om det. Det passar sig inte i den Svenska kulturen, vi gillar ”jantelagen”……….
HAHAHA! Skoja bara!
SJÄLVKLART ska du vara stolt! 20 kg på 6 veckor är jäkligt bra, särskillt om man varit en ”slappis” innan. :worship:Angående 350 i benpressen så är du starkare än de flesta på mitt gym men det skiljer sig ju en del från maskin till maskin så benpress är väl kanske inte det bästa att jämföra.
Tyckte också du va lite udda som ville tävla efter 1 år och du har antagligen ganska långt kvar MEN! jag ville inte skriva att du inte kunde tävla eller att du antagligen inte dög. Vem fan är jag att tala om vad du kan och inte kan? Bara du vet vad du klarar av och jag hoppas att du kommer upp på scenen. Gör dig själv en tjänst dock, vänta några år till. Om du har så bra anlag som det verkar och du väntar så kommer du att knäcka när du väljer att kliva upp.
Don´t let the haters bring you down!
(Ja, jag är ett ZONE-freak, killen är ju störtskön!)22 januari, 2006 at 23:51 #1045893Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Kul att du är nöjd, bara lugna ner dig lite med att prata om det. Det passar sig inte i den Svenska kulturen, vi gillar ”jantelagen”……….
HAHAHA! Skoja bara!
SJÄLVKLART ska du vara stolt! 20 kg på 6 veckor är jäkligt bra, särskillt om man varit en ”slappis” innan. :worship:Angående 350 i benpressen så är du starkare än de flesta på mitt gym men det skiljer sig ju en del från maskin till maskin så benpress är väl kanske inte det bästa att jämföra.
Tyckte också du va lite udda som ville tävla efter 1 år och du har antagligen ganska långt kvar MEN! jag ville inte skriva att du inte kunde tävla eller att du antagligen inte dög. Vem fan är jag att tala om vad du kan och inte kan? Bara du vet vad du klarar av och jag hoppas att du kommer upp på scenen. Gör dig själv en tjänst dock, vänta några år till. Om du har så bra anlag som det verkar och du väntar så kommer du att knäcka när du väljer att kliva upp.
Don´t let the haters bring you down!
(Ja, jag är ett ZONE-freak, killen är ju störtskön!)tackar för lite uppmuntran..
ehm, 20 kg på 6 månader skrev jag.. inte 6 veckor, hehe.. isf skulle det sett lite galet ut va?tack, ja för mig är 350 rätt bra..
tjaa, som jag skrev tidigare så får jag se när det är tid.. jag har god hjälp också med träningen och posering.. men jag har funderat på att vänta.. vi får se.. nån gång får ni se mig och då jävlar :bb2: då är jag förberred!
tack
22 januari, 2006 at 23:53 #1045894Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:NEJ inte tracka på folk, men jag uppskattar raka puckar !
Det är så mycket snack, men så lite verkstad. BB handlar inte om vad man skriver över internet. Jag vill se bilder, jag vill bli bevisad.. Så länge du inte kan leverara några bilder låter du inte mera trovärdig än någon annan kvacksalvare.Upp med bilder så att jag håller käften :up:
Mvh
okej okej.. sorry.. är lite snabb ut med gaddarna:o
men det är inte så konstigt..ja, jag lovar ut med bilder när jag fått tag på kameran å är nöjd när posen sitter där dem skall sitta;)
22 januari, 2006 at 23:53 #1045895Anonym anvandareMemberthisell wrote:tackar för lite uppmuntran..
ehm, 20 kg på 6 månader skrev jag.. inte 6 veckor, hehe.. isf skulle det sett lite galet ut va?tack, ja för mig är 350 rätt bra..
tjaa, som jag skrev tidigare så får jag se när det är tid.. jag har god hjälp också med träningen och posering.. men jag har funderat på att vänta.. vi får se.. nån gång får ni se mig och då jävlar :bb2: då är jag förberred!
tack
Haha, det skulle faktiskt va 6 månader. Såg att jag skrev fel och skulle ändra det när jag skrivit klart… det glömde man ju såklart!
Kör hårt nu!
23 januari, 2006 at 08:20 #1045896Anonym anvandareMemberOm du tittar på hur många som faktiskt kommer upp på en bb tävling i Sverige oc alla som säger att de ska göra det så är det ett väldigt stort antal som skiljer… kanske därav att folk är skeptiska.
Det känns helt meningslöst att bedöma någonting så länge man inte har några bilder. Själv har jag svårt att få volym så även om jag är lika stark som folk som tävlar har jag inget på en scen att göra. Dina 350g i benpressen säger med andra ord ingenting.
Kör hårt!23 januari, 2006 at 22:56 #1045897Anonym anvandareMemberhehe.. ingen fara..
ja, jag h25 januari, 2006 at 13:34 #1045898Anonym anvandareMemberTigris wrote:jag vill nu inte starta samma debatt här igen om -70 detta är min högst personliga åsikt självklart spelar längd och allt sådant in på det hela men jag vidahåller att de flesta i -70 borde ha väntat med att göra sin tävlingsdebut då de offtast inte har tillräckligt med massa för att det ska bli imponerande och intressant att titta på.Gör som du vill och ha roligt antar att det är det som är viktigast.:nerd-tb:
Jag tycker fortfarande att Samir var juniorernas stora behållning på Lucia 05…
26 januari, 2006 at 12:20 #1045899Anonym anvandareMemberTigris wrote:det får du gärna göra :emo-thumb
men det gjorde inte jag faktum är att lucia var ganska värdo i år tyckte jag jag saknar att bli chockad som när willy ågren kom på scenen, eller Tor Lundsten detta var toppen kvalitet, detta var vad byggning är för mig.Han som vann -95 var iofs grym. Men det var nog den enda jag tyckte var ”ruggig”
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.