Home › Forums › Allmänt om gymträning › bartolls program
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 november, 2011 at 17:59 #51586Anonym anvandareMember14 november, 2011 at 17:59 #125003Anonym anvandareMember
Hej, har efter att ha läst lite om bartolls metod blivit ganska sugen
på att testa hur det skulle funka för mig.
Problemet är att jag ligger ute på jobb mån-tors (kan träna torsdag kväll ).
Så jag har tors fred lör sönd på mig att klämma in träningen,
och det jag skulle vilja ha hjälp med är tips på hur man lägger upp
allt så effektivt som möjligt, och om det blir ineffektivt
när det blir 3 dagars sammanhangande vila ,eller blir träningen utspridd
Över för många dagar?Tacksam för all hjälp!
Mvh14 november, 2011 at 22:31 #125004Anonym anvandareMemberThegerström wrote:Hej, har efter att ha läst lite om bartolls metod blivit ganska sugen
på att testa hur det skulle funka för mig.
Problemet är att jag ligger ute på jobb mån-tors (kan träna torsdag kväll ).
Så jag har tors fred lör sönd på mig att klämma in träningen,
och det jag skulle vilja ha hjälp med är tips på hur man lägger upp
allt så effektivt som möjligt, och om det blir ineffektivt
när det blir 3 dagars sammanhangande vila ,eller blir träningen utspridd
Över för många dagar?Tacksam för all hjälp!
MvhVilket program?
Han har ju skrivit mängder, fast det mesta verkar vara omskrivningar av diverse amerikanska gurus..15 november, 2011 at 06:43 #125005Anonym anvandareMemberAlex N wrote:Vilket program?
Han har ju skrivit mängder, fast det mesta verkar vara omskrivningar av diverse amerikanska gurus..Sorry,jag tänkte på hans halvkroppspass när du varierar
Lätta och tunga pass15 november, 2011 at 11:30 #125006Anonym anvandareMember[http://forum.body.se/showthread.php?t=83]
15 november, 2011 at 16:17 #125007Anonym anvandareMemberhempa wrote:[http://forum.body.se/showthread.php?t=83]Det där svarar ju fortfarande inte på frågan, eftersom jag
Inte kan lägga in vilan som han gör,utan jag får tre dagar
Vila oavsett eftersom jag ligger ute på jobb.frågan var väl mer om
Jag kan lägga fyra pass i rad,sen vila tre dagar,eller om
Man kan lägga upp det på något annat sätt,eller då kanske hela grundid’en fallerar och något annat schema
Kanske skulle passa mig bättre.16 november, 2011 at 20:32 #125008Anonym anvandareMemberom du inte kan träna 3 dagar har du ju inget annat val än att träna resterande 4dagar? simple as that wettu
16 november, 2011 at 22:20 #125009Anonym anvandareMemberThegerström wrote:Det där svarar ju fortfarande inte på frågan, eftersom jag
Inte kan lägga in vilan som han gör,utan jag får tre dagar
Vila oavsett eftersom jag ligger ute på jobb.frågan var väl mer om
Jag kan lägga fyra pass i rad,sen vila tre dagar,eller om
Man kan lägga upp det på något annat sätt,eller då kanske hela grundid’en fallerar och något annat schema
Kanske skulle passa mig bättre.Bestäm dig för ett upplägg och testa under en period. Allt annat blir ju bara gissningar.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.