- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Beach 2011
Tja, tänkte lägga upp mitt gymschema för er.
Jag praktiserar på Ncc som markanläggare, på dagen äter jag 2 apelsiner, varm middag, 4 koppar kaffe, en tallrik fil med 40g musli och en osöstat flerkornsbröd (surdeg) samt 2 ägg. Jag tränar måndag -överkropp, tisdag simning, onsdag underkropp, torsdag- simning och fredag överkropp. Sen ändras över kropp till underkropp och underkropp till överkropp varannan vecka. Funderar på att börja kampsport också
Är detta ett bra sätt om man vill komma i form?
Vikt: 86kg
Längd: 187cm
Tack på förhand/ ante
Kampsport är väll bland den bästa träning som finns och det går utmärkt att kombinera den med styrketräning, Tycker du verkar äta för lite med tanke på din längd och ålder, Mer ägg och kanske en måltid till under dagen så kommer du orka träna hårdare. Leta runt på nätet o läs på mer om kost o träning, Finns alltid något nytt att lära sig för alla.
Lycka till o kör hårt.
Och sen det här med beach 2011, vet inte men du kanske skämtar lite, eller? Om inte vad har du så bråttom till, 2015 låter klart seriösare.
För att gå ner i vikt behöver du åstadkomma ett underskott av energi (kcal.) Du måste med andra ord förbruka mer energi än du stoppar i dig.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY