behöver alla tipsen jag kan få nu :)

Home Forums Allmänt om gymträning behöver alla tipsen jag kan få nu :)

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

NU är det så att jag tänkt att få på mig ännu mer muskler än jag har nu. lite fakta om mig är väll det att jag väger 55 kg och har bänkat 65 som mest, är nära 70 kg. När vi pratar fettmängder är det inte mycket och därför vill jag behålla den mängden hela tiden och inte bulka utan vill få mycket stora och synliga muskler. har gymmat kanske ett år nu.

1: Skulle behöva något skönt schema att träna efter, lite råd runt matrutiner för jag kan inte stoppa i mig hur mycket som helst men jag äter rätt bra. ge mig alla tips ni kan hitta på!

2: en annan fråga är hur ni löser alkoholdrickandet på fester eller krog? håller ni er helt borta eller hur gör ni?

tack på förhand :)

Du väger 55kg på 170cm, du behöver mat. Mycket mat.
    Skit i om du lägger på dig lite fläsk, det är tyvärr nödvändigt om du vill få ”mycket stora och synliga muskler”. Det är bara att deffa i perioder om du tycker att du har för mycket kroppsfett. Inte behöver du bli särskilt fet heller bara för att du bulkar.

problemet är att få i sig tillräckligt med mat isåfall.

miniD wrote:

Då får du antingen börja räkna, eller tvinga i dig maten. Det är bara dig själv det hänger på.

miniD wrote:

Om du syftar på att det är svårt att äta dig upp i den kcalmängd som behövs så kan du ju alltid lösa det med energitätare mat och slänga in gainers i samband med näringsrik kost.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.