Home › Forums › Allmänt om gymträning › Behöver ett schema !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 maj, 2011 at 01:42 #52891Anonym anvandareMember8 maj, 2011 at 01:42 #130660Anonym anvandareMember
Hej, jag skulle vilja ha ett helkropps schema ska träna 6 gånger i veckan.
Jag ska deffa samtidigt med. Jag har kollat runt i tråden i 1 timme nu och inte hittat något schema som är helkropps. Skulle vara tacksam om någon gav mig ett shcema!8 maj, 2011 at 08:11 #130661Anonym anvandareMemberab3232 wrote:Hej, jag skulle vilja ha ett helkropps schema ska träna 6 gånger i veckan.
Jag ska deffa samtidigt med. Jag har kollat runt i tråden i 1 timme nu och inte hittat något schema som är helkropps. Skulle vara tacksam om någon gav mig ett shcema![http://forum.body.se/showthread.php?t=148624]
Här är tråden du inte hittade
8 maj, 2011 at 11:13 #130662Anonym anvandareMemberSka du köra helkropps pass 6ggr i veckan? ;O
8 maj, 2011 at 19:30 #130663Anonym anvandareMemberJeppeAndersson wrote:Ska du köra helkropps pass 6ggr i veckan? ;Ohaha nej ska köra alla delar på 6 dagar ursäkta mig
8 maj, 2011 at 19:49 #130664Anonym anvandareMemberab3232 wrote:haha nej ska köra alla delar på 6 dagar ursäkta mig4 Dagar räcker gott o väl, du kanske kan peta in någon löpträning / konditionsträning också, för att få det till 6 dagar?
Klassiska –
Bröst triceps
Rygg biceps
Ben mage
Axlar / underarmar
:up:8 maj, 2011 at 20:15 #130665Anonym anvandareMemberCrill wrote:4 Dagar räcker gott o väl, du kanske kan peta in någon löpträning / konditionsträning också, för att få det till 6 dagar?
Klassiska –
Bröst triceps
Rygg biceps
Ben mage
Axlar / underarmar
:up:Crille asså jag älskar dig förstår du det! Så jävla tacksam!!! Du hjälpte mig en hel del där!
8 maj, 2011 at 21:28 #130666Anonym anvandareMemberab3232 wrote:Crille asså jag älskar dig förstår du det! Så jävla tacksam!!! Du hjälpte mig en hel del där!Haha lugnt
Kolla youtube / andra sidor hur du utför dessa övningar, en bra start iallafall att ha dom mest användbara ”sparade” här.Bröst : bänkpress lutande/liggande , liggande/lutande hantelpress , hantel / maskin flyes, dips.
Triceps : pushdowns , liggande tricepsetx. Dips mfl …
Rygg : hantelrodd , skivstångsrodd, ryggresning , latsdrag , chins, marklyft..
Ben : knäböj , benspark , benpress..
Vader: stående / sittande vadpress
Mage : situps , crunches
Axlar: framåtlutande hantellyft , hantellyft , militärpress
Biceps: någon hantelcurl / curl med ez stång , hammercurlsEtt exempel på övningar, orkar inte skriva mer
11 maj, 2011 at 16:01 #130667Anonym anvandareMemberCrill wrote:Haha lugnt
Kolla youtube / andra sidor hur du utför dessa övningar, en bra start iallafall att ha dom mest användbara ”sparade” här.Bröst : bänkpress lutande/liggande , liggande/lutande hantelpress , hantel / maskin flyes, dips.
Triceps : pushdowns , liggande tricepsetx. Dips mfl …
Rygg : hantelrodd , skivstångsrodd, ryggresning , latsdrag , chins, marklyft..
Ben : knäböj , benspark , benpress..
Vader: stående / sittande vadpress
Mage : situps , crunches
Axlar: framåtlutande hantellyft , hantellyft , militärpress
Biceps: någon hantelcurl / curl med ez stång , hammercurlsEtt exempel på övningar, orkar inte skriva mer
Du är ju grym på sånt! Tack för tipset!
11 maj, 2011 at 17:08 #130668Anonym anvandareMemberab3232 wrote:Du är ju grym på sånt! Tack för tipset!Nja, men jag har själv vart där du är nu,
[http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31071] Här ser du hur du utför dessa -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.