- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › behöver hjälp med energiupptag och träning
Hej. Jag tränar 4-5 dagar i veckan 2 av dem är på gym. Mitt mål är som ni kanske förstår inte att få en gigantisk kropp utan mitt mål är en fit kropp som är smidig och användbar.
Jag har två frågor.
1.Brukar träna på fysiken i deras cirkelträningsrum och köra ett varv 3*10 på varje maskin. Är det fel att på mina två gympass träna hela kroppen samtidigt? Känns lite väl om jag ska börja dela upp kroppen och träna en del i taget då jag gymar så lite. Eller ger det mer även för mig?
2.Då jag har tränat i ca 40min blir jag ofta väldigt yr och skakig i hela kroppen. Kan det vara så att jag får i mig för lite energi under min träning. Använder mig inte av någon form av energidryck/kosttillskott. Borde jag det även om jag inte har lika höga mål som många andra här? I så fall vad ska jag använda, när och hur mycket? Finns det något man har råd att använda som student?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY